M
Mietin
Vieras
Menee hermo 
Minulla on ollut siellä profiili nyt jonkin aikaa ja olen saanut vastauksia, mutta kaikki ovat jonkin aikaa kestäneen kirjoittelun aikana osoittautuneet ihan omituisiksi hyypiöiksi.
Ja sitten nämä avo ja avioliitossa elävät sankarit, Turun seudulta haen kaveria ja aikamoinen liuta vonkaajia tulee varatuilta miehiltä.
Luottamuksella,ettei vaimo/tyttöystävä huomaa.
Itse olen eronnut sen tähden, että en voinut antaa miehelleni anteeksi, kun hän meni sänkyyn toisen naisen kanssa ja sen tähden tunnen vihaa noita petturimiehiä kohtaan.
Mutta sitten asiaan.
Onko kukaan koskaan löytänyt sieltä normaalia miestä.
Haluan miehen, jolla on vakituinen työpaikka.
Sama tai korkeampi koulutus eli Amk tai yliopisto.
Ei pahemmin juo ja elämä on kunnossa.
Mieluusti hänellä olisi lapsia, koska itsellänikin on ja vain toinen vanhempi ymmärtää sen, että oma lapsi on aina rakkaampi kuin se uusi mies. AINA.
Mutta peruskoulun juuri ja juuri käyneitä, joillain ammattikoulu.
Ryypätään viikonloppuisin
Tehdään sitä ja tätä.
Yhtään kunnon miestä ei ole löytynyt.
Mikä tällainen treffisivusto olisi parempi kuin tuo.
Minulla on ollut siellä profiili nyt jonkin aikaa ja olen saanut vastauksia, mutta kaikki ovat jonkin aikaa kestäneen kirjoittelun aikana osoittautuneet ihan omituisiksi hyypiöiksi.
Ja sitten nämä avo ja avioliitossa elävät sankarit, Turun seudulta haen kaveria ja aikamoinen liuta vonkaajia tulee varatuilta miehiltä.
Luottamuksella,ettei vaimo/tyttöystävä huomaa.
Itse olen eronnut sen tähden, että en voinut antaa miehelleni anteeksi, kun hän meni sänkyyn toisen naisen kanssa ja sen tähden tunnen vihaa noita petturimiehiä kohtaan.
Mutta sitten asiaan.
Onko kukaan koskaan löytänyt sieltä normaalia miestä.
Haluan miehen, jolla on vakituinen työpaikka.
Sama tai korkeampi koulutus eli Amk tai yliopisto.
Ei pahemmin juo ja elämä on kunnossa.
Mieluusti hänellä olisi lapsia, koska itsellänikin on ja vain toinen vanhempi ymmärtää sen, että oma lapsi on aina rakkaampi kuin se uusi mies. AINA.
Mutta peruskoulun juuri ja juuri käyneitä, joillain ammattikoulu.
Ryypätään viikonloppuisin
Tehdään sitä ja tätä.
Yhtään kunnon miestä ei ole löytynyt.
Mikä tällainen treffisivusto olisi parempi kuin tuo.