suomi24 profiilikuva?? omakuva/sarjakuva??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deittaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deittaaja

Vieras
Osaako joku neuvoa, kun noissa kuvan lataamisen säännöissä lukee, et profiilikuvan pitää olla oma tunnistettava kasvokuva. Nyt sinne on tullu uudistuksen myötä monta profiilia joilla on kuvana joku piirroshahmo, eikä profiilissa ollenkaan valokuvia? Onko kokemusta kuvan lataamisesta tuonne? En ole viitsiny laittaa kuvaa ollenkaan, kun en omaa kasvokuvaa sinne viitsisi ladata, mut jos sais jonku ei niin tunnistettavan kuvan niin laittaisin sellaisen :)

Oman kuvan laittaisin tai ei mitään deittipalstalle. Jos ei kuvaa halua jostain syystä laittaa näkösälle, lähettäisin sen sähköpostilla sitten jos siltä tuntuu.

Minäkään en ymmärrä miksi laittaa huvikseen vaan joku muu kuin oma kasvokuva. Siis kunnon kasvokuva tai ei kuvaa ollenkaan, näin mielestäni paras :) kyllähän sinne jotkut miehet ainakin latailee profiilikuvakseen kuvan esim. omasta perseestään tai seisovasta munastaan, mut aika nopeeta näyttää häviävän tuollaiset.

Mä en tiedä kanssa mitä tekisin. En halua tunnistettavaa kasvokuvaa laittaa työni vuoksi, toisaalta eipä näytä viestejä tulevan kun mitään kuvaa ei ole. Ja aika monella lukee ettei vastaa edes kuvattomille.

[QUOTE="vieras";28186522]Mä en tiedä kanssa mitä tekisin. En halua tunnistettavaa kasvokuvaa laittaa työni vuoksi, toisaalta eipä näytä viestejä tulevan kun mitään kuvaa ei ole. Ja aika monella lukee ettei vastaa edes kuvattomille.[/QUOTE]

Sama homma mulla.. pieni paikkakunta ja työ jonka vuoksi en halua/voi laittaa kuvaa deittipalstalle. Mutta deittipalstalla käyn koska kotoa ei kukaan minua löydä :D

Yhteistyössä