K
kiiia
Vieras
Historia siis tämä että viimeviikon alussa kävin yhillä englanninkielisillä nimisivuilla
ja sitten siellä sivulla oli että oon niin ja niin mones kävijä
että voitan jotain...
ja huono enkussa ku oon, käsitin niin et mun pitää vaan valita kuus numeroa ja lähettää ne jne ja laitoin nimen ja otteenki ja s-postiosotteen...
No, heti seuraavana päivänä ja joka päivä nyt tullu sieltä FreeLotto.comista s-postia,
että lähetä voitokas kuponkisi, olet voittamassa sitä ja sitä...
Mutta siis apua, mua kauhistuttaa kun siis sillon kävin siellä sivuilla,
niin piti valita ne kuus muneroa ja sitte oli vielä että pelaa joka päivä tai jotain, ja en MUISTA mitä pistin,
mutta sit painoin vahvista jne,
mutta sit ku kysyttiin luottokorttinumeroita niin iski paniikki,
ja poistin kaikki omat tiedot mutta herranen aika,
ne oliki jo tallentuneet (en pistäny ku oman nimen, os., ja s-postiosotteen)
ja nyt ne kuus numerosarjaa seuraa joka s-postin lopussa ja ne siis niinku ilmeisesti pitäis nyt lähettää sinne niin ne kattois et oonko voittanu... tai oonko jo voittanukki...
Mutta nyt mua hirvittää että jos vahingossa laitoinki etttä pelaa joka päivä, kuukaudessa maksoi 24 dollaria,
paljoko se muuten on???
Mitenkähän ton koko homman voi perua???
Niin ja nyt en saanu viimeyönä enää edes nukutuksi kun ajattelin et jos en lähetä sitä kuponkia, MINÄ joudun maksaan niille ton kaameen summan jossa on sata nollaa!!!
Siis auttakaa mua nyt ja suomentakaa tarkasti mulle tämä, pliiss!!!!
"To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto.com you are address book WHY?
Dear ---------,
you are receiving this message because you joined FreeLotto on thursday april 24th, 2008, from IP adress -----------.
When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto.
FreeLotto NEVER send JUNK or SPAM messages.
WE never send mail to anyone unless they requested it when they reqistered.
If you somehow didn't understand that you more agreeing to receive messages from us at the time you joined
PLEASE CLIC HERE
To be permanently remowed from our list.
In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to 11,000,000.00 in daily prizes.
We regret any inconvenience."
En halua lähettää mitään kuponkia jos pitää se luottokortin numero laittaa enkä halua voittaakkaan ku kuitenki... mitä?
menee joihinki maksuihin kaikki...
Joudun kohta lääkäriin kun en tiedä mitä teen!
Ihan paniikissa meni yökin!
ja sitten siellä sivulla oli että oon niin ja niin mones kävijä
että voitan jotain...
ja huono enkussa ku oon, käsitin niin et mun pitää vaan valita kuus numeroa ja lähettää ne jne ja laitoin nimen ja otteenki ja s-postiosotteen...
No, heti seuraavana päivänä ja joka päivä nyt tullu sieltä FreeLotto.comista s-postia,
että lähetä voitokas kuponkisi, olet voittamassa sitä ja sitä...
Mutta siis apua, mua kauhistuttaa kun siis sillon kävin siellä sivuilla,
niin piti valita ne kuus muneroa ja sitte oli vielä että pelaa joka päivä tai jotain, ja en MUISTA mitä pistin,
mutta sit painoin vahvista jne,
mutta sit ku kysyttiin luottokorttinumeroita niin iski paniikki,
ja poistin kaikki omat tiedot mutta herranen aika,
ne oliki jo tallentuneet (en pistäny ku oman nimen, os., ja s-postiosotteen)
ja nyt ne kuus numerosarjaa seuraa joka s-postin lopussa ja ne siis niinku ilmeisesti pitäis nyt lähettää sinne niin ne kattois et oonko voittanu... tai oonko jo voittanukki...
Mutta nyt mua hirvittää että jos vahingossa laitoinki etttä pelaa joka päivä, kuukaudessa maksoi 24 dollaria,
paljoko se muuten on???
Mitenkähän ton koko homman voi perua???
Niin ja nyt en saanu viimeyönä enää edes nukutuksi kun ajattelin et jos en lähetä sitä kuponkia, MINÄ joudun maksaan niille ton kaameen summan jossa on sata nollaa!!!
Siis auttakaa mua nyt ja suomentakaa tarkasti mulle tämä, pliiss!!!!
"To ensure that you NEVER miss an important prize notification from FreeLotto.com you are address book WHY?
Dear ---------,
you are receiving this message because you joined FreeLotto on thursday april 24th, 2008, from IP adress -----------.
When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto.
FreeLotto NEVER send JUNK or SPAM messages.
WE never send mail to anyone unless they requested it when they reqistered.
If you somehow didn't understand that you more agreeing to receive messages from us at the time you joined
PLEASE CLIC HERE
To be permanently remowed from our list.
In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to 11,000,000.00 in daily prizes.
We regret any inconvenience."
En halua lähettää mitään kuponkia jos pitää se luottokortin numero laittaa enkä halua voittaakkaan ku kuitenki... mitä?
menee joihinki maksuihin kaikki...
Joudun kohta lääkäriin kun en tiedä mitä teen!
Ihan paniikissa meni yökin!