H
hame päällä uin
Vieras
Olisit oleellinen jos on sen jälkeen yksi kaapu / hame päällä polskija vähemmän^ Hirveän vaarallisen kuuloista touhua. Entä jos joku jäsen jumii kiinni kankaaseen? Hukkumisvaara?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisit oleellinen jos on sen jälkeen yksi kaapu / hame päällä polskija vähemmän^ Hirveän vaarallisen kuuloista touhua. Entä jos joku jäsen jumii kiinni kankaaseen? Hukkumisvaara?!
Hirveät syytteet uimavalvojalle, työpaikan menetys, maineen menetys. Voivoi uimavalvoja parkaa!Olisit oleellinen jos on sen jälkeen yksi kaapu / hame päällä polskija vähemmän![]()
^ Hirveän vaarallisen kuuloista touhua. Entä jos joku jäsen jumii kiinni kankaaseen? Hukkumisvaara?!
Minulla on yksi parhaimmista uimapuvuista juurikin tuollainen hame uikkari, tilasin aikoinaan ihan ellokselta.Siinä ainakin hame osa on kyllä pidempi ekä just just takapuolen peittävä, vai kuvittelenko sitten?Ne hameet mitä olen itse nähnyt ovat olleet tosi lyhyitä, just ja just peittää takapuolen. Itse asiassa ne on ihan kivan näköisiä.
Minulla on yksi parhaimmista uimapuvuista juurikin tuollainen hame uikkari, tilasin aikoinaan ihan ellokselta.Siinä ainakin hame osa on kyllä pidempi ekä just just takapuolen peittävä, vai kuvittelenko sitten?
Minun valmis uimapuvun hameeni on 5cm vaille polven yläpuolella eli ei todellakaan ole ns kutsuttu vesiraja hame
On minulla aikasemmin ollut tällainen juuri ja juuri peittävä bikini housu missä oli hameosakin, en tykännyt kun ei oikeasteen peittänyt sen enempiä kuin normi bikini housut. En aina joka uimahalli reissulle jaksa sheivata karvoja ja tarkistaa bikinirajaa siis joten siksi pidän mieluiten tuota hame uikkariani.
Kun kyseinen uimapuku aikoinaan postista tuli ja sovitin pukua minua hirvitti myös miten mahtaa toimia noin vedessä liikkuessa mutta on sen verran napakka tuosta vatsan seudulta että siitä vasta nousee (kelloneva hame) mutta ei kuitenkaan millään muotoa häiritse uimista. Kyllä minä rähjäisin jos joku minun hiukan pidempään uimapuku hameosiooni puuttuisi ja alkaisi vaatimaan että se pitää lyhentää siitä syystä kun ei uimashortseillakaan saa uida, pakkoko sitä paljasta pintaa niin siellä uimahallissa on esitellä![]()
Miksi tuon face-jutun kommentissa kysyttiin'Haluatko miettiä tätä tarinaa uudestaan?' tms.????
No enivei, toivottavasti tuo kangas on todellakin uimapukukangasta muuten olis loppu lähellä... O.O
Ja mitä niihin shortseihin tulee niin kyllä ne mun puolesta uima-asusta käy. Aika monissahan niissä on sisällä se mulkunpitävä verkkokin...![]()
Ne hameet mitä olen itse nähnyt ovat olleet tosi lyhyitä, just ja just peittää takapuolen. Itse asiassa ne on ihan kivan näköisiä.
Uimahalleihin pitäisi olla painoraja. Vain BMI 24 ja sen alle pääsisi uimaan.On se burkakin ihan kivan näköinen. Joillekin suomalaisille naisille sopisi todella hyvin, koska ovat kammottavia läskejä. Kannattaa hommata.
Luin jostain, että toi on feikkiuutinen, ja esim. netin kuvahaku palstaa jutussa olleen kuvan pari vuotta vanhaksi tanskalaiskuvaksi.
.
Miesten uimashortseja saa myös uimapukukankaasta valmistettuna, eikä niissä ole löysiä lahkeita. Mutta kielletythän nekin on, koska ne on törkeän rasistisia.
Ehdotan kantasuomalaisille porttikieltoa uimahalleihin.
Minä uskon keijuihin. Saanko uida uimahallissa pitkässä valkoisessa kaavussa, keijusiivet selässä ja tiara päässä?
No jos se on uimapukukangasta???
Pitäisköhän suomalaisten nousta barrikadeille ja alkaa rakentaa mitä mielenkiintoisempia virityksiä uimapukukankaista tasa- arvon nimissä????
Olla käymättä suihkussa, koska sitä ei kuitenkaan voida valvoa?
Saako muuten musliminaiset mennä saunaan burkinit päällä?
Jotenkin haiskahtaa taas keksityltä jutulta. Mutta sinänsä, jos tuollainen muslimiasu on uimapukukankaasta, niin en näe estettä uimiseen sellaisen kanssa, kunhan on käynyt ensin asianmukaisesti suihkussa ja kastellut hiukset (tai laittanut uimalakin).
Onhan niitä sellaisia suomalaisiakin uimapukuja, joissa on hameenhelma. En sitten tiedä, voiko oikein pitkä helma haitata uimista, mutta eihän se muiden ongelma ole kuin käyttäjänsä. Ja toisaalta onhan monessa uimahallissa naisten vuoroja, joissa ehkä voivat käydä tavallisen uima-asun kanssa. Itsekin suosin mielelläni naisten vuoroja ja siksi toivonkin, että niitä järjestetään usein ja monessa paikassa. (Toki miesten vuoroja myös, jos niille on kysyntää.)
Taas suvakkitrolli oksentaa näppäimistölle.
Kerro minulle, MIKSI uimashortsit eivät kelpaa ? Uimapukukangasta olevat.. kun muslimien kaapu kelpaa ? Kerro minulle jos osaat
No jos se on uimapukukangasta???
Pitäisköhän suomalaisten nousta barrikadeille ja alkaa rakentaa mitä mielenkiintoisempia virityksiä uimapukukankaista tasa- arvon nimissä????
Olla käymättä suihkussa, koska sitä ei kuitenkaan voida valvoa?
Saako muuten musliminaiset mennä saunaan burkinit päällä?