Suomalaiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jussi

Vieras
ovat upeita. Sen sijaan eräs tuntemani fiksu neiti sanoi, että keskimääräinen suomalainen nainen on huomattavasti keskimääräistä suomalaista miestä tasokkaampi. Se oli niin tylysti sanottu, että meinasin räjähtää nauruun. Mutta kun katsoo ympärilleen - neitihän oli oikeassa. Kyllähän meidän miesten on myönnettävä tämä toteamus oikeaksi. Suuri osa äijistä on a)ylipainosia b) kouluttautumattomia c) surkeesti pukeutuvia jota mielestäni ei voi sanoa suurimmasta osasta suomalaisia naisia!

Naisella - koulutetulla tyylikkäällä naisella - on suuri ongelma Suomessa. Ei ole sopivia miehiä.

En ole ollenkaan samaa mieltä. Viime vuosina varsinkin miehet ovat prepanneet pukeutumisessa ja siisteydessä ja muodikkuudessa siihen malliin että naisille pitäisi alkaa järjestämään sillä silmällä-ohjelmaa. Kyllä nuorten naisten ylipainoisuus on vähintään yhtä yleistä kun miehilläkin. Ja koulutus on edelleenkin kyllä sillä mallilla että suurempi prosentti miehistä omaa paremman koulutuksen kuin naiset vastaavasti.. valitettavasti. Mutta jokaisella olkoon mielipiteensä. Riippuu tietysti missä päin suomea näitä empiirisiä tutkimuksia tekee, mutta naisten tulisi huomata etteivät he olekaan niin virheettömiä, että miehet nykyään ovat tsempanneet siihen malliin että naisten tulee eritoten pukeutumi8sessaan tsempata.. MINUN MIELESTÄNI!

Jussi jäi nyt vähemmistöön tuolla radikaalilla mielipiteellään.

Suomalainen nainen on lihava ja koppava ja sille kelpaa vain musta. Niin se on.
Suomalaiset fiksut miehet ovat puhuneet.

Salli mun nauraa! Helsingistä ja ehkä parista muusta kaupungista löytyy mainitsemiasi ""upeita"" naisia, mutta kyllähän nyt valitettavasti on niin, että valtaosa suomalaisista naisista on myös ylipainoisia ja surkeasti pukeutuvia. Ylipäänsä suomalaiset silti turhaan mollaavat itseään ja rakentavat huonoa itsetuntoa em. asioista, sillä jos mennään keski-Euroopan maihin ja siellä ""tavallisen"" kansan joukkoon, niin valtaosa väestä on ""yhtä junttimaista"" kuin Suomessa kasvukeskusten ulkopuolella. Joku Lenita Airisto on omilla jutuillaan lyönyt lyttyyn suomalaisten itsetunnon ja luonut tämän myytin, että pukeudumme huonommin kuin kaikki muut eurooppalaiset. Ja please, älä kommentoi tätä, jos ainut kokemuksesi eurooppalaisten pukeutumisesta on pitkän viikonlopun lomareissulta Milanosta...

Mä nauroin tota Justuksen vastausta vaan, se oli jotenkin...hauska ;)

Itse aiheeseen en vastaa se enempää, kun musta suomalaiset naiset ja miehet on ihan samaa lajia, niissä mitään erikoista eroa sillai.

Ja munaa mä olen kyllä saanut, enemmänkin tietty vois saaha ;)

Ei ole mielestäni mitään silmiinpistävää eroa miesten ja naisten ""tason"" suhteen. Kyllä toisensa löytäneet parit ovat yleensä aika tasaväkisiä ulkonäön, koulutuksen jne. suhteen. Ainakin täällä pk-seudulla. Suomalaiset miehet, ainakin kolmekymppiset ja nuoremmat, on hyvännäköisiä ja muodikkaita. Suomalaisilla on vaan yleensä tosi huono itsetunto. Ei ole mulla mitään ulkkiksiakaan vastaan, ei se rakkaus tai himo kysy kotimaata/rotua/väriä jne. Parisuhde on tietysti helpompi jos molemmat aika samanlaisista lähtökohdista.

Sitä mieltä olen minäkin, että kyllä se vakka kantensa valitsee. Miehiä on niinkuin naisiakin, ja jokaisella oma tasonsa ja makunsa. Ei kaikkien huono pukeutuminen ole rahasta kiinni, vaan mausta, ei huono koulutus älystä kiinni, vaan rahasta... Aina ei elämässään voi edes kaikkiin asioihin itse vaikuttaa, vaikka moni niin luulee ja uskoo.

Hei Jussi! Nyt on Oliviankin pakko sanoa sananen :-). Kiitokset Jussille, kun puhuit niin kauniisti meistä suomalaisista naisista...mutta mutta totuuden nimessä pitää sanoa, että kyllä niitä suomalaisia fiksuja miehiä löytyy yllin kyllin ja ihan kaikissa ikäluokissa.

Minulla on paljon miesystäviä, ikähaarukassa 25-49 vuotta. Kaikki ovat koulunsa käyneet ja toimivat ammateissaan, yksikään ei heistä ei ole ylipainoinen tai muuten huonokuntoinen ja kaikki osaavat pukeutua tyyliinsä sopivasti - kenenkään seurassa ei ole koskaan tarvinnut hävetä, enkä usko, että hekään ovat joutuneet häpeämään minua.
Jokainen heistä on aina tavatessamme suihkunraikas, hiukset siistinä parturin jäljiltä, hampaat harjattuina eikä intiimihygieniassa ole koskaan ollut moitteen sijaa. Kyllä se on vaan aika paljon itsestään kiinni, millaisia miesseuralaisia sitä onnistuu itselleen saamaan.

Tuskin kukaan haluaisi minuakaan tapailla, jos olisin epäsiisti tai muuten vastenmielisen näköinen/tapainen nainen. Pitää myös muistaa, että se korea ja edustava ulkonäkö yhdistettynä siihen koulutukseen ei todellakaan riitä kummallekaan sukupuolelle, vaan kyllä siihen tarvitaan aika paljon muutakin. Tuskin kukaan normaali aikuinen ihminen on niin pinnallinen, että valitsee seuralaisensa vain pelkästään ulkoisten asioiden perusteella.

Tottakai molemmissa sukupuolissa löytyy jos jonkinlaista rapahousua/hametta, mutta ei saisi kuitenkaan yleistää noin karkeasti. Mutta kuitenkin; suomalainen mies kunniaan, ei heitä saa aina moittia, joukossa on paljon myös todellisia herrasmiehiä!!!!

Varmaan me Olivia pyöritään sitten todellisissa herrasmiespiireissa, kun mullakin vähän sama kokemus. Ei ole koskaan tarvinnut hävetä suomalaisen miehen seurassa. Eikä tietysti miehen ole tarvinnut hävetä minua. Hyvät ja lämpimät välit on aina ollut. Kiitos siitä, hienot suomalaiset miehet.

Nii juu mut samaan aikaan olisit itse panemassa neekeriä jos voisit. Kun miettii itse vähän mitä tekis jos joku neekeri tahi muu muunroituinen tulis ehdottamaan seksiä niin ymmärtää miksi naiset sortuu ählämeihin tai neekereihin.

Yhteistyössä