Harva muista puolueista ajaa perussuomalaisten etua.Muissa puolueissa "osa" lähentelee 100 prosenttia.
Harva muista puolueista ajaa perussuomalaisten etua.Muissa puolueissa "osa" lähentelee 100 prosenttia.
Ei voi. Tuo on aivan älytön idea.Mahtaako teistä kukaan tuntea yhtään muslimia? Onko kellään mitään käsitystä siitä, että miten tärkeä se uskonto ja kulttuuri on monelle niille, jotka sitä elää?
Muistaako kukaan edes joskus määritellä ihmisen ihmisenä ja unohtaa kaiken muun?
Aina kun katsotaan asioita pelkästään omasta rajoittuneesta näkökulmasta jää kokonaisuudesta jotain huomioimatta.
Mitä tuossa sanotaan, mun kaiutin on hajalla, enkä kuule, mitä nuo puhuu?????Tää ei suoraan liity aiheeseen, mutta liippaa sitä. Hyvä video kuitenkin kenen tahansa katsoa.
[video=youtube;Ry3NzkAOo3s]http://www.youtube.com/watch?v=Ry3NzkAOo3s[/video]
En ole kristitty, enkä kuulu evlut-kirkkoon. Kaikki uskonnot voidaan minun puolestani lopettaa.Jos sinä olet kristitty, hyväksyt vaikenemalla vaikkapa katolisen kirkon piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Jos/kun kuulut vielä Suomen evlut-kirkkoon, hyväksyt vaikenemalla myös sen "vapaiden suuntien" piirissä tapahtuneet lasten seksuaaliset hyväksikäytöt? Se puoli saa mellastaa ihan rauhassa, eikä kukaan tee asialle mitään.
Lisätään listaa vielä kunniamurhat, jotka on Suomessa vaiettu kuoliaaksi.Lisätään tähän vielä ympärileikkaus ja pakko- avioliitto.
Suomalaisen tekeminä nuo olisi varmasti rangaistavia tekoja.
Vai oliko tä sitä positiivista eriarvoisuutta????
Niinhän te luulette.Suomen valtio tukee meitä nyt ja aina. Että sori vaa kaikki muslimin vihaajat. Ja pakotamme jatkossakin naisiamme pukeutumaan kunnolla.
Sekin vielä...Lisätään listaa vielä kunniamurhat, jotka on Suomessa vaiettu kuoliaaksi.
Jo hermo alkaa pettää..Olet kyllä itse idiootti, jos mielestäsi nämä muut puolueet (SDP, RKP, Kok, Vihreät, vassarit ym...) eivät poliitikkojensa tekemisten perusteella anna itsestään sinulle idioottimaista kuvaa.
Miten helvetissä joku voi olla niin valheellinen ja tyhmä, että näkee vain persut idiootteina?
Riittävän moni, eihän persut olisi muuten saaneet 39 kansanedustajaa. ,Harva muista puolueista ajaa perussuomalaisten etua.
Kannattaisi miettiä miten noihin voisi tehokkaimmin puuttua ja uhreja suojella.Lisätään listaa vielä kunniamurhat, jotka on Suomessa vaiettu kuoliaaksi.
Asentamalla kaikkiin maahantulijoihin mikrosirut????Kannattaisi miettiä miten noihin voisi tehokkaimmin puuttua ja uhreja suojella.
Et ole tosissasi. Miksei laiteta kerralla kaikkiin? Hyväksyisitkö sen vaikkapa omille lapsillesi?Asentamalla kaikkiin maahantulijoihin mikrosirut????
No mitä veikkaat, olinko tosissani?Et ole tosissasi. Miksei laiteta kerralla kaikkiin? Hyväksyisitkö sen vaikkapa omille lapsillesi?
Tiivistettynä; Muslimivieras muistuttaa, että suurin osa muslimeista eivät ole radikalisoituneita. Paneelin puheenjohtaja antaa tähän 4 minuutin vastauksen, jossa hän selittää, muutamaa esimerkkiä käyttäen, että ne rauhalliset muslimit ovat täysin epäolennainen seikka, jos samaan aikaan on olemassa 15-30% niitä radikaaleja, jotka ovat valmiita tappamaan aatteen puolesta.Mitä tuossa sanotaan, mun kaiutin on hajalla, enkä kuule, mitä nuo puhuu?????
Ei oo aloittaja miettiny ihan loppuun asti.Tiesitkö, että Turkki on ottanut vastaan valtavat määrät Syyrian pakolaisia? Miten sinun matkustusboikottisi auttaa näitä julmuuksien uhreja? Kai ymmärrät, että nämä terroristit eivät ole yhtä kuin kaikki muslimit? Et vissiin.
Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.Asentamalla kaikkiin maahantulijoihin mikrosirut????
Tekemällä full- body tarkastuksen, kun maahan tullaan ja tarkistaa säännöllisesti se, ettei tyttöjä ole ympärileikattu?
Mä veikkaan, että kaikki keinot, mitä voitaisiin käyttää rikkoo taas jotain ihmisen yksityisyyden suojaa tai sitten on rasistista pakottaa esim. terveystarkastuksiin.
Jos toisit ehdotuksesi julkisuuteen olisit tärähtäneistön mielestä pahimman luokan rasisti...Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.
Ihan naurettavaa. Suomessa valtio holhoaa jo muutenkin liikaa eikä ihmisen tarvi edes käyttää omia aivojaan selvitäkseen elämästä. Kohta varmaan ehdotat että joku valtion instanssi voisi tulla lapioimaan ruokaakin meidän suuhumme että osaamme syödä?Minä olen aivan tosissani sanoessani että yksityisyyden suojaa voitaisiin laskea. Lapsilla voisi aivan hyvin olla pakolliset terveystarkastukset joissa mm. nuo asiat tarkistetaan. Eikä aikuiselle väestöllekään olisi pahitteeksi käydä pakollisessa terveystarkastuksessa muutaman vuoden välein. Tosin tuo jälkimmäinen tuskin auttaisi tähän käsiteltävään asiaan. Ehkä jopa lapsen kotiolojen tarkistus tiettyinä hetkinä.
Puhut vähän mutta asiaaItse ainakin odotan innolla kun suomessa islam on valtauskontona noin 2026 vuoden tienoilla, sitten on kurjuus kaukana ja eletään kuin bahrainissa. Sitten on mulla alla hienot autot, hyvä ja vauras elämä, monta lasta ja vaimoa omassa pilvenpiirtäjässä, kaikki tämä vantaalla.
Niin kuin kiihkoilijat mitään saisivat aikaan, paitsi sortoa ja kaaosta.Itse ainakin odotan innolla kun suomessa islam on valtauskontona noin 2026 vuoden tienoilla, sitten on kurjuus kaukana ja eletään kuin bahrainissa. Sitten on mulla alla hienot autot, hyvä ja vauras elämä, monta lasta ja vaimoa omassa pilvenpiirtäjässä, kaikki tämä vantaalla.
... pakkoko sinun on täällä hermojasi repiä? Tee jotain muuta jossain muualla.Jo hermo alkaa pettää..