V
vieras
Vieras
Kuka voittaa? kuka on suosikki? kuka inhokki?
saara tai nelli voittaa
oma suosikki on nina
inhokki on anna ja mari
saara tai nelli voittaa
oma suosikki on nina
inhokki on anna ja mari
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nelli on mun suosikki.Ja toivottavasti voittais. Toinen mitä veikkaan on Tiia.
kuka muuten putos viime jaksossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie tykkään Tiiasta ja Ninasta... Ei sen kummemmin inhokkeja ole, mutta Marin puheet välillä ihmetyttää...
Ps. Ootteko muuten huomannu yhdennäköisyyden Annan ja "meidän" Dynamiitin välillä?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä olen innolla seurannut noita USA:n ja Kanadan ja olikos se nyt Australian huippumalleja, mutta jotenkin tää Suomen versio on niin kovin kotikutoinen siihen verrattuna, että harmittaa ja nolottaaTytötkin näyttää niin arkisilta verrattuna muiden maiden tyttöihin, vaikka uskon että siinä osasyy on se, että kuvauksiin ja kuvankäsittelyyn ja muuhun ei vaan ole samalla lailla resursseja kuin ulkomailla. Olisi jännää nähdä joku suomalainen tyttö noissa kansainvälisissä versoissa mukana, siellähän ei käsittääkseni vaadita USA:n kansalaisuutta.
Mää oon ihan sama mieltä, että se USA:n alkuperäinen ohjelma on selvästi "laadukkain". Mut musta se Kanadan versio on myös vähän tönkkö.. Australian vastaavaa en oo katsonut.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mä olen innolla seurannut noita USA:n ja Kanadan ja olikos se nyt Australian huippumalleja, mutta jotenkin tää Suomen versio on niin kovin kotikutoinen siihen verrattuna, että harmittaa ja nolottaaTytötkin näyttää niin arkisilta verrattuna muiden maiden tyttöihin, vaikka uskon että siinä osasyy on se, että kuvauksiin ja kuvankäsittelyyn ja muuhun ei vaan ole samalla lailla resursseja kuin ulkomailla. Olisi jännää nähdä joku suomalainen tyttö noissa kansainvälisissä versoissa mukana, siellähän ei käsittääkseni vaadita USA:n kansalaisuutta.
Hei ihan sama miulla... Tää suomen versio tuntuu niiiin teennäiseltä :ashamed: Ekaa kertaa itseasiassa katon suomen versioo...
Aito ja alkuperänen huipparit on ihan paras...