Ei minulla riitä resurssit! Enkä kyllä ikäni puolestakaan ole enää optimaalinen synnyttäjä.No siitä vaan lisääntymään.
Olen kasvattanut jo kolme, varmasti lisääntyvää (haluavat ainakin kovasti lisääntyä), lasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minulla riitä resurssit! Enkä kyllä ikäni puolestakaan ole enää optimaalinen synnyttäjä.No siitä vaan lisääntymään.
No nythän se syy paljastuikin, seksiä harrastaessahan tulee usein hiki.”Tuore raportti: Neljännes pojista ja viidennes tytöistä on ylipainoisia tai lihavia”
![]()
Tuore raportti: Neljännes pojista ja viidennes tytöistä on ylipainoisia tai lihavia
Tuoreen raportin mukaan noin neljäosalla pojista ja viidesosalla tytöistä oli ylipainoa tai lihavuutta vuonna 2023.yle.fi
Miksi vanhemmille ei aseteta painetta! Lasten normaali kasvu ja kehitys ei toteudu?! Vanhemmat luistelevat jo ihan perusasioissa!
Asiaan ei ole puututtu tarvittavalla tavalla!!!
Katsokaa nyt tätäkin:
”Liikuntatunneilla näkee lapsia, jotka eivät osaa juosta. Vika voi olla jopa siinä, että saman puolen käsi ja jalka liikkuvat yhtä aikaa.
Jaksaminen ja sinnikkyys ovat heikentyneet. Osa oppilaista pelkää hikoilemista, ja paha hengästyminen voi olla täysin uusi asia.”
![]()
Suomen kansallispelistä on tullut koululaisille liian vaikea – näihin viiteen asiaan moni nykylapsi ei enää pysty
Koululiikunnassa joudutaan opettelemaan kyykkyyn menemistä ja juoksemista, koska osa lapsista ei liiku vapaa-ajallaan ollenkaan.yle.fi
, miehet puolestaan alle 25-vuotiasta kauneuskuningatarta.
Lisää liikuntaa lapsille!!!!No nythän se syy paljastuikin, seksiä harrastaessahan tulee usein hiki.
![]()
Tavallaan kyllä, mutta olen kyllä kantanut (tai oikeastaan menestyksellä työntänyt) korteni kekoon useamman kerran.Sähän olet sit ihan tsainamies
Jos halutaan yhteiskunnan säilyvän, pitää lisääntyä kohtuudella. Se tarkoittaa hieman yli kahta lasta/nainen. Koska osa naisista ei kykene noita lapsia tuottamaan, on tuo optimiluku oikeasti kolme.Olisi jo korkea aika päästä irti tästä lisääntymisen ihainnoinnista. Miksi ihmisten pitäisi lisääntyä holtittomasti?
Oletteko puhuneet lisääntymisestä lasten kanssa? Mitä mietteitä siellä asiasta on?Tavallaan kyllä, mutta olen kyllä kantanut (tai oikeastaan menestyksellä työntänyt) korteni kekoon useamman kerran.![]()
Ymmärrän kyllä tämänkin kannan.Olisi jo korkea aika päästä irti tästä lisääntymisen ihainnoinnista. Miksi ihmisten pitäisi lisääntyä holtittomasti?
Jos halutaan yhteiskunnan säilyvän, pitää lisääntyä kohtuudella. Se tarkoittaa hieman yli kahta lasta/nainen. Koska osa naisista ei kykene noita lapsia tuottamaan, on tuo optimiluku oikeasti kolme.
On aika paradoksaalista, että julkisuudessa ollan kovasti huolissaan siitä, millaiset talvet meillä on sadan vuoden kuluttua, vaikka nykymenolla täällä ei kovin montaa hiihtäjää silloin asu. Maahan muuttaneet nigerialaiset ja pakistanilaiset eivät hiihtoa tule harrastamaan eivätkä kaipaa pakkasia.
Onpas sulla pieni.Tavallaan kyllä, mutta olen kyllä kantanut (tai oikeastaan menestyksellä työntänyt) korteni kekoon useamman kerran.
En tue lapsiavioliittoja/seksiä lasten kanssa!Irakista oppia. Siellä tytöistä koulitaan äitejä jo yhdeksän vuotiaasta lähtien.
– väestönkasvu
1,94 % (2023)
Kiinan syntyvyys on nykyisin niin matalalla tasolla, että hallitus on peruuttanut kaikki entiset rajoitustoimet ja sen sijaan yrittää lisätä lapsilukua. Kiinan väkiluku tulee tämän vuosisadan aikana putoamaan useamman sata miljoonaa!
Soijasta tuo ei tosin juurikaan johdu vaan rahan tavoittelusta ja epärealistisista toiveista parinmuodostuksessa: naiset vaativat mieheltä omistusasuntoa, autoa ja kymmenien tuhansien myötäjäisiä, miehet puolestaan alle 25-vuotiasta kauneuskuningatarta.
Tiedät kai, että Aasiassa nuo korret ovat hieman tukevampia....Onpas sulla pieni.
Muokkasin vähän tuota viestiäni!
Mutta, kyllä aukeaa! Miehekkäät miehet vetoavat naisiin siinä mielessä!
Tiedät kai, että Aasiassa nuo korret ovat hieman tukevampia....
Onhan hänellä matala ääni. Hän käyttäytyy myös miehekkäästi, eikö?Onhan Halla-ahokin lisääntynyt, jopa avioliiton ulkopuolella, vaikka ei ole missään määrin miehekäs.
Ahaa, oot käynyt Aasiassa tutkimassa ja verrannut omaasi. Mielenkiintoista![]()
Teinejä.Minkä ikäisiä siellä ensisynnyttäjät, ka?
Onhan hänellä matala ääni käyttäytyy myös miehekkäästi, eikö?
Sitten kun viimein halutaan 35-40-vuotiaina, on raskautuminen vaikeampaa
No ei sitten.No ei![]()
No ei sitten.
Kyllä mä mietin joskus, että millainenhan Jude on sängyssä. Itse pidän ainoastaan miehekkäistä miehistä enkä harrastele mitään sellaista epämiesten kanssa.![]()
Kerro millainen on miehinen mies sun makuun?No ei sitten.
Kyllä mä mietin joskus, että millainenhan Jude on sängyssä. Itse pidän ainoastaan miehekkäistä miehistä enkä harrastele mitään sellaista epämiesten kanssa.