"Suomen Kreikka-lainat lähes arvottomia - tappiota jopa 2.500 miljoonaa euroa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oioioioioi!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="panu";30647977]Aha.[/QUOTE]

Näin toimii ihmisen ajattelu. Kun yhteisiä verorahoja päättäjien toimesta hävitetään Kreikan tuuliin 2 500 000 000 euroa, on reaktio "aha". Kun samat päättäjät käyttävät 2500 euroa verorahaa taksikyyteihin tai syntymäpäiväjuhliin, nousee armoton myrsky ja päitä vaaditaan vadille.

Näin toimii ihmisen ajattelu. Kun yhteisiä verorahoja päättäjien toimesta hävitetään Kreikan tuuliin 2 500 000 000 euroa, on reaktio "aha". Kun samat päättäjät käyttävät 2500 euroa verorahaa taksikyyteihin tai syntymäpäiväjuhliin, nousee armoton myrsky ja päitä vaaditaan vadille.

Tavallinen äänestäjä tajuaa vielä tonnit, mutta miljoonat menevät yli ymmärryksen.;)

• Tykkää
Reactions: Mollymook

Montako vuotta pitäisi jaksaa huutaa ja meuhkata noiden Kreikan rahojen perään? Itse jaksoin silloin niistä kohkata, kun asia oli pinnalla ja kyllähän sen aika varmasti tiesi, mitä siitä seuraa. Ja nyt kun oma ajatus varmistui, on fiilis todellakin tuo "aha".

[QUOTE="Titta";30648194]Ketä kannattaisi äänestää? :)[/QUOTE]

Ketä tahansa muuta, eikö niinkuin järki pelaa? Eipäs tietenkään jos on wannabekokkari, ajatuksen latu on silloin 5v tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30648270:
Montako vuotta pitäisi jaksaa huutaa ja meuhkata noiden Kreikan rahojen perään? Itse jaksoin silloin niistä kohkata, kun asia oli pinnalla ja kyllähän sen aika varmasti tiesi, mitä siitä seuraa. Ja nyt kun oma ajatus varmistui, on fiilis todellakin tuo "aha".

Tuon "ahan" pitäisi johtaa loogiseen johtopäätökseen: älä äänestä ketään, joka painoi kyllä-nappia näistä äänestettäessä. Mielummin vaikka Aku-Ankkaa, joka on taloudenpidon mestari verrattuna Kivinenä-Vanhannäköinen-Käteinen-Urpolainen-Stumppi-(Kisku)rinne-letkaan.

Lukekaa vanhoja uutisia, esim:
Eduskunta hyväksyi Kreikan tukipaketin - Kreikan velkakriisi - Politiikka - Helsingin Sanomat

Mutta on tuo summa toki säästettävissä. Esim. lopettamalla peruskoulu (noin 900 milj/vuosi) kokonaan 3 vuoden ajaksi saadaan tuo Kreikan tukiin (=suurten keskieurooppalaisten pankkien tukiin) käytetty summa kasaan.

Viimeksi muokattu:
Olenko mä jotenkin käsittänyt väärin mutta muistaakseni SDP Jutta Urpilainenhan oli ajamassa Kreikka-lainaa kärkipäässä ja nyt vouhkataan pelkästään kokkareista?
Onko kansan muisti niin lyhyt vai yritetäänkö demarit puhdistaa pois koko sopasta minkä Suomelle järjestivät!

Elekäähän unohtako nyt noita kahta kelmiä, jotka ryöväsi suomalaiset!

[QUOTE="SDP";30649277]Olenko mä jotenkin käsittänyt väärin mutta muistaakseni SDP Jutta Urpilainenhan oli ajamassa Kreikka-lainaa kärkipäässä ja nyt vouhkataan pelkästään kokkareista?

Onko kansan muisti niin lyhyt vai yritetäänkö demarit puhdistaa pois koko sopasta minkä Suomelle järjestivät!

Elekäähän unohtako nyt noita kahta kelmiä, jotka ryöväsi suomalaiset![/QUOTE]

kaikki onnettomuudet on kokoomuksen syytä koska siitä puolueesta on ollut pääministeri tän vaalikauden

muilla ministereillä tai kansanedustajilla ei ole mistään mitään vastuuta

kaikki onnettomuudet on kokoomuksen syytä koska siitä puolueesta on ollut pääministeri tän vaalikauden

muilla ministereillä tai kansanedustajilla ei ole mistään mitään vastuuta

Kokoomuksesta nykyinen pm ja edellisessä hallituksessa vm, mitä nyt kepu vaihtunut demareihin fantsutuksen apupuolueena.

Mutta kansahan on syypää paskaan tilanteeseen, kos on Kataista uskominen, koska kansa äänesti väärin.

Olen nyt lukenut tunteja putkeen tätä keskustelupalstaa ja samalla ottanut suihin ja saanut kyrpää peräsuoleen 15-vuotiaalta somalipojalta. Kyllä tekee hyvää rentoutua ja saada oikein kunnolla sakkolihaa näin työn lomassa.

15-vuotiaan somalipojan kyrpä on varsin isoa sorttia. Poika kehuu koko ajan, että tuntuu helvetin hyvältä saada tiukkaa poliisin peräsuolta, joka puristuu tiukasti jättikyrvän ympärille.

Voihkin ensin kivusta, kun nuoren somalipojan kyrpä tunkeutui peräsuoleeni, mutta ensimmäisten työntöjen jälkeen alkoi tuntumaan valtavalta nautinnolta. Poika sai pian ensimmäisen orgasminsa ja hänen lämmin siemennesteensä purkautui syvälle peräsuoleeni. Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada 15-vuotiasta mustaa komeaa poikaa.

Ylikonstaapeli Marko ”Fobba” Forss

Yhteistyössä