Suomentakaa tämä mulle ja kertokaa oonko mä kusessa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiiia

Vieras
Historia siis tämä että viimeviikon alussa kävin yhillä englanninkielisillä nimisivuilla
ja sitten siellä sivulla oli että oon niin ja niin mones kävijä
että voitan jotain...
ja huono enkussa ku oon, käsitin niin et mun pitää vaan valita kuus numeroa ja lähettää ne jne ja laitoin nimen ja otteenki ja s-postiosotteen...

No, heti seuraavana päivänä ja joka päivä nyt tullu sieltä FreeLotto.comista s-postia,
että lähetä voitokas kuponkisi, olet voittamassa sitä ja sitä...

Mutta siis apua, mua kauhistuttaa kun siis sillon kävin siellä sivuilla,
niin piti valita ne kuus muneroa ja sitte oli vielä että pelaa joka päivä tai jotain, ja en MUISTA mitä pistin,
mutta sit painoin vahvista jne,
mutta sit ku kysyttiin luottokorttinumeroita niin iski paniikki,
ja poistin kaikki omat tiedot mutta herranen aika,
ne oliki jo tallentuneet (en pistäny ku oman nimen, os., ja s-postiosotteen)
ja nyt ne kuus numerosarjaa seuraa joka s-postin lopussa ja ne siis niinku ilmeisesti pitäis nyt lähettää sinne niin ne kattois et oonko voittanu... tai oonko jo voittanukki...

Mutta nyt mua hirvittää että jos vahingossa laitoinki etttä pelaa joka päivä, kuukaudessa maksoi 24 dollaria,
paljoko se muuten on???
Mitenkähän ton koko homman voi perua???

Niin ja nyt en saanu viimeyönä enää edes nukutuksi kun ajattelin et jos en lähetä sitä kuponkia, MINÄ joudun maksaan niille ton kaameen summan jossa on sata nollaa!!!

Siis auttakaa mua nyt ja suomentakaa tarkasti mulle tämä, pliiss!!!!

"To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto.com you are address book WHY?

Dear ---------,
you are receiving this message because you joined FreeLotto on thursday april 24th, 2008, from IP adress -----------.
When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto.
FreeLotto NEVER send JUNK or SPAM messages.
WE never send mail to anyone unless they requested it when they reqistered.
If you somehow didn't understand that you more agreeing to receive messages from us at the time you joined
PLEASE CLIC HERE
To be permanently remowed from our list.
In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to 11,000,000.00 in daily prizes.
We regret any inconvenience."

En halua lähettää mitään kuponkia jos pitää se luottokortin numero laittaa enkä halua voittaakkaan ku kuitenki... mitä?
menee joihinki maksuihin kaikki...

Joudun kohta lääkäriin kun en tiedä mitä teen!
Ihan paniikissa meni yökin!

tossa vaan tiivitettynä lukee että oot rekisteröityny sinne ja sillon oot antanu niille luvan lähettää sulle s.postia. jos et halua enää postia heiltä niin KLIKKAA TÄSTÄ.
niin sut poistetaan niiden pstituslistalta. sillon peruutat jäsenyytesi ja et voi enää osallistua ja pelata. Pahoittelevat jopa häiriötä!
kohteliasta porukkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
tossa vaan tiivitettynä lukee että oot rekisteröityny sinne ja sillon oot antanu niille luvan lähettää sulle s.postia. jos et halua enää postia heiltä niin KLIKKAA TÄSTÄ.
niin sut poistetaan niiden pstituslistalta. sillon peruutat jäsenyytesi ja et voi enää osallistua ja pelata. Pahoittelevat jopa häiriötä!

Ihana ihana kiitos teille kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos!!!!
Voi että ootte ihania!!!

Mutta kumpaa click hereä painan, sitä ekaa vaiko tokaa,
kertokaa vielä se!!! Kiitos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kiiia:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:

Ihana ihana kiitos teille kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos!!!!
Voi että ootte ihania!!!

Mutta kumpaa click hereä painan, sitä ekaa vaiko tokaa,
kertokaa vielä se!!! Kiitos!!!

Eiku ei siellöä ollutkaan kuin yksi klikkaa tästä :D

Suomentakaa vielä tämä!

Please allow up to 24 hours to process you request to be processed.

you are no longer eligible to win ower 11,000,000.00 in daily prizes.
In order to play and win you must be subscribed to freelottoResults e-mails.

Mitä tuo tarkottaa?

ja ei oo sitte enää ku yks linkki mitä voi painaa kun painoin klikkaa tästä,
ja siinä lukee Privacy Policy...
MITÄ SE TARKOTTAA; ei kai vaan jtn poliisia?

Alkuperäinen kirjoittaja Vv:
Parasta viihdettä tää palsta...

Ei mutta mä oon niiiiiiiiiiiin huono enkussa, saat nauraa vaikka sydämes kyllyydestä... :D

privacy on yksityisyys ja policy=linja/menettelytapa..

eli karkeesti yksityisyyspolitiikka /yksityisyyskäytäntö (just näitten henkilötietojen jne suhteen)

http://www.sanakirja.org

Suomentakaa vielä tämä!

Ei kukaan osaa suomentaa tuota?
Onko mut nyt siis poistettu niitten listasta?

Suomentakaa vielä tämä!

sun täytyy maksaa päivittääin 11,000,000.00 dollaria jos klikkaat ikinä enää netissä sivustoja joita et ymmärrä.

Siis nuo kaks edellä mainittua oon oppinu ja kerralla!!!
Kiitos vielä muistutuksesta!

ikinä ennen en ole nimiä mihinkään laittanu ja nyt kun pistin, meni heti yöunet...

Mutta te kaks ihanaa ymmärtäväistä opettajaa,
kertokaa mulle vielä mitä tuo viimenen tarkoittaa, kiitos! :)

Suomentakaa vielä tämä!

Tuo on tyyliin "pyyntösi käsitellään 24-h kuluessa. Et voi enää voittaa..plaa plaa. Pelataksesi ja voittaaksesi sinun täytyy kirjautua jäseneksi

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Suomentakaa vielä tämä!

Iso kiitos sinulle!!!!!
Mun ei siis tarvi enää painella minkään sortin Privacy Policyja :D

Kiitos kiitos kiitos, olet ihana ihminen!!! :)
Pelastit mun päivän! :)

Tuo on tyyliin "pyyntösi käsitellään 24-h kuluessa. Et voi enää voittaa..plaa plaa. Pelataksesi ja voittaaksesi sinun täytyy kirjautua jäseneksi

älkää hyvät ihmiset uskoko noita "olet miljoonas kävijä...". minä viime viikolla olisin kahtena päivänä peräkkäin voittanut jossakin, minkähänmaalainen se nyt oli, lotossa tms monta sataa tuhatta, noin väitettiin.
ARvatkaa otinko yhteyttä sinne. mietin vaan että mikäs tapa huijata tässä sitten olisi ollut ja mitä tietoja sinne olisi oikeasti vaadittu. ja sitä että miten paljon tuo huijaus tuottaa sitten, kuinka moni ihminen uskoo voittaneensa ja kuinka moni uteliaisuuttaan ottaa yhteyttä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
älkää hyvät ihmiset uskoko noita "olet miljoonas kävijä...". minä viime viikolla olisin kahtena päivänä peräkkäin voittanut jossakin, minkähänmaalainen se nyt oli, lotossa tms monta sataa tuhatta, noin väitettiin.
ARvatkaa otinko yhteyttä sinne. mietin vaan että mikäs tapa huijata tässä sitten olisi ollut ja mitä tietoja sinne olisi oikeasti vaadittu. ja sitä että miten paljon tuo huijaus tuottaa sitten, kuinka moni ihminen uskoo voittaneensa ja kuinka moni uteliaisuuttaan ottaa yhteyttä

Mullaki on kolme kertaa ennenki ollu muka että you win...
mutten oo edes uskaltanu painaa mitään!
Mutta nyt... ja oli viiiiiiiiiimenen kerta!

Freelotto taitaa olla niitä saitteja joissa itse saitti pidetään ihan kunniallisena mutta sen ympärille ympätään paljon kaikenlaista huijausta. Kyllähän järkikullankinkin pitäisi kertoa jo että luottokortin numeroa eikä ainakaan lisäksi varmennetta, anneta mihinkään mistä ei ole sata varma. Ahneella on yleensä paskanen loppu.

Kannattaa etsiä googlella muiden kokemuksia. Ja olla yhteydessä luottokorttiyhtiöön.

Vapaasti suomennettuna:
-voi kestää 24 tuntia ennenkuin pyyntösi käsitellään (siis eropyyntö)
-et voi enää voitaa yli 11 miljoonaa
-pelataksesi ja voittaaksesi sinun täytyy liittyä freelotto tulokset sähköpostilistalle.

--> eli nyt olet poistanut tietosi sieltä tai sinulle ei ainakaan tule enää sähköposteja sieltä.
--> rauhoitu nyt ja älä enää ikinä vastaile tai anna tietojasi mihinkään semmoiseen juttuun mitä et ymmärrä!

Ei mutta mä oon niiiiiiiiiiiin huono enkussa, saat nauraa vaikka sydämes kyllyydestä... :D

Miks helvetissä sit pitää klikkailla kaikkia bannereita, joista ei ymmärrä enempää kuin sika tuulimyllystä?

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästyttävää:

Miks helvetissä sit pitää klikkailla kaikkia bannereita, joista ei ymmärrä enempää kuin sika tuulimyllystä?

No jos esim. netin spämmi ja viruspolitiikat ei ole hanskassa. Eli hyväuskosuuttaan sanoisin. Mutta mitäpä tuota enää murehtimaan, kun kerta opetuksen ap jo sai.

Tosin, voi olla hyvinkin mahdollista, että sähköpostiosoitteesi ap on nyt jollain listalla ja tulet saamaan roskapostia tonneittain, jos filtteri ei ole oikein säädetty. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästyttävää:

No jos esim. netin spämmi ja viruspolitiikat ei ole hanskassa. Eli hyväuskosuuttaan sanoisin. Mutta mitäpä tuota enää murehtimaan, kun kerta opetuksen ap jo sai.

Tosin, voi olla hyvinkin mahdollista, että sähköpostiosoitteesi ap on nyt jollain listalla ja tulet saamaan roskapostia tonneittain, jos filtteri ei ole oikein säädetty. =)

Hyväuskoinen hölmö, no joo, kyllä tuollaisessa puuttuu muutenkin arvostelukyky täysin, kun ei edes lukemaansa ymmärrä ja silti vain sählää bannereiden kanssa. Vaikka onhan kauppiailla vanha sanonta, että on rikollista antaa typerien pitää rahansa.

Yhteistyössä