SUOMEN MIESLEIJONAT KOHTAA SVEITSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ois verenpaineet tapissa jos olympiakullasta lähdettäis vääntämään Ruåttia vastaan.
Tai ihan sama mikä mitali niin Ruåtsi on kauhein vastus mun mielestä!😱🤔

hei mä toivon et rakas naapuri on finaalissa vastassa. niin vitun katkeraa oli se torinon hopea . vittu sillon hajos telkka nyt go suomi
Heititkö partsilta alas vai miten se hajos?!🤣😂🤣😂🤣😂

My kind of man! Kiakkoa ku katotaan niin sitä katotaan tunteella!🤣❤️🥳💪🏒🥰

Heititkö partsilta alas vai miten se hajos?!

My kind of man! Kiakkoa ku katotaan niin sitä katotaan tunteella!
no siis suomihan pelas unelmasti voitti venäjän ja kanadan huippu joukkoeet ja ruotsin runkkarit pääsi helpomman kaavion kautta finaaleihin ja sit hävittiin. nakkasin sen tv tasolta lattialle ja paskaks meini :D

hei mä toivon et rakas naapuri on finaalissa vastassa. niin vitun katkeraa oli se torinon hopea . vittu sillon hajos telkka nyt go suomi

Välierä ensin. Oisko perjantaina 6.10

Torinoa ei mikään tuo takas. Suomi parhaiden pelaajien turnauksen paras maa, mut alemmuuskompleksi ja kaikki muu pisti finaalissa löydät housuun. Koskaan ei oo vithuthsnut lätkä niin paljoa.

Telkkaria en toki rikkonut. Mut kännykän heitin seinään.

• Haha
Reactions: Lispetti

Torinoa ei mikään tuo takas. Suomi parhaiden pelaajien turnauksen paras maa, mut alemmuuskompleksi ja kaikki muu pisti finaalissa löydät housuun. Koskaan ei oo vithuthsnut lätkä niin paljoa.

ja muistaakseni se yks ruotsin maali tuli suomen katkenneesta maalista. noh lohtua toi kun lordi voitti euroviisut silloin

• Tykkää
Reactions: Lispetti
no siis suomihan pelas unelmasti voitti venäjän ja kanadan huippu joukkoeet ja ruotsin runkkarit pääsi helpomman kaavion kautta finaaleihin ja sit hävittiin. nakkasin sen tv tasolta lattialle ja paskaks meini
Telkkareita saa aina uusia, mutta Suomen häviötä ei voitoksi käännetä!😢🤣😂

Kännykkä seinään!!!😂🤣😂
Mä en ole ikinä hajottanut mitään, mutta voin hyvin ymmärtää, että joillain kiehuu yli.😁

joo se oli viellä raskas putki malli kerran aiemmin on hajonnut telkkari myöskin mulla oli tulossa pitkästävedossa 16k voitto. mut vikalla sekunilla tuli tasotus ja vittu et vitutti
Huhhuh mikä summa räkkylää oli tiedossa!😱

🏒🏒🏒🏒🏒🏒🏒

Tulevat tärpit!

Perjantaina 18.02.2022 KLO 06:10 Suomi-Slovakia

Pronssiottelu
La 19.02.2022 kello 15:10

Finaali
Su 20.02.2022 kello 06:10

🏒🏒🏒🏒🏒🏒🏒

Yhteistyössä