V
vierailija
Vieras
Suomi maksaa 5 miljardia euroa EU:lle – Urpilaisen mielestä se on hyvä diili
Iltalehden Totuus minusta -ohjelmassa Jutta Urpilainen kertoo, miksi EU:n elpymispaketti on hyvä diili ikääntyvälle ja velkaantuvalle Suomelle, vaikka Suomi joutuu maksamaan paketista noin 5 miljardia euroa enemmän kuin siitä saa.
Tätä tasoa nämä tyttöpoliitikot ovat ja Juttaakin moni naisoletettu äänestää presidentiksi. Eipä tarvitse ihmetellä miksi Suomi velkaantuu hallitsemattomasti...