"Suomessakin jopa 12-vuotiaita mamutyttöjä pakkoavioliittoon."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi näihin ei puututa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en nyt oikein tajunnut tuota juttua. Toisaalta puhutaan, että pakkoavioliitot tapahtuvat Suomessa, mutta heti perään sanotaan, että matkustetaan entiseen kotimaahan.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29958882:
Minä en nyt oikein tajunnut tuota juttua. Toisaalta puhutaan, että pakkoavioliitot tapahtuvat Suomessa, mutta heti perään sanotaan, että matkustetaan entiseen kotimaahan.

Suomeen tullaan ulkomailta takaisin kun ollaan menty naimisiin eli täällä ne käytännössä tapahtuu koska täällä Suomessa he elävät kuin mies ja vaimo.

[QUOTE="hilla";29958916]Juokseeko mamujen sossuraha kuukausia kestävän kotimaaloman aikana?[/QUOTE]

Tässä vastaus ap. Suomalaisia kiinnostaa vaan se mihin mamut sossurahoja käyttää. Ihmisoikeuksista viis.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29958941:
Okei. No eikö ole toisaalta hyvä, että nämä tytöt ovat muuttaneet Suomeen, niin on edes pieni mahdollisuus, että asialle joku jotain tekee.

Ei kukaan tee mitään, koska ketään ei kiinnosta ja rasssiisssmi. Kylhän sä tiedät, joten antaa olla.

Miettikää mikä paskamyrsky tulisi jos kantasuomalaisella miehellä olisi 12vuotias vaimo. Palstamammat kiljuisivat täällä yötä päivää taukoamatta. Tämä ei tunnu missään koska rassismi ja pälä pälä plöö.

Palstamammat vain kohauttavat olkaansa, taas sellainen hassu setä on menny naimisiin 12 veen kanssa, kun kyseessö on tietyistä kulttuureista tulevat ihmiset.

Hei sinä rasisti-persu-halla-ahonen... kyllä suomalaisetkin menee naimisiin. Turha siis väittää, että islam on naudanlihaa vastaan!! Ja sitäpaitsi kyllä suomalaisetkin käy mekassa, joten älä yleistä!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29958967:
Jaa. Minusta tuo juttu antoi kyllä vähän toisenlaisen käsityksen.

Mutta sinun ratkaisusihan tähän tilanteeseen on, että lähetetään tyttö aviomiehensä kanssa kotimaahansa.

Mikä sun ratkaisu on?

Mutta sinun ratkaisusihan tähän tilanteeseen on, että lähetetään tyttö aviomiehensä kanssa kotimaahansa.

Mun ratkaisu tähän asiaan on se, että mua ei kiinnosta enää paskan vertaa. Muistakaa suvaita ja rassismi.

Mikä on sinun ratkaisusi? Kieltää ongelma ja sulkea silmät tältä pedofilialta?

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29958987:
Mikä on sinun ratkaisusi? Kieltää ongelma ja sulkea silmät tältä pedofilialta?

No aika vähän tuollaiseen meikäläisellä ratkaisuja on, kuten perheen sisäisissä hyväksikäytöissä ja muiden maiden avioliittokäytännöissä ylipäätään. Tuli vain mieleen, että jotkut ilmeisesti kuvittelevat tällaisten ongelmien poistuvan sillä, että nämä ongelmat tapahtuvat jossain muualla, kuin Suomessa. Näitähän tapahtuu koko ajan siellä, mistä Suomeen ei missään nimessä haluta maahanmuuttajia. Näille tytöille kuitenkin on Suomessa paremmat edellytykset välttyä tältä kohtalolta.

Jos sinulla on muita keinoja, kuin kotimaahan lähettäminen, niin kuulisin niitä mielelläni.

Alkuperäinen kirjoittaja häpeä säpäle (jos osaat);29958994:
Säpäle heti puolustamassa pedofiilejä.:x

Jahas. Lukutaitoista sakkia taas paikalla.

Kerrohan missä minä puolustelin pedofiilejä?

Ja kerro, millä tavalla sinä toimisit asian eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja häälahja 12-vuotiaalle?;29959066:
Mitä sä säpäle ostaisit häälahjaksi 12-vuotiaalle lapsimorsiamelle?

En tiedä. Mitäs sinä? Tunnut kannattavan näitä lapsiavioliittoja, kun toivot, että nämä tytöt pysyvät kotimaassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä onnea on;29959165:
Ihkuu monikulttuuria; 12 vee tyttöset pääsevät jiftikseen 5kypästen setiensä kanssa.

Niin ja vielä ihanampaa heille on pakkoavioitua maassa, jossa he ovat syntyneet, koska Suomeen heitä ei kaivata.

Mä olen ihan tavallinen suomalainen nuori nainen, ja mua yritti meidän mamu-tuttavperhe saada samanikäiselle pojalleen vaimoksi ihan tosissaan kun olin jtn 12-13vuotias... siis häät jne ois olleet vasta aikuisena mutta että kaikki olis sovittu valmiiksi :D kortteja ja lahjoja lähettelivät yhtenään jne. Loukkaantuivat aika pahasti kun minun äitini vaan naureskeli koko idealle ja sanoi että tyttö saa itse päättää kenen kanssa alkaa ja milloin, ja että ei ole mikään kiire. Lopulta heidän puolelta katkaistiin minuun välit kun kävi ilmi että olen lesbo ja löysin tyttöystävän 14-vuotiaana :D Harmittaa etten voi enää mennä heille kylään, vaikka meidän muu perhe voi.

Yhteistyössä