Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuttakoon pois Italiasta, jos on noin vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:jos tää nyt on se krusifiksi hässäkkä, nii mun mielestä tällä eukolla ei oo kaikki kaljat korissa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä myös käsittämätön, mutta koominen juttu, miten yhden ihmisen mielipide voi saada noin suuren muutoksen aikaan?? Pitäisi osata olla maassa maan tavalla, eli hyväksyä heidän uskonto ja kulttuuri eikä antaa sen häiritä omia vakaumuksiaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vv:täällä on ketjuja ollut tästä ja kyllä naisen toiminta on tuomittu,,ei ole oikein italialaisia kohtaan.
on jopa epäilty että se olisit ollut sinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:sehän on täysin uskonnonvapauslain vastainen päätös. Eli suomessakin ristit pois kaulaketjuista!
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:sehän on täysin uskonnonvapauslain vastainen päätös. Eli suomessakin ristit pois kaulaketjuista!
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja viersa:sehän on täysin uskonnonvapauslain vastainen päätös. Eli suomessakin ristit pois kaulaketjuista!
Italiassa on muitakin kuin kristittyjä.
Itse en henkilökohtaisesti tykkää katsella miehen raatoja ristissä. Pitää olla aika häiriintynyt, ettei ne häiritse.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja viersa:sehän on täysin uskonnonvapauslain vastainen päätös. Eli suomessakin ristit pois kaulaketjuista!
Italiassa on muitakin kuin kristittyjä.
Itse en henkilökohtaisesti tykkää katsella miehen raatoja ristissä. Pitää olla aika häiriintynyt, ettei ne häiritse.
italialaiset ovat asiaan niin tottuneet etteivàt nàe asiaa nàin syvàllisesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eihän suomessakaan saa suvi-virsiä enään veisata ettei kukaan loukkaannu..