Suomen unelmien poikamies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitku

Aktiivinen jäsen
11.01.2005
2 129
0
36
Mitäs tykkäätte? Onks komee? Mun mielestä liian siloteltu ja hirveen nuoren näkönen! Tai sit mä oon VANHA :(
Ääni tolla on kaunis kylläkin. Kuuntelis vaik päivän syömättä.

Minäkin kauhistelin, että onpa nuoren näköinen. Mutta eikös se ole "unelma" niiden rahojensa takia? Tuleekohan avioehto, vai pääseekö oikeasti osille rahoista? Meinaan vaan että tekeeköhän nuo naiset tuota ihan bisnesmielessä?

En katsonut jaksoa, mutta paljonko sillä on sitten olevinaan rahaa? Eikös viime viikolla ollut jossain lehdesä, että se ois ansainnu n.1000 euroa/kk. Tosin en lukenut sitä lehtijuttua eli en tiedä, mikä homma lienee sitten loppujen lopuksi ollut kyseessä =)

Mä olen aina tykännyt poikamaisista miehistä :ashamed: joten tuo on ihan ok näköinen minun mielestä (se ekan kauden poikamies oli :x ). MUTTA, se vaikuttaa esittelytekstin perusteella tavan pintaliitäjältä- juu, juu, perhe on kaikki kaikessa mutta harrastuksia ja menoja on silti viisi miljoonaa ja niitä tyttöystävän on tietenkin ymmärrettävä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se viimevuoden ukko oli enemmän semmonen jännittävä, vähän rosvon näköinen, johon ois vaikka saattanut ihastua. (ainakin aivojen matelija-osalla)

Niinpä. Vaikutti kunnon mieheltä. Toisin kuin nykyään,mitä oon lehdistä lukenut. Onko noussut k*** päähän vai mikä..

sekä aivan liian hoikka ja lihaksiton minun makuun. Sekä ei omannut mielestäni yhtään sosiaalista pelisilmää. Tämä analyysi ensivaikutelmasta. Minun makuun aivan liian "harmaa varpu". Raha ei ihmistä jalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se viimevuoden ukko oli enemmän semmonen jännittävä, vähän rosvon näköinen, johon ois vaikka saattanut ihastua. (ainakin aivojen matelija-osalla)

Niinpä. Vaikutti kunnon mieheltä. Toisin kuin nykyään,mitä oon lehdistä lukenut. Onko noussut k*** päähän vai mikä..

Mä meinasin vaan ulkonäön perusteella. Oikeestaan se olis ollut jännittävämpi, jos se ei ois ollut niin vakava ja kunnollinen siinä ohjelmassa. Vaikka kai se on ohjelman tyyli semmoinen.

Ihan nätti poika tuokin on, joka nyt on, mut sepä se.

vaikka mä en siitä edellisen kauden Antista hirveesti tykännyt, niin oli siinä sentään "jotain" (seksikkäämpi?), mutta tää nykyinen on ihan tavallinen jamppa jossa ei oo mitään särmää. Olisivat valinneet jonkun toisen.

Yhteistyössä