Aika optimistinen luku.Putin käyttää ehkä vain n.1/3 armeijastaan Ukrainaan. Lisäks sillä on ydinase.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika optimistinen luku.Putin käyttää ehkä vain n.1/3 armeijastaan Ukrainaan. Lisäks sillä on ydinase.
Hyvä pointti. Vihervasemmisto pitäkööt tunkkinsa.Miks tätä maata puolustaisi kun suomalaiset ei merkkaa enää mitään? Kaiken maailman raisgarit ja hyväksikäyttäjät on arvokkaampia kuin suomalaiset. Mä en ainakaan taistele jos tulee sota.
Siksi ettei tämä maa ole yhtä kuin vihervasemmisto.Miks tätä maata puolustaisi kun suomalaiset ei merkkaa enää mitään?
Järkyttävää muuten katsoa miten mustaa pakokaasua nuo tankit tyyttää. Mitä lie tankkien tankeissaSiksi ettei tämä maa ole yhtä kuin vihervasemmisto.
Vihervasemmiston olemassaolon sallivat äänestäjät ja nyt on ollut paljon näkyvissä silmien avaamista...ei siellä pahemmin enää huudeta wokekulttuurin perään ja Veronika Honkalasalo sai viimeksi tänään isot moitteet ihmisiltä twiitatessaan ilmastokriisin olevan Ukrainan ja euroopan tilannetta vaarallisempi.
Lähetetään Vihreiltä muutama valtuutettu tekemään asiasta kyselyä paikanpäälle.Järkyttävää muuten katsoa miten mustaa pakokaasua nuo tankit tyyttää. Mitä lie tankkien tankeissa
Mihin ne passia tarvitsee?Eka lähtee ne syyrialaiset pakolaiset
Eipä tartte enää kun niillä on jo löpö loppuLähetetään Vihreiltä muutama valtuutettu tekemään asiasta kyselyä paikanpäälle.
Hei voitko jakaa linkin. Mä en oo niin perehtynyt twitterin käyttöönSiksi ettei tämä maa ole yhtä kuin vihervasemmisto.
Vihervasemmiston olemassaolon sallivat äänestäjät ja nyt on ollut paljon näkyvissä silmien avaamista...ei siellä pahemmin enää huudeta wokekulttuurin perään ja Veronika Honkalasalo sai viimeksi tänään isot moitteet ihmisiltä twiitatessaan ilmastokriisin olevan Ukrainan ja euroopan tilannetta vaarallisempi.
Eipä tartte enää kun niillä on jo löpö loppu
Tankit käyvät melkein millä tahansa polttoaineella, eli niissä on monipolttoainemoottorit.Järkyttävää muuten katsoa miten mustaa pakokaasua nuo tankit tyyttää. Mitä lie tankkien tankeissa
Hei voitko jakaa linkin. Mä en oo niin perehtynyt twitterin käyttöön
Se, että pitää jonottaa kertoo että passi on menny vanhaksi yli vuosi sitten. Sen ajan sisällä riittää nettihakemus. Paitsi jos on jo viimeksi hakenut netin kauttaAina kannattaa pitää passi voimassa. Itsekin uusin passin viime vuonna, vaikka oli korona pahimmillaan.
Hmmm. Demokratian puolustaminen on ilmastokriisiä?Tuon löysin nopeesti katottuna, mutta on ollut muitakin vastaavia niin häneltä kuin vihreiltä myös (Veronika on vas.)
Se, että pitää jonottaa kertoo että passi on menny vanhaksi yli vuosi sitten. Sen ajan sisällä riittää nettihakemus. Paitsi jos on jo viimeksi hakenut netin kautta
Hmmm. Demokratian puolustaminen on ilmastokriisiä?
Ja vihervassarit ne näkee mitä haluaa? Tuokin twiitti on oikein näppärästi käsitetty omalla tavallaVeronika Honkalasalo sai viimeksi tänään isot moitteet ihmisiltä twiitatessaan ilmastokriisin olevan Ukrainan ja euroopan tilannetta vaarallisempi.
Joo mä aloin tutkiin twitteriä. Eka en päässyt alku valikosta m7hkään mut sit menin takasin googleen ja sieltä löytyi explore ni pääsi hakemaan twitteristä. Mun mielestä twitter on hirveen sekanen. Ja hirveesti tutkimustyötä vaativa alusta et pääsee eteenpäin. Esim jos klikkaa väärää kohtaa ei näe replies ja muuta mikä tehty hankalaksi. Mut kiitti vaivanäöstäTuon löysin nopeesti katottuna, mutta on ollut muitakin vastaavia niin häneltä kuin vihreiltä myös (Veronika on vas.)
Kuten sanoin niin tuo twiitti ei ole ainoa laatuaan.Ja vihervassarit ne näkee mitä haluaa? Tuokin twiitti on oikein näppärästi käsitetty omalla tavalla
Alkuun on todella sekava, päivityksetkin näkyy miten sattuu...mutta jossain vaiheessa siihen tottuu ja silmät alkaa huomaamaan paremmin. Kannattaa aina seurata pääsivua, sinne päivittyy koko ajan uusimmat twiitit.Joo mä aloin tutkiin twitteriä. Eka en päässyt alku valikosta m7hkään mut sit menin takasin googleen ja sieltä löytyi explore ni pääsi hakemaan twitteristä. Mun mielestä twitter on hirveen sekanen. Ja hirveesti tutkimustyötä vaativa alusta et pääsee eteenpäin. Esim jos klikkaa väärää kohtaa ei näe replies ja muuta mikä tehty hankalaksi. Mut kiitti vaivanäöstä
eipäs lähekkään jos on suomen kansalaisuus saatu ,eiks niillä aika monella se oo jo taskussa.irakilaiset miehet kans varmaan saa lähteä kuten aina ennekin.
Eivät välttämättä kelpaa armeijaan eräs Irakilainen Suomen kansalaisuuden saanut hylättiin kutsunnoissa vedoten siihen, että on huono kuulo. Kaverilla ihan normaali kuulo arkielämässä,eipäs lähekkään jos on suomen kansalaisuus saatu ,eiks niillä aika monella se oo jo taskussa.
sillon kuuluu jäädä tänne sotimaan,ei pääse rajan yli .
Ja luulis jos ei oo kansalaisuutta ,mutta paprut on jo vetämässä,niin kyllä migri pistää töpinää töppösiin ja alkaa kansaisuuksia tulla nopeallakin tahdilla..että saadaan lisää porukkaa armeijaan.
Isoisäni oli Kannaksen rintamalla, onneksi haavoittui vain vähäisesti pienestä kranaatinsirpaleesta. Muuten en olisi täällä. Yksi upseeri veljessarjastaan kuoli siellä.Miks tätä maata puolustaisi kun suomalaiset ei merkkaa enää mitään? Kaiken maailman raisgarit ja hyväksikäyttäjät on arvokkaampia kuin suomalaiset. Mä en ainakaan taistele jos tulee sota.