Suomen Sisu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suomen Sisuun - jonka pitäisi olla kansallismielinen järjestö!! - on valittu puheenjohtajaksi kokoomuslainen, oikeistoliberaali Kristian Viding! Onko Suomen Sisussa mielestänne enää tilaa kaltaisilleni rotujen kautta ihmisryhmiä jäsentäville ihmisille, joille rotu on tärkeä identiteetin määrittävä kysymys? Jos rotuajattelu vähenee, ei Eurooppa enää ole pelastettavissa, ellei toivoa lasketa Putinin, Lukashenkan, Orbánin kaltaisten yksinäisten taistelijoiden varaan!

Olen aina ollut kiinnostunut rotututkimuksesta ja siksi ryhdyin kansallismieliseksi. Haluaisin elvyttää vanhan rotututkimuksen, joka hylättiin toisen maailmansodan jälkeen moraalisyihin vedoten. Rodut on nähtävä toistensa kilpailijoina, joista kukin kyllä on yhtä arvokas ja juuri siksi niiden ei pitäisi sekoittua toisiinsa. Jokainen rotu on omalla alueellaan täydellinen. Kun tästä johtoajatuksesta luovutaan, muuttuu ihmiskunta vain harmaaksi massaksi, josta ei enää erotu sävyeroja.

Myös olen sitä mieltä, että valtion on oltava sosialistinen, mutta hyvinvointivaltio toimii vain jos sen kansalaisilla on KOHEESIO eli se on rodullisesti yhtenäinen. Nyt Suomen kansalaisuuden saavat myös ihmiset, joita verenperimä ei sido Suomeen.On itsestään selvää, että tämä pitkässä juoksussa heikentää suomalaisuuden elinvoimaa. EU:n ja Israelin elitistinen pyrkimys on sekoittaa kaikki rodut toisiinsa, jotta sodat vältyttäisiin. Tämä on hellyttävä, mutta täysin naiivi ajatus, koska silloin valtioiden väliset sodat vain korvautuvat valtioiden sisäisillä rotusodilla.

Jos militantilla kansallismielisyydellä ei ole sijaa Suomen Sisussa, minä eroan järjestöstä ja lähden avoimen kansallissosialistisiin piireihin. Niissä rotuajattelusta ei vaieta vaan se tuodaan päätöksenteon keskiöön. Kullekin rodulle oma paikkansa - tämä tekee ihmiskunnasta ja siinä myös suomalaisista onnellista väkeä. Kunkin rodun on kannettava omaa hedelmäänsä. Pahassa tapauksessa sekoittuminen johtaa nyt vahvojen kansojen ylivertaisten ominaisuuksien degeneraatioon ja vahvistaa heikoimpia aineksia.

Mielenkiintoinen näkemys.

Itse koen, että perinteet ja tavat tekevät meistä suomalaisia, ihmisen ulkokuorella ei ole väliä.

Mutta jos katsomme eläinmaailmaa niin tuo sinun tulkintasi sopii hyvin siihen.
Kartamme vieraslajeja ja suojelemme omaa kotimaista eläimistöä ja kasvillisuutta.

Toisaalta, miksi emme tekisi samoin myös ihmisten kohdalla. Olemme mekin arvokkaita vaaleine hiuksinemme ja sinisine silminemme.
Voisi olla aika mahdoton tehtävä?😁

Toisaalta, miksi emme tekisi samoin myös ihmisten kohdalla. Olemme mekin arvokkaita vaaleine hiuksinemme ja sinisine silminemme.
Voisi olla aika mahdoton tehtävä?
Entä, jos on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen suomalainen? Sukututkimuksen mukaan isän isän isän isä tuli Viron aluelleta, kaiki muut esivanhemmat siihen asti Pohjanmaalta. Eli ei saa määrittää suomalaisuutta hiusten tai silmien värin perusteella.

Entä, jos on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen suomalainen? Sukututkimuksen mukaan isän isän isän isä tuli Viron aluelleta, kaiki muut esivanhemmat siihen asti Pohjanmaalta. Eli ei saa määrittää suomalaisuutta hiusten tai silmien värin perusteella.
Olisi mukavaa jos myös vaaleat hiukset ja siniset silmät säilyisivät katukuvassa, sitä tarkoitin.

Itse onnistuin kantamaan korteni kekoon. Lapseni ovat vaaleita.🤔 Toisella siniset silmät ja toisella vihreät.

Sanattomaksi vetää. Tieteelliset perustelut, missä lienevät. Ja nyt en kelpuuta Himmlerin tai Menegelen tutkimuksia.

Vaimoni on muuten blondi ja tyttö kans. Että tavallaan olen tehnyt työni, mutta en varmaan saa anteeksi kun olen tämmönen suvakki enkä esim. tunnusta rotujen eriarvoisuutta.

Tiesittekö muuten, että maailman ehkö kuuluisin blondi, eli Marilyn Monroe, ei ollut oikeasti blondi? Käsittääkseni. En tiedä jos tämä on valeuutinen, en jaksanut tarkastaa.

Sanattomaksi vetää. Tieteelliset perustelut, missä lienevät. Ja nyt en kelpuuta Himmlerin tai Menegelen tutkimuksia.

Vaimoni on muuten blondi ja tyttö kans. Että tavallaan olen tehnyt työni, mutta en varmaan saa anteeksi kun olen tämmönen suvakki enkä esim. tunnusta rotujen eriarvoisuutta.
Saamelaiset tunnustavat rotujen eriarvoisuuden. Mitä mieltä olet siitä?

Uusimmat

Yhteistyössä