Suomalaisnaiselle ehdotettiin prostituoiduksi ja huumemuuliksi ryhtymistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jessica c:llä. Tatuoinnit. Eri sukunimi kuin äidillä, vaikka ei varmaan ole vielä avioliitossa. Nenäkoru ja marokkolaiset kaverit. Mikä voisi mennä pieleen ja alkoiko mennä jo varhaisessa lapsuudessa? Mutta hyvä kun selvisi pois sieltä.
 
vierailija
Viittaa siihen, että ei ole kasvanut perinteisessä ydinperheessä, jossa vanhemmat ovat olleet ja ovat edelleen avioliitossa. Tällä on tilastollinen korrelaatio varsinkin tyttölasten elämänhallinnan ongelmiin, jotka ääritapauksissa saattavat ilmetä vaikka sillä tavalla, että 22-vuotiaana ollaan lähes menossa naimisiin 38-vuotiaan marokkolaisen miehen kanssa Espanjassa ja sitten ajaudutaan mustasukkaisuusdraaman kautta kadulle.
 
Naimisissa
Niin aina kun lapsella on eri sukunimi kuin äidillään, niin kyse on totta kai siitä, että lapsi ei ole kasvanut ydinperheessä. Missään nimessä ei voi olla kyse siitä, että vanhemmat eivät vain ole menneet naimisiin tai äiti ei ole vaihtanut sukunimeä kun on mennyt naimisiin. Ydinperhe se on avoliitossakin elävien vanhempien perhe. :D

Mä olen mieheni kanssa naimisissa ja jos meille lapsia suodaan, niin lapsilla tulee olemaan eri sukunimi kuin mulla. Mä pidin tyttönimeni ja mahdollisille lapsille tulee mieheni sukunimi.

Tatuoinnit eivät suoraan kerro nykypäivänä yhtään mitään ihmisen elämästä. Kuten ei kerro lävistyksetkään.
 
vierailija
Myöskään esimerkiksi vankilatuomio ei kerro nykypäivänä suoraan ihmisen elämästä. Voihan ko. henkilö olla vaikka lavastettu ja poliittisin syin tuomittu. Yleisesti ottaen tilastollisen analyysin keinoin on kuitenkin mahdollista löytää kausaliteetteja ja korrelaatioita sekä tehdä yleistyksiä ja vetää johtopäätöksiä. Tässä tapauksessa ei tosin sellaista ole tehty, vaan harjoitettu puhdasta spekulaatiota ilman mitään konkretiaa.
 
Naimisissa
Myöskään esimerkiksi vankilatuomio ei kerro nykypäivänä suoraan ihmisen elämästä. Voihan ko. henkilö olla vaikka lavastettu ja poliittisin syin tuomittu. Yleisesti ottaen tilastollisen analyysin keinoin on kuitenkin mahdollista löytää kausaliteetteja ja korrelaatioita sekä tehdä yleistyksiä ja vetää johtopäätöksiä. Tässä tapauksessa ei tosin sellaista ole tehty, vaan harjoitettu puhdasta spekulaatiota ilman mitään konkretiaa.
Vankilatuomio on eri asia kuin tatuointi tai lävistys.
 
vierailija
Onhan tuo selkeästi nuori nainen joka hakeutui kenties tahtomattaan vaikeuksiin. Oleskelemalla huonomaineisella alueella eikä edes itse ymmärtänyt että on vaarallinen paikka. Tuota ihmettelen kun muka marokkolaiset suomen mediaan mukaan pelastivat vaikka tytön äiti haki hänet sieltä. Miksi ne valehtelivat?
Pääasia toki että nuori on turvassa, toivottavasti ei enää hakeudu arabien seuraan.
 
Naimisissa
Idiootin tekee tai idiootit tekee.
Ei tee. Sun kommenttisi kuitenkin tekee susta idiootin. :)

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joitakin ärsyttää noin paljon toisten tatuoinnit ja lävistykset. Kuinka voi edes kiinnostaa noin paljon? Kun eihän ne vaikuta muiden elämään mitenkään. Ei mua ainakaan kiinnosta onko naapurin Pirkolla tatuointeja tai lävistyksiä. Omapa on asiansa.
 
vierailija
Ei tee. Sun kommenttisi kuitenkin tekee susta idiootin. :)

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joitakin ärsyttää noin paljon toisten tatuoinnit ja lävistykset. Kuinka voi edes kiinnostaa noin paljon? Kun eihän ne vaikuta muiden elämään mitenkään. Ei mua ainakaan kiinnosta onko naapurin Pirkolla tatuointeja tai lävistyksiä. Omapa on asiansa.
Ympäristöhaitta nuo lävistykset ja tatskat.
 
vierailija
Luulen, että harvoin ihmiset joutuvat johonkin seuraan. He menevät sinne itse.
Uskovaiset hakevat uskovaisten seuraa, kommunistit kommunistien seuraa, palstalaiset palstalaisten seuraa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
vierailija
Tatuoinnit ja lävistykset ei liity mitenkään vankilatuomioon. Jos ihmisellä on tatuointeja ja/tai lävistyksiä, niin ei se hänestä rikollista tee.
Ei tee vankilatuomiokaan. Se tarkoittaa ainoastaan, että henkilö on tuomittu. Toki todennäköisyys on silloin suurempi, että ihminen on myös rikoksen tehnyt, mutta siitähän ei tässä ollut kyse.
 

Yhteistyössä