V
vierailija
Vieras
Tästä videosta some kohahti – Lindtman työnsi viestintäpäällikön tieltään
Tilannetta on tulkittu epäasialliseksi somessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan oikeasti tuossa ei ole mitään erikoista
Eipä tietenkään Ympytätalolta katsottuna.Ihan oikeasti tuossa ei ole mitään erikoista
Eipä tietenkään Ympytätalolta katsottuna.
Nythän persutkin ovat aloittaneet sisäistä tutkintaa. Kokoomuksen on pidettävä kiirettä, ettei likapyykin peseminen jää turhan lähelle vaaleja.
Kyseinen henkilö itse:
"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.
– Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "
Siitä vaan tyrkätään nainen sivuun ja aletaan selitämään kuinka meillä SDP:ssä kohdellaan alisteisessa asemassa olevia naisia kunnioittaen...
Uskomaton juttu vuodelta 2018. Tapaus selittää miksi sahuri siirtyi vokottelemaan eteläamerikkalaisia naisia. He eivät niskottele vastaan kuten suomalaiset naiset.Niin, aika moni persu vähätteli Veera Ruohosen saamaa kohtelua.
![]()
Syyttäjä: Veera Ruoho joutui niskaleikkaukseen Teuvo Hakkaraisen yritettyä suudella häntä väkisin
Teuvo Hakkaraisen kujanjuoksu jatkuu hovioikeudessa – valitusluvan saanut syyttäjä vaatii kansanedustajalle 60 päivää ehdollista vankeutta.www.is.fi
Uskomaton juttu vuodelta 2018. Tapaus selittää miksi sahuri siirtyi vokottelemaan eteläamerikkalaisia naisia. He eivät niskottele vastaan kuten suomalaiset naiset.
Tytti Tuppurainen ei vähätellyt.Niin, aika moni persu vähätteli Veera Ruohosen saamaa kohtelua.
No mitä muuta Rytky voisi sanoa kuin kehua esimiestänsä?Kyseinen henkilö itse:
"MTV Uutiset tavoitti Rytkyn aamupäivällä. Hän on erittäin pahoillaan tilanteen saamasta huomiosta.
– Siinä tilanteessa ei ollut yhtään mitään. En vain heti huomannut, että pääesiintyjät olivat jo tulleet kun olin selin. "