Suomen neito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aivan kamalan näkösiä. en oikeen tiiä onko se tuo meikki vai hiukset vai nuo pösilöt kuvat mut ei nuo kyllä mitään silmiinpistävän kauniita ole. riittänee ilmeisesti jos on tarpeeksi laiha. ja tuo vika näytti ihan nelikymppiseltä.

Mut toisaalta paha alkaa arvostella,kun miettii miltä itse näyttäisin noissa kuvissa :kieh: jotkut ihan nätitkin tytöt on valokuvissa ihan oudon näköisiä,jos ei osaa poseerata tai tuoda parhaita puoliaan kunnolla esiin. Ja aika paljon vikaa myös stailaajissa :x

Minä oon sattumoisin nähny tuon kympin useamman kerran ihan luonnossa ja täytyy sanoa, että noi kuvat ja toi meikki/tukka ei tee sille oikeutta...

Se on oikeesti oikeastaan ihan päinvastaisen näköinen: aika nuoren näköinen. Mutta näköjään maalilla saa ikää... :whistle: Ihan nätti se on luonnossa, mutta ei mikään erikoisen kaunis.

Vaan ei ne ollu noi kilpasisaretkaan kovin kummosia. Ihmeen keltasia hampaita joillakin, vai olikohan se vaan mun näyttö..

Mun piti tulla vastaamaan tänne tyylillä: "aina naiset haukkuu ja vähättelee missejä". Menin sitten avaamaan linkin ja jestas!!! Numerot 1 ja 8 on nättejä (heitäkään ei voi kauniiksi sanoa), mutta hekin aivan liian lyhyitä. Kakkosella on nätti hymy ja kolmonen vois pärjätä mallina. Vitosella on upea kroppa, tai siis rinnat :D .
4,6,7 ja 9 on aivan kaameita, siis vaikka mitä positiivista yritin keksiä, niin ei vaan tule mitään. Ja kympin tukka on hirvittävä ja näyttää, kuten edellä jo mainittiin, HUOMATTAVASTI itseään vanhemmalta. Tuli jo mieleen että saako missikisoissa valehdella ikänsä :whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mun piti tulla vastaamaan tänne tyylillä: "aina naiset haukkuu ja vähättelee missejä". Menin sitten avaamaan linkin ja jestas!!! Numerot 1 ja 8 on nättejä (heitäkään ei voi kauniiksi sanoa), mutta hekin aivan liian lyhyitä. Kakkosella on nätti hymy ja kolmonen vois pärjätä mallina. Vitosella on upea kroppa, tai siis rinnat :D .
4,6,7 ja 9 on aivan kaameita, siis vaikka mitä positiivista yritin keksiä, niin ei vaan tule mitään. Ja kympin tukka on hirvittävä ja näyttää, kuten edellä jo mainittiin, HUOMATTAVASTI itseään vanhemmalta. Tuli jo mieleen että saako missikisoissa valehdella ikänsä :whistle: .

Se on oikeesti nuori ja oikeesti ennemminkin nuoren näköinen. Ja kun noita muitakin katsoo ....pistäisin fudut tuolle stailistille...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:

Se on oikeesti nuori ja oikeesti ennemminkin nuoren näköinen. Ja kun noita muitakin katsoo ....pistäisin fudut tuolle stailistille...

Normaalioloissa juu 10 on paljon normaalimpi ja kauniimpi kuin noissa kuvissa! tietää kyl mä!!!

Yhteistyössä