Suomi-soffalla jenkkisänky halvalla

• Viestiketjun aloittaja uusi sänky
  • Ensimmäinen viesti
vieras

YÖTUULI JENKKISÄNKY 160X200 PAKSULLA SIJAUSPATJALLA

Leveys 160 cm · Pituus 200 cm

Suomalaisen nukkumisen suursuosikki 5-vyöhykkeinen pussijousitus saatavana nyt Yötuuli-sängyissä - laadukkaaseen ja edulliseen nukkumiseen. Jenkkisängyssä paksu profiloitu sijauspatja vaahtomuovipehmusteella, irroitettava ja vesipestävä päällinen. Yötuuli-sängyt kestävät painavammankin nukkujan.

499e,ennen 794e koti-idea.

joo
Mutta ei kai jenkkisängyn määritelmä ole patjan paksuus vaan se että on tuplapatjat. Mulla on jenkkisänky ja on tosi muhkea ja hyvä. Ostettu Maskusta hintaan 199,- (120 cm leveä)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mä en suosittele suomi soffaa. toimitusaika vissiin minimissään siellä 12 viikkoa! |O
Kaikki sieltä ostetut tuotteet saatu parin viikon sisään viimeistään.
Mulla ei sinänsä ole mitään väliä vaikka toimitusaika viivästyisikin. Olisi ainakin aikaa heittää tuo vanha rotisko menemään uutta ootellessa.

Meillä on suomi soffalta ostettu 5 vuotta sitten sellanen "vähän kalliimpi" versio eli makso tarjouksessa jotain 399 sitte tai 499 ja on ollu tosi hyvä. Sisko osti puoltoista vuotta sitten sen 199 version ja jo nyt ovat sängyn ostossa kun sänky menny semmoseksi et keskikohta on 20 senttiä korkeemmalla kuin laidat eli pitää nukua ihan siinä keskellä ettei tipahda sängystä.

"Mese"
Minä ostin suomen sänkytukusta 160 leveän LEVON jenkkisängyn ja on ollut mahtava. Normihinta 2995€ mutta sain todella hyvät alennukset. Selkä kiittää! Oulusta ostettu. Myyjä todellakin tiesi mistä puhuu! Todella laadukas.

Yhteistyössä