V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ooh! Nyt silmäni aukesivat! Tammikuussa on pakkasta, joten ilmastonmuutos on peruttu!
Jollei äitisi ollut mikään järjen jättiläinen, niin ei hän kyllä valinnut siittäjääsikään äo:n perusteella. Ettei vain tullut peräti lapsuuskodin turvallisesta piiristä?
jakorasiana siis edelleen![]()
Tunnustit tuhmat tapasi#8 Ilmiannettu viesti. Miksi valvoja ei saa Rummo-jankkajaa jäähypenkille?
Tämä. Mä kannatan koko ilmastonmuutospuheen lopettamista. Ja varsinkin sillä rahastamista.Ei se lämpene. Täällä Suomessa ainakaan. Joten ihan turhaa puhetta ja vouhotusta. Huolehtikoot ne maat asiasta, joissa lämpenee.
Tämä. Mä kannatan koko ilmastonmuutospuheen lopettamista. Ja varsinkin sillä rahastamista.
Jos ilmasto muuttuu, se muuttuu eikä me voida sille mitään. Suomessa ainakaan.
Kyllä urputtaminen joskus tuottaa tulosta ja tämä palsta vapautuu Rummo-jankkaajan myötähäpeää tuottavista jankkauksista.Tunnustit tuhmat tapasi
-miks urputat sen päälle?
Olen ollut havaitsevinani, että olet kykenemätön häpeämään omaakin käytöstäsi. Mitenkä ihmeessä myötähäpeä voi onnistua?Kyllä urputtaminen joskus tuottaa tulosta ja tämä palsta vapautuu Rummo-jankkaajan myötähäpeää tuottavista jankkauksista.
Vauva av:n mode lähetti palstallaan viestin, että jos kirjoitukset eivät ole asiallisia, hän poistaa ne välittömästi.
Voit lukea aiheesta häpeä aloittamassani ketjussa nimeltään Häpeä. Jo monta vuotta sitten aloittamani ketju, jossa on runsaasti aineistoa ja videoita.Olen ollut havaitsevinani, että olet kykenemätön häpeämään omaakin käytöstäsi. Mitenkä ihmeessä myötähäpeä voi onnistua?
Olitko tehnyt suomiversion kaksi mummoa yksi kuppi?Voit lukea aiheesta häpeä aloittamassani ketjussa nimeltään Häpeä. Jo monta vuotta sitten aloittamani ketju, jossa on runsaasti aineistoa ja videoita.
Tästä sen näkee millaisia valehtelijoita vihreät poliitikot ovat ja hyväuskoiset idiootit menevät retkuun.![]()
Lumeton talvi 2020 - Heidi Hautala
Kolumni 60 Degrees -lehdessä. Muistan lapsuuteni talvet 1960-luvun Oulusta, joka on melkein napapiirillä. Valoa kuitenkin riitti, koska pysyvä lumiheidihautala.com
Heidi Hautala ja lumeton talvi 2020.