Suomalaiset naiset eivät ansaitsisi minkäänlaista miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jorma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jorma"

Vieras
Eivät arvosta lainkaan suomalaista miestä, joka on, ahkera, vastuuntuntoinen, rehellinen ja rakastava. Tietyst on negatiivisenakin pidettyjä puolia, mutta ne ovat paljolti samoja kuin suomalaisessa naisessa.

Tässä suomalaisnaisten asennetta hyvin kuvaava mielipide:

"Itse en pidä suomalaisia miehiä juuri minään. Reissaankin ahkerasti Turkissa ja Ghanassa. Siellä miehet kohtelevat minua kuin prinsessaa. Edes muodokkuuteni ei haittaa, suomalaiset maajussit kun kaipaavat lakeuksista, ei saa olla kumpua mihinkään suuntaan. Kyllä kunnon turkkilainen mies on oikea mies, heillä on karvatkin kuin miehellä. Suomalaiset ovat kuin pikkupoikiaa.
Muuttaisinko etelään?"

Miksi ulkomaalainen mies kiinnostaa?

Meillä machokulttuuri on niin vähäistä nykyisin. Moni nainen kaipaa tiettyä "kuria", mutta meidän asenneilmapiiri on tavallaan naisen ehdoilla pyörivä eli miehen pitää varoa olemasta voimakas auktoriteetti tai muutenkaan "alkukantainen" tavoilla, jota nainen ei hyväksy.

Miesten "sivistys" (isompi satsaus ulkonäköön ja hygieniaan, keskustelevuus...) on tavallaan tapahtunut naisia kuunnellen. Nähdäkseni ihanteellinen tasapaino sisältää kyllä näitä asioita mutta ilman että on liiaksi naisten mukainen. Turkkilaismiehessä viehättää kuri samalla lailla kuin miehiä thainaisissa viehättää tottelevaisuus.

Toki toinen ryhmä on toisen ääripään miehet eli kaljamahat, epäsiistit, lääppijät, yms. Mutta jotenkin uskon että ovat vähenemässä ja isompi ryhmä on tuo "liian" naisen mukaiset.

Ulkomaalaisessa länsimaisessa naisessa minua kiehtoo eniten avoimuus, ystävällisyys, hyvätapaisuus, miehen kunnioitus, miehen kiltteyden isompi arvostus, yleensä persoonaan sopivampi pukeutuminen ja tunteiden suurempi näyttäminen.

Enemmän vituttaa ainainen kitinä. Ensin pitää saada talot ja autot, sitten naristaan kun ei ole enää varaa elää leveästi ja matkustella. Teet töitä tuon kaiken eteen, niin ei ole sekään hyvä, kun kotityöt. No toki pitää sit jo tuohon konkurssiin vielä lapsia saada, mutta kun niitäkään ei oikein jaksa hoitaa ilman valitusta.

woman_killed_by_taliban_in_parwan.jpg

[QUOTE="Hara";30170506]Enemmän vituttaa ainainen kitinä. Ensin pitää saada talot ja autot, sitten naristaan kun ei ole enää varaa elää leveästi ja matkustella. Teet töitä tuon kaiken eteen, niin ei ole sekään hyvä, kun kotityöt. No toki pitää sit jo tuohon konkurssiin vielä lapsia saada, mutta kun niitäkään ei oikein jaksa hoitaa ilman valitusta.[/QUOTE]

jep, tämä kuvaa täydellisesti miestäni.

[QUOTE="jorma";30170585]Kyllä. Onneksi on myös sinunlaisiasi naisia. Itse arvostan suomalaista naista, mutta en sellaista jolla ei ole mitään hyvää sanottavaa suomalaisesta miehestä.[/QUOTE]

Onhan noita vaikka kuinka! Sun pitänee vain etsiä siitä "ei kaikkein kovaäänisemmästä" päästä.

Eikös se ikäänkuin kuulu suomalaiseen tapaan et kehuja ei ääneen jaella mut negatiiviset kyllä?

Miksi se jorman nenää kaivelee, jos joku suomi-miehille kelpaamaton siiderivalas hehkuttaa ulkomaalaisten miesten perään? Minun tuttavapiiriini kuuluu vain tasokkaita keskivertonaisia ja kaikki ovat halu.nneet itselleen suomalaisen miehen

Hyvin vähän suomalaisia naisia kuitenkaan menee naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa vuosittain, että älä ukko hätäile! Ja osa niistä suomalaisista naisista on vaan tyhmiä sinisilmäisiä, jotka eivät tajua tulevansa huijatuiksi. Kun katsoo sitä listaa, minkä maalaisten kanssa suomalaiset ovat avioliittoja solmineet, soi parin maan kohdalla heti hälytyskellot: naimisiin on menty täysin sen takia, että päästään omasta maasta pois.

Monikulttuuripropaganda saa tyhmimmät naiset luulemaan ulkomaalaisia miehiä paremmiksi kuin suomalaisia. Tämän propagandan tavoitteena on tuhota Suomi kansallisvaltiona.

[QUOTE="vaimo";30170600]Miksi se jorman nenää kaivelee, jos joku suomi-miehille kelpaamaton siiderivalas hehkuttaa ulkomaalaisten miesten perään? Minun tuttavapiiriini kuuluu vain tasokkaita keskivertonaisia ja kaikki ovat halu.nneet itselleen suomalaisen miehen[/QUOTE]

Niin no - tuon uutisen mukaan lähes kaikki suomalaiset naiset ovat sitä mieltä että ulkomaalainen mies on parempi. Vastaajien joukossa oli ollut vain harvoja naisia jotka kehuivat suomalaista miestä.

[QUOTE="jorma";30170657]Niin no - tuon uutisen mukaan lähes kaikki suomalaiset naiset ovat sitä mieltä että ulkomaalainen mies on parempi. Vastaajien joukossa oli ollut vain harvoja naisia jotka kehuivat suomalaista miestä.[/QUOTE]

Ootko tosissas? Uutislähde: Iltalehti
Ja missä vitussa sanotaan, montako naista on tuota mieltä? Oot sä kyllä pelle jätkä.

[QUOTE="jorma";30170657]Niin no - tuon uutisen mukaan lähes kaikki suomalaiset naiset ovat sitä mieltä että ulkomaalainen mies on parempi. Vastaajien joukossa oli ollut vain harvoja naisia jotka kehuivat suomalaista miestä.[/QUOTE]

No jos jutun otsikko on, että miksi ulkomaalaiset miehet kiinnostavat, niin ehkä vastaajat on lähinnä naisia, jotka ovat kiinnostuneita juuri ulkomaalaisista..?

Älytön ajatus minusta, että kaikki miehet voisi niputtaa yhteen "suomalaiset miehet". Tai jopa "ulkomaalaiset miehet", kun niitä ulkomaita on kuitenkin useampia.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Luin jutun sieltä täältä. MInun miehessä ei ole muuta vikaa kun se, että se on aika vaatimattomalla varustuksella varustettu.. Mutta onneksi siltä löytyy yritystä kuitenkin, niin meidän seksielämä on ihan ok.

Meillä machokulttuuri on niin vähäistä nykyisin. Moni nainen kaipaa tiettyä "kuria", mutta meidän asenneilmapiiri on tavallaan naisen ehdoilla pyörivä eli miehen pitää varoa olemasta voimakas auktoriteetti tai muutenkaan "alkukantainen" tavoilla, jota nainen ei hyväksy.

Miesten "sivistys" (isompi satsaus ulkonäköön ja hygieniaan, keskustelevuus...) on tavallaan tapahtunut naisia kuunnellen. Nähdäkseni ihanteellinen tasapaino sisältää kyllä näitä asioita mutta ilman että on liiaksi naisten mukainen. Turkkilaismiehessä viehättää kuri samalla lailla kuin miehiä thainaisissa viehättää tottelevaisuus.

Toki toinen ryhmä on toisen ääripään miehet eli kaljamahat, epäsiistit, lääppijät, yms. Mutta jotenkin uskon että ovat vähenemässä ja isompi ryhmä on tuo "liian" naisen mukaiset.

Ulkomaalaisessa länsimaisessa naisessa minua kiehtoo eniten avoimuus, ystävällisyys, hyvätapaisuus, miehen kunnioitus, miehen kiltteyden isompi arvostus, yleensä persoonaan sopivampi pukeutuminen ja tunteiden suurempi näyttäminen.

Naisena sanoisin että harva nainen etsii machoa tai mitään kurinpitäjää. Keskustelutaito, toisen huomioimimen, empaattisuus on paljon kovemmassa huudossa. Ainakin näin yli 30 v naisen näkökulmasta.

Mun mielestä noi lehtijutut on ihan paskaa.
Kyllä suomalaiset naiset arvostaa ja mieluiten pariutuu suomalaisen miehen kanssa. Harvempi kaipaa kotiinsä mitään päsmäri- machoilijaa. Onhan se kiva, että mies on mies, mutta mun nähdäkseni tosimiehen ei tarvitse todistella miehisyyttään jokavälissä.

Suurin osa niistä, jotka juoksee noiden ghanalaisten ja turkkilaisten miesten perässä, on niin vastenmielisiä, ettei ne saa suomesta kuin "tasoisiaan" miehiä. Lähtiessään Ghanaan tai Turkkiin, niillä on mahdollisuus päästä käsiksi itseään paremman näköiseen yksilöön. Sellaiseen, johon suomessa ei olisi pienintäkään mahdollisuustta.

Ihan sama, kun rumat äijät käy hakemassa aasiasta tai venäjältä naisia. Ainut paikka, josta voi saada omaa tasoaan "paremman" naisen.

Sori vaan, mutta näin se menee.
((( en kiellä sitä, etteikö ulkomaalaisen kanssa voisi kehkeytyä ihan normeja tasaveroisia parisuhteita, jotka pohjautuu rakkaudelle molemminpuolisen hyväksikäyttösuhteen sijaan. Harvemmassa nämä suhteet kuitenkin ovat, joissa ei molemminpuolista hyväksikäyttöä tapahdu. )))

Sä olet niin helvetin umpikiero. kehitätkö sä näitä teorioitasi ihan yksin jossain omassa luukussa ja katoat omaan kuviteltuun todellisuuteesi. Sä tiedät ehkä vähiten naisista, kuin kukaan muu mies tässä maailmassa.

[QUOTE="kiia";30170775]Naisena sanoisin että harva nainen etsii machoa tai mitään kurinpitäjää. Keskustelutaito, toisen huomioimimen, empaattisuus on paljon kovemmassa huudossa. Ainakin näin yli 30 v naisen näkökulmasta.[/QUOTE]

Varmasti. Tarkoitan enemmän tapauksia, joissa miehestä on _kaikki_ "karuus" karsittu pois.

Patriarkaalisessa järjestyksessä mies johtaa. Itse suosin mallia, jossa mies johtaa yhteistyössä naisen kanssa, mutta vierastan matriarkaalista mallia, jossa nainen johtaa, samoin mallia, jossa roolit menevät _täysin_ satunnaisesti eli jossa on enemmän kaksi henkilöä yhdessä. Matriarkaalisia suhteita Suomessa lienee melkoisen paljon kansainvälisesti. Pidän kontrollista, mutta uskallan myös luottaa.

Suomalaisille puolikaljuille kaljamahaukoille kelpaa vaan anorektisen laihat naiset, vaikka todellakaan ei olis yhtään varaa asettaa mitään ulkonäkövaatimuksia kenellekään...

Varmasti. Tarkoitan enemmän tapauksia, joissa miehestä on _kaikki_ "karuus" karsittu pois.

Patriarkaalisessa järjestyksessä mies johtaa. Itse suosin mallia, jossa mies johtaa yhteistyössä naisen kanssa, mutta vierastan matriarkaalista mallia, jossa nainen johtaa, samoin mallia, jossa roolit menevät _täysin_ satunnaisesti eli jossa on enemmän kaksi henkilöä yhdessä. Matriarkaalisia suhteita Suomessa lienee melkoisen paljon kansainvälisesti. Pidän kontrollista, mutta uskallan myös luottaa.

Minä suosin mallia, jossa se johtaa, joka on siihen hommaan parempi. Johtajuutta voidaan jakaa myös osiin, jolloin se johtaa joka on kyseisessä hommassa parempi.

Yleisesti ottaen olen kuitenkin tullut tulokseen, että useimmiten suhteet, joissa nainen on "johtaja" toimii paremmin, on oikeudenmuikaisempi ja hommat paremmin hanskassa.

[QUOTE="lollero";30170808]Suomalaisille puolikaljuille kaljamahaukoille kelpaa vaan anorektisen laihat naiset, vaikka todellakaan ei olis yhtään varaa asettaa mitään ulkonäkövaatimuksia kenellekään...[/QUOTE]

Ai? Minä olen aina kuvitellut, että parhaiten kelpaavat normaalipainoiset? Niin miehet kuin naisetkin. Toki myönnän, että nykyään ylipaino on niin tavallista, että moni ylipainoinen pitää itseään normaalipainoisena, ja tällöin normaalipainoinen voi vaikuttaa anorektiselta.

Yhteistyössä