Suomalaiset naiset eivät ansaitsisi minkäänlaista miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jorma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="gnu";30170822]Ai? Minä olen aina kuvitellut, että parhaiten kelpaavat normaalipainoiset? Niin miehet kuin naisetkin. Toki myönnän, että nykyään ylipaino on niin tavallista, että moni ylipainoinen pitää itseään normaalipainoisena, ja tällöin normaalipainoinen voi vaikuttaa anorektiselta.[/QUOTE]

Nykyään normaalipainokin katsotaan jo ylipainoksi. Painoindeksin on oltava alle 22 tai muuten olet läski.

Minä suosin mallia, jossa se johtaa, joka on siihen hommaan parempi. Johtajuutta voidaan jakaa myös osiin, jolloin se johtaa joka on kyseisessä hommassa parempi.

Yleisesti ottaen olen kuitenkin tullut tulokseen, että useimmiten suhteet, joissa nainen on "johtaja" toimii paremmin, on oikeudenmuikaisempi ja hommat paremmin hanskassa.

Ymmärrän tuon, mulle toi on vaan liian demokraattista liian pitkälle vedettynä. :)

En muuten tunne Rooman valtakunnan hyveitä noudattavia miehiä kovinkaan montaa. Näitä olivat henkinen ja fyysinen kovuus, rohkeus, harkitsevuus, kuri, itsehillintä, epäitsekkyys ja toverillisuus. Ihailen antiikkia jossain määrin. :) Toki esim. jenkeissä yleisesti on vielä enemmän pehmeyttä. Roomassa oli patriarkaalinen järjestys. En sitä toki täysin kannata mutta saan siitä kyllä vaikutteita.

[QUOTE="lollero";30170844]Nykyään normaalipainokin katsotaan jo ylipainoksi. Painoindeksin on oltava alle 22 tai muuten olet läski.[/QUOTE]

Höpö höpö. Kansakunta vaan lihoo lihomistaan ja normaalipainon määrittyminen hiipuu juuri toiseen suuntaan. Olikos se niin, että jo puolet aikuisväestöstä alkaa olla enemmän tai vähemmän ylipainoista? Ja lapset lihovat myös. Luokkakuvat ovat aika paljastavia. Omana ala-asteaikanani luokallamme oli yksi hiukan pyörempi oppilas, nyt molempien lasteni luokalla on noin kolmasosa lapsista ainakin jonkin verran pyöreitä.

Ymmärrän tuon, mulle toi on vaan liian demokraattista liian pitkälle vedettynä. :)

En muuten tunne Rooman valtakunnan hyveitä noudattavia miehiä kovinkaan montaa. Näitä olivat henkinen ja fyysinen kovuus, rohkeus, harkitsevuus, kuri, itsehillintä, epäitsekkyys ja toverillisuus. Ihailen antiikkia jossain määrin. :) Toki esim. jenkeissä yleisesti on vielä enemmän pehmeyttä. Roomassa oli patriarkaalinen järjestys. En sitä toki täysin kannata mutta saan siitä kyllä vaikutteita.

Ok. Eli sä haluat olla vallankahvassa ja ärsyynnyt suuresti naisista, jotka eivät siihen ole myöntyväisiä, koska eivät näe sinussa johtajapotentiaalia. Naiset, jotka eivät näe sitä samaa sinussa, minkä sinä näet, ovat viallisia, epänaisellisia ja huonoja ihmisiä. Ennenkaikkea, he eivät ole oikeassa eikä heidän ajatuksissaan ole minkäänlaista totuusperää, koska sinä suuressa älykkyydessäsi ja viisaudessasi tiedät kaikesta kaiken paremmin, jolloin sinun tulee myös päättää kaikesta, koska et vain pidä demokratiasta ja siitä, että nainen voi olla sinua viisaampi ja parempi johtaja.

Ok. Eli sä haluat olla vallankahvassa ja ärsyynnyt suuresti naisista, jotka eivät siihen ole myöntyväisiä, koska eivät näe sinussa johtajapotentiaalia. Naiset, jotka eivät näe sitä samaa sinussa, minkä sinä näet, ovat viallisia, epänaisellisia ja huonoja ihmisiä. Ennenkaikkea, he eivät ole oikeassa eikä heidän ajatuksissaan ole minkäänlaista totuusperää, koska sinä suuressa älykkyydessäsi ja viisaudessasi tiedät kaikesta kaiken paremmin, jolloin sinun tulee myös päättää kaikesta, koska et vain pidä demokratiasta ja siitä, että nainen voi olla sinua viisaampi ja parempi johtaja.

Olkiukko :D Ei kannattane jatkaa kun vastaukset ovat tällaisia.

Olkiukko :D Ei kannattane jatkaa kun vastaukset ovat tällaisia.

Lasketaanpaas, kuinka monta oletusta teit ensimmäisessä tähän ketjuun postaamassasi viestissä. Jokaisen noista kohdalla voi siis parahtaa tuon sinun lempitermisi.

"Meillä machokulttuuri on niin vähäistä nykyisin. Moni nainen kaipaa tiettyä "kuria", mutta meidän asenneilmapiiri on tavallaan naisen ehdoilla pyörivä eli miehen pitää varoa olemasta voimakas auktoriteetti tai muutenkaan "alkukantainen" tavoilla, jota nainen ei hyväksy."

Mahchokultuuri vähäistä... Moni nainen kaipaa... Meidän asenneilmapiiri on... Miehen pitää varoa... Eli tässä kappaleessa oli siis neljä (4) löysää oletusta (joista osassa voi olla jotain järkeäkin, osa taas on ihan suoraan suolesta).

"Miesten "sivistys" (isompi satsaus ulkonäköön ja hygieniaan, keskustelevuus...) on tavallaan tapahtunut naisia kuunnellen. Nähdäkseni ihanteellinen tasapaino sisältää kyllä näitä asioita mutta ilman että on liiaksi naisten mukainen. Turkkilaismiehessä viehättää kuri samalla lailla kuin miehiä thainaisissa viehättää tottelevaisuus."

Tästäkin kappaleesta laskin neljä (4) erilaista löysää oletusta.

"Toki toinen ryhmä on toisen ääripään miehet eli kaljamahat, epäsiistit, lääppijät, yms. Mutta jotenkin uskon että ovat vähenemässä ja isompi ryhmä on tuo "liian" naisen mukaiset."

Tässä on vain kaksi (2), mutta sitäkin löysempää oletusta.

"Ulkomaalaisessa länsimaisessa naisessa minua kiehtoo eniten avoimuus, ystävällisyys, hyvätapaisuus, miehen kunnioitus, miehen kiltteyden isompi arvostus, yleensä persoonaan sopivampi pukeutuminen ja tunteiden suurempi näyttäminen."

Tässä edellisten kappaleiden kanssa osin ristiriitaisessa kappaleessa kuvaat ainoastaan omia mielipiteitäsi, joten tässä ei varsinaisia oletuksia ole (ellei sellaisiksi sitten lasketa tuota, että oletat Suomen rajojen ulkopuolella asuvan naisen tietynlaiseksi).

[QUOTE="jorma";30170585]Kyllä. Onneksi on myös sinunlaisiasi naisia. Itse arvostan suomalaista naista, mutta en sellaista jolla ei ole mitään hyvää sanottavaa suomalaisesta miehestä.[/QUOTE]

No eihän tuossa sitten ole mitään ongelmaa!

Yleensähän se menee niin että ne keillä on samanlaiset näkemyksest asioista viihtyvät toistensa seurassa paremmin. Eli ota nainen joka arvostaa sinua.

Eikös se nyt olisi vähän pöljää seukata naisen kanssa joka ei arvosta sinua etkä sinäkään sitten arvosta häntä? Taitais tulla melko lyhyt suhe :D

Saat siitä vaikutteita mihin tarkalleen ottaen?
Mitä sinä muka johdat?

• Tykkää
Reactions: krut
Valtaosa suomalaisnaisista haluaa edelleen rinnalleen suomalaisen miehen. Koska osa suomalaismiehistä pitää suomalaisnaisia siiderivalaina ja räyhäfeministeinä ja ylistää esim. thaikkunaisia, koko suomalaismiesten joukko ei ansaitse suomalaisnaisia?

Miksi ulkomaalainen mies tarkoittaa automaattisesti machoa? Itselläni on britti, enkä häneen kyllä machoilun takia rakastunut. Paremminkin hän on verrattaen hyvin sosiaalinen, tasa-arvoinen, ystävällinen ja perhekeskeinen. Minulla siis 2 lasta suomalaisen kanssa myös ja ulkomaalainen mies löytyi koska työhöni kuuluu ulkomaan komennukset.

Alkuperäinen kirjoittaja älkää yleistäkö;30171334:
Miksi ulkomaalainen mies tarkoittaa automaattisesti machoa? Itselläni on britti, enkä häneen kyllä machoilun takia rakastunut. Paremminkin hän on verrattaen hyvin sosiaalinen, tasa-arvoinen, ystävällinen ja perhekeskeinen. Minulla siis 2 lasta suomalaisen kanssa myös ja ulkomaalainen mies löytyi koska työhöni kuuluu ulkomaan komennukset.

Samaa olen ihmetellyt. Eivät ole sen kummempia kuin suomalaiset miehet.

Yhteistyössä