"Suomessakin jopa 12-vuotiaita mamutyttöjä pakkoavioliittoon."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi näihin ei puututa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hey";29959405]Mä olen ihan tavallinen suomalainen nuori nainen, ja mua yritti meidän mamu-tuttavperhe saada samanikäiselle pojalleen vaimoksi ihan tosissaan kun olin jtn 12-13vuotias... siis häät jne ois olleet vasta aikuisena mutta että kaikki olis sovittu valmiiksi :D kortteja ja lahjoja lähettelivät yhtenään jne. Loukkaantuivat aika pahasti kun minun äitini vaan naureskeli koko idealle ja sanoi että tyttö saa itse päättää kenen kanssa alkaa ja milloin, ja että ei ole mikään kiire. Lopulta heidän puolelta katkaistiin minuun välit kun kävi ilmi että olen lesbo ja löysin tyttöystävän 14-vuotiaana :D Harmittaa etten voi enää mennä heille kylään, vaikka meidän muu perhe voi.[/QUOTE]

Mamuille sopii lapsiavioliitot, mutta lesbot ovat suuri kauhistus.:O

Niille ei tehdä mitään siksi, että niille ei voi tehdä mitään. Ei ne julkisesti huutele, että me ollaan naimisissa vaan pitävät asian salassa, joten kukaan ei oikein voi tehdä asialle mitään. Vaikka joku tuttu saisikin tietää asiasta, poliisi tarvitsisi oikeasti todisteita.

Niille ei tehdä mitään siksi, että niille ei voi tehdä mitään. Ei ne julkisesti huutele, että me ollaan naimisissa vaan pitävät asian salassa, joten kukaan ei oikein voi tehdä asialle mitään. Vaikka joku tuttu saisikin tietää asiasta, poliisi tarvitsisi oikeasti todisteita.

Näin. Luulisi tämänkin olevan itsestään selvää, mutta ei se näköjään kaikille ole.

Asialle ei tehdä mitään, koska ei haluta tehdä mitään. Ja sit se rassismi, pelätään rassistiksi leimautumista.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29960059:
Näin. Luulisi tämänkin olevan itsestään selvää, mutta ei se näköjään kaikille ole.

Luulis nyt tyhmimmänkin suviksen tajuavan jotain kun 13 tai 14 vee mamutyttö on raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29960074:
Ja sinä ihan oikeasti kuvittelet, että asialle ei tehdä mitään? :O Mutta eihän sille sinusta saa tehdä mitään, kun sehän tarkoittaa sitä, että mamut tulevat tänne ja käyttävät meidän sosiaalipalveluita hyväkseen.

No mitä asialle tehdään?

mors.jpg

Yhteistyössä