Suomen Energiayhtiö - älkää haksahtako !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hohhoijaa"

Vieras
Kauppaa puhelimitse "halpaa" sähköä ja myyjä puhuu sinut pyörryksiin etkä juuri suunvuoroa saa. Hölmöyksissäni kuuntelin ja suostuin yhtiön vaihtoon. Kotiin tulee puhelinmyynnin jälkeen sopimus ja jos et peru sitä 14vrk:n kuluessa, liittymäsi siirretään SEY:lle! Huolimatta siitä, onko nykyinen sähkösopimus esim. miehesi nimissä... Jotenkin epämääräisen oloista koko sähkön kauppaaminen.

Kun kirje eli se sopimus tuli, soitin asiakaspalveluun välittömästi. Ihan parasta: jouduin jonottamaan lähes 30min ennen kuin pääsin läpi !! Ilmoitin, etten halua heiltä mitään ja asia ok.

Se "halpa" sähkö koskee talouksia, joissa kulutus alle 10 000kWh vuodessa. Niin, monessako okt:ssa kulutus jää alle tuon? Ei meillä ainakaan, vaikka lämmitys hoidetaan meille lähes ilmaisilla puilla...

Ihan vaan varoituksena, ettei joku epähuomiossa mene tilaamaan puhelinmyyjiltä mitään. Normaalisti en vastaa tuntemattomiin numeroihin (enkä niihin, joita en tunnista), mutta mikä lie pari viikkoa sitten saanut vastaamaan... Täst' edes en vastaa ;)

Mä haksahdin kans joitain vuosia sitten samaan energiayhtiöön. Joka kuukausi tuli väärä eli liian iso lasku. Joka kuukausi soitin sinne ja pyysin lähettämään uuden laskun. Aikamoista touhua! Enkä niin vaan päässytkään irti kyseisestä yhtiöstä. Vaati kaikenlaisia lippulappusia joita täyttelin sekä lukemattoman määrä puhelinsoittoja. Tänään viimeksi soittivat sieltä ja pamautin luurin korvaan.

Hintaa nostettiin ilman mitään ilmoitusta, joka lasku piti tarkkaan syynätä. SAin rahat takaisin erinäisen taistelun jälkeen. Laittakaa osoiteriville:

JOHAN NYT ON PERKELE!

Sitten ilmoitus, että otatte kuluttajaneuvojaan yhteyttä. Minä nimittäin otin.

huonoa kokemusta täältäkin, nostivat yks kaks hintaa, väittivät, että olisi pitänyt lähettää joku kirje missä annamme luvan siihen, että säghkön hinta pysyy pienempänä niinkuin sopimuksen alussa.. no eihän me mitään sellasta lappua oltu huomattu ja sähkön hinta nousi isommaksi, kuin muilla sähköyhtiöillä, kun määräaikainen sopimuksemme umpeutuu irtisanomme koko sähkösopimuksen siihen lafkaan ja otamme tutusta hja turvallisesta lähiyhtiöstä sähkön, eikä sitä vaihdeta! ihan kusetusta niiden mahtavat sählösopimustarjoukset!

suomen energia yhtiöstä tuli soitto ja nainen halus että teen sopimuksen suomen energia yhtiön kanssa en tehnyt sopimusta nainen halusi sosiali tunnuksen loppu osan en antanut sitä vaikka hän kuinka pyysi sitä hän sanoi anna vaikka kaksi väärää ja oikea niin hän katsoo mikä on minun en antanut ja en tehnyt sopimusta .mutta äsken soitin tämän hetkiseen sähkön myyjälle ja olin tekemässä nykyisen yhtiön kanssa sopimusta niin sieltä sanottiin että minulla on sopimus suomen energia yhtiön kanssa jota minun mielestä ei ole jote ne teki sopimuksen itsevaltiaasti ilman minun suostumista.nyt alkaa puhelin rumpa tästä sopimuksesta.että sellanen suomen energia yhtiö olen pettynyt.

Yhteistyössä