Suomi24 treffit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin

Vieras
Menee hermo :(

Minulla on ollut siellä profiili nyt jonkin aikaa ja olen saanut vastauksia, mutta kaikki ovat jonkin aikaa kestäneen kirjoittelun aikana osoittautuneet ihan omituisiksi hyypiöiksi.

Ja sitten nämä avo ja avioliitossa elävät sankarit, Turun seudulta haen kaveria ja aikamoinen liuta vonkaajia tulee varatuilta miehiltä.
Luottamuksella,ettei vaimo/tyttöystävä huomaa.

Itse olen eronnut sen tähden, että en voinut antaa miehelleni anteeksi, kun hän meni sänkyyn toisen naisen kanssa ja sen tähden tunnen vihaa noita petturimiehiä kohtaan.

Mutta sitten asiaan.
Onko kukaan koskaan löytänyt sieltä normaalia miestä.
Haluan miehen, jolla on vakituinen työpaikka.
Sama tai korkeampi koulutus eli Amk tai yliopisto.
Ei pahemmin juo ja elämä on kunnossa.
Mieluusti hänellä olisi lapsia, koska itsellänikin on ja vain toinen vanhempi ymmärtää sen, että oma lapsi on aina rakkaampi kuin se uusi mies. AINA.

Mutta peruskoulun juuri ja juuri käyneitä, joillain ammattikoulu.
Ryypätään viikonloppuisin
Tehdään sitä ja tätä.

Yhtään kunnon miestä ei ole löytynyt.

Mikä tällainen treffisivusto olisi parempi kuin tuo.

Eiköhän niissä jotain vikaa ole kun ovat eronneet. Ja kait yleensä ne jätetään useammin joilla alempi koulutus. Niin ja varmaan niillä parilla hyvällä on mistä valkata. Eiks eronneet miehet ole tunnetusti aika vapaata riistaa naisille.

Minulla on ollut siellä profiili nyt jonkin aikaa ja olen saanut vastauksia, mutta kaikki ovat jonkin aikaa kestäneen kirjoittelun aikana osoittautuneet ihan omituisiksi hyypiöiksi.
Siinäpä se vastaus on. Jos tyydyt siihen mitä tarjotaan, et välttämättä saa sitä mitä haluat. Ole siis itsekin aktiivinen, etsi, lähesty ja kirjoita niille miehille, joihin haluat tutustua - sitä varten niiden miesten profiilit siellä ovat ja se haku-toiminto.

Itsellä oli kerran kiihkeää kirjottelua yhen kivan miehen kanssa jolla oli työ ja koulutus kohdillaan. Oli normaalikin, urheilullinen ja tosi mukava ja kohtelias...Oli avoin ja kertoili kaikkea. Sitten se vonkasi sitä näkemistä ja kun kerran tavattiin, niin se olikin aika intiimi tapaaminen. Sen jälkeen se ei enää halunnut nähdä :( Sit toinen jonka sieltä tapasin oli kanssa ihan hyvässä työssä ja normaali mies kaikin puolin. Se ei vain jotenkaan iskenyt. Sen tyyli oli sellanen henkselit päällä ja sillein. Mut sen kanssa meillä on ollut sellanen kamu suhde. Joskus ollaan mesessä kirjoteltu. Sit oli yksi joka kiinnostu musta, mut mä en oikein siitä. Sillä oli liian jyrkkiä mielipiteitä. Sitten oli kait vielä ainakin kaksi muuta. Aika monta miestä oon sieltä tavannut ja kaikki on ollut tavallisia ja hyvissä töissä, mut jotenkaan kemiat ei oo vaan loksahtaneet. Joku pikkunen juttu ollut aina johon on jomman kumman aina pakko ollut sanoa ei. Yksi väitti, että en ole ihan henkisesti tasapainossa :D Se oli just se eka mies, jonka sieltä tapasin. Mut se, että hermoilin sen kanssa johtui vain sen omasta käytöksestä. Suosittelen blokkamaan tollaset vonkaaja ukkomiehet ja lähtemään rohkeasti treffeille aika pian ekojen kirjoittelujen jälkeen, jos vaan asutte samalla suunnalla ja tapaaminen on helppo järjestää. Niin ja päiväsaikaan on tiettty hyvä sopia ekat tapaamiset :D Ja sille julkiselle paikalle niin kun kaikki suosittelee. Mut mun kokemus on, et siellä on tavallisia miehiä...ehkä vähän laiskempia parinettijöitä sit.

Yhteistyössä