N
"nnn"
Vieras
Miten niin "johtaa"? Ei me missään armeijassa olla parisuhteessa. Se tekee kuka ehtii kotihommat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä suosin mallia, jossa se johtaa, joka on siihen hommaan parempi. Johtajuutta voidaan jakaa myös osiin, jolloin se johtaa joka on kyseisessä hommassa parempi.
Yleisesti ottaen olen kuitenkin tullut tulokseen, että useimmiten suhteet, joissa nainen on "johtaja" toimii paremmin, on oikeudenmuikaisempi ja hommat paremmin hanskassa.
Ymmärrän tuon, mulle toi on vaan liian demokraattista liian pitkälle vedettynä.
En muuten tunne Rooman valtakunnan hyveitä noudattavia miehiä kovinkaan montaa. Näitä olivat henkinen ja fyysinen kovuus, rohkeus, harkitsevuus, kuri, itsehillintä, epäitsekkyys ja toverillisuus. Ihailen antiikkia jossain määrin.Toki esim. jenkeissä yleisesti on vielä enemmän pehmeyttä. Roomassa oli patriarkaalinen järjestys. En sitä toki täysin kannata mutta saan siitä kyllä vaikutteita.
Ehkä jotkut naiset ajattelevat tuolla tavalla.
Ja tuohon naisen kokoon. Kaikilla on ottajansa. Mitä se muita kaivelee minkä kokoinen joku on.
Ok. Eli sä haluat olla vallankahvassa ja ärsyynnyt suuresti naisista, jotka eivät siihen ole myöntyväisiä, koska eivät näe sinussa johtajapotentiaalia. Naiset, jotka eivät näe sitä samaa sinussa, minkä sinä näet, ovat viallisia, epänaisellisia ja huonoja ihmisiä. Ennenkaikkea, he eivät ole oikeassa eikä heidän ajatuksissaan ole minkäänlaista totuusperää, koska sinä suuressa älykkyydessäsi ja viisaudessasi tiedät kaikesta kaiken paremmin, jolloin sinun tulee myös päättää kaikesta, koska et vain pidä demokratiasta ja siitä, että nainen voi olla sinua viisaampi ja parempi johtaja.
Kaivelee se sitten, kun istut sen vieressä lentokoneessa.
OlkiukkoEi kannattane jatkaa kun vastaukset ovat tällaisia.
Sehän on niin, että jos mies ei ole parisuhdetta löytänyt, vaikka miten on etsinyt, niin vika on naisissa ja niiden käytöksessä. =)
OlkiukkoEi kannattane jatkaa kun vastaukset ovat tällaisia.
Ymmärrän tuon, mulle toi on vaan liian demokraattista liian pitkälle vedettynä.
En muuten tunne Rooman valtakunnan hyveitä noudattavia miehiä kovinkaan montaa. Näitä olivat henkinen ja fyysinen kovuus, rohkeus, harkitsevuus, kuri, itsehillintä, epäitsekkyys ja toverillisuus. Ihailen antiikkia jossain määrin.Toki esim. jenkeissä yleisesti on vielä enemmän pehmeyttä. Roomassa oli patriarkaalinen järjestys. En sitä toki täysin kannata mutta saan siitä kyllä vaikutteita.
Alkuperäinen kirjoittaja älkää yleistäkö;30171334:Miksi ulkomaalainen mies tarkoittaa automaattisesti machoa? Itselläni on britti, enkä häneen kyllä machoilun takia rakastunut. Paremminkin hän on verrattaen hyvin sosiaalinen, tasa-arvoinen, ystävällinen ja perhekeskeinen. Minulla siis 2 lasta suomalaisen kanssa myös ja ulkomaalainen mies löytyi koska työhöni kuuluu ulkomaan komennukset.