Suomalaiset miehet eivät kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Naikkonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Naikkonen"

Vieras
Olenko jotenkin poikkeava kun kotimaan mansikat ei kiinnosta, mustikan perään enemmän kaipaan. Toisin sanoen ulkomaalainen mies kiinnostaa ja kiihottaa enempi.
Suomimiehistä puuttuu se jokin, ovat liian karuja mun makuun. :(

Voi että suomimies on ihana ja rakas kaikessa "karuudessaan" Lipevät ja kiiluvasilmäiset ulkomaalaiset tuntuvat tosi vastenmielisiltä sen jälkeen, kun on suomalaisen kanssa saanut olla :) Ennen sitä minäkin taisin pitää hetken aikaa jonkinlaisena vaihtoehtona muun maalaisia, mutta olen onnellinen, että se vaihe meni ohi!

Et ole yhtään poikkeava. Tuo samahan pätee suomalaisiin naisiinkin. Ihan sama mihin ilmansuuntaan mennään rajan yli (etelään, itään tai länteen), niin naiset ovat keskimäärin paljon naisellisempia ja vähemmän karuja kuin suomalaiset. :(

3019c8.JPG

[QUOTE="Naikkonen";30111161]Olenko jotenkin poikkeava kun kotimaan mansikat ei kiinnosta, mustikan perään enemmän kaipaan. Toisin sanoen ulkomaalainen mies kiinnostaa ja kiihottaa enempi.
Suomimiehistä puuttuu se jokin, ovat liian karuja mun makuun. :([/QUOTE]

Vaikka kuulostaa ehkä uskomattomalta, niin Ulkomaassakin on erilaisia ihmisiä! Osa Ulkomaan ihmisistä on ihan mahtavia, mutta toiset Ulkomaan ihmiset on ihan kauheita. Tiedän nämä Ulkomaan asiat, kun olen käynyt siellä.

Yhteistyössä