Herra Majuri
Näkeehän sen nyt palstallakin, nyt kun ilma vähän viileni niin palstalla on jatkuvaa rähinää, mutta kun oli vuorokauden ympäri yli 30 astetta lämmintä niin ei ollut jatkuvaa rähinää palstalla.
Mieti tollo sitäAlkuperäinen kirjoittaja hih:miten mies täällä mammukoiden parissa viihtyy
Hyvä, mennäänks kuutamouinnille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä rakastan hellettä. :heart:
Majuri neitsyen kanssa kuutamouinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Hyvä, mennäänks kuutamouinnille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä rakastan hellettä. :heart:
Mitä sitten? Voi neitsyenkin kanssa uidaAlkuperäinen kirjoittaja Majuri neitsyen kanssa kuutamouinnille:Majuri neitsyen kanssa kuutamouinnilleAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Hyvä, mennäänks kuutamouinnille :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä rakastan hellettä. :heart:
EikäAlkuperäinen kirjoittaja aavaton:Kyllä nyt jo pitää olla pitkät housut ja takki :attn:
Kyllä minulla ainakin on... En tykkää 0-keleistä eli -20 - +20 välisestä lämmöstäAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:EikäAlkuperäinen kirjoittaja aavaton:Kyllä nyt jo pitää olla pitkät housut ja takki :attn:
Mä olen vielä hameessa ja paidassa. =)Alkuperäinen kirjoittaja aavaton:Kyllä minulla ainakin on... En tykkää 0-keleistä eli -20 - +20 välisestä lämmöstä
Kunnolla kuumaa taikka sitten kunnolla kylmää sen pitää olla...
Mutta kuutamouinnilla eilen kyl kävin...