Suomessa vallitsee ylityöllisyys

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suomessa vallitsee ylityöllisyys

Verrattuna muihin EU-alueen maihin Suomi ei erotu joukosta julkisen sektorin koolla, vaan työllisyysasteella, joka on selvästi EU:n keskiarvon yläpuolella. Osin tämä saattaa johtua siitä, että otamme maahan liian vähän maahanmuuttajia, mutta toisaalta ei maahanmuuttajia aivan vähän ole Saksassa tai Alankomaissakaan, jotka myös kärsivät liian korkeasta työllisyysasteesta.

Onko kukaan koskaan laskenut, kuinka kalliiksi yhteiskunnalle ja erityisesti kuluttajille tulee pitää työllisyysastetta yläkantissa? Kuinka tolkuttomasti joudutaan maksamaan työllistämistukia ja kustantamaan koulutuksia? Millaisen vaivan ihmiset joutuvat näkemään hakiessaan täysin turhiin ja tarpeettomiin töihin, joita kukaan ei teknistyneessä yhteiskunnassa tarvitse ja joista kukaan ei halua maksaa, vaikka niitä tarvittaisiinkin? Kuinka paljon ennenaikaisia sairastumisia tulee sen takia, kuinka paljon eläkepäiviä menetetään?

On käsittämätöntä, että äänestäjät antavat tämän tapahtua!
 
Totta.
Suomessa työskentelee 600 000 jopa turhaa, tekemätöntä julkissektorilla.

Ihmisiä, jotka eivät työllistä Suomea eli tee tuottavaa ja veroja tuovaa työtä.

Kuka tätä maata enää pitää pystyssä, jos kaikki rehelliset yrittäjät jättävät tämän tulevan kommunistivaltion.
 
Totta.
Suomessa työskentelee 600 000 jopa turhaa, tekemätöntä julkissektorilla.

Ihmisiä, jotka eivät työllistä Suomea eli tee tuottavaa ja veroja tuovaa työtä.

Kuka tätä maata enää pitää pystyssä, jos kaikki rehelliset yrittäjät jättävät tämän tulevan kommunistivaltion.
Heistä 481 000 on naisia Tilastokeskuksen mukaan. Eikö sinunkaltaistesi kovien kapitalistiyrittäjien kannattaisi siis edistää Islamin yleistymistä?

Millaisiin ammatteihin jättäisit ne 47 000 julkisen sektorin työntekijää, joita et irtisanoisi?
 
Työllisyysaste on vähintään tunnin verran ansiotyötä viikoittain tekevien osuus 15-64-vuotiaasta väestöstä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Työllisyysaste
Mitä jos lapsityöläiset poistettaisiin? Saattaisi olla että Suomen kouluissa olevat ja opiskelijat huomioidenkin Suomen ja muiden Euroopan kehittyneiden hyvinvointiyhteiskuntien työllisyysaste olisi erinomainen mittauksissa.
 

Yhteistyössä