Suomalaisessa koronapiikkivastaisessa suljetussa ryhmässä on n. 2.500 lääkäriä ja hoitajaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Latimeria

Tunnettu jäsen
01.03.2018
5 439
1 468
113
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tällaista keskustelua suomalaiset koronarokotevastaiset hoitajat ja lääkärit käyvät suljetussa Telegram-ryhmässä

Eli noin 1% kaikista hoitajista ja lääkäreistä on tuossa ryhmässä. Ei se ihan hirveästi päätä huimaa.

Huvittaa tuo sanan "fani" käyttö. Oletko sä joku teini? Tiedätkö, että ilman maailmassa kehitettyjä rokotteita emme todennäköisesti olisi tässä.

Sokeripalakin otettiin kiltisti koulussa polion ehkäisemiseksi.
Nyt on liian vähän tutkittu tuote. Vakavia ongelmia on ilmennyt, ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan, se nähdään…

Nyt on liian vähän tutkittu tuote. Vakavia ongelmia on ilmennyt, ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan, se nähdään…

Turhaan edelleen esität tuota väitettä, että olisi tutkittu vähän, kun asia ei ole näin. Rokotehaitat tulevat hyvin pian, ei missään hamassa tulevaisuudessa.

Jos joillekin on tullut kuume, niin se on kyllä varsin normaali elimistön reaktio, eikä sitikään kaikille tule, Ei meille kenellekään perheessä enkä ole ystäviltä enkä sukulaisiltakaan kuullut minkäänlaisista haitoista.

Turhaan edelleen esität tuota väitettä, että olisi tutkittu vähän, kun asia ei ole näin. Rokotehaitat tulevat hyvin pian, ei missään hamassa tulevaisuudessa.
Jos joillekin on tullut kuume, niin se on kyllä varsin normaali elimistön reaktio, eikä sitikään kaikille tule, Ei meille kenellekään perheessä enkä ole ystäviltä enkä sukulaisiltakaan kuullut minkäänlaisista haitoista.
Väite vailla pohjaa, että haittoja ei tulisi myöhemmin. Rokotteen kehittäjätkin puhuvat jo niitä vastaan, ainakin joku niistä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Eli uskot myös tuohon väitteeseen, että rokotetun läheisyydessä oleva on saanut hormonihäiriöitä. Tai siis häiriöt johtuisi toisen rokotteesta...?
Voin toistaa vaan mitä tuttava on kokenut, mies otti rokotteen ja vaimo joka ei kärsi normaalisti päänsärystä, niin hän sai sen voimakkaana heti seuraavana yönä vierekkäin nukkuessa.

Väite vailla pohjaa, että haittoja ei tulisi myöhemmin. Rokotteen kehittäjätkin puhuvat jo niitä vastaan, ainakin joku niistä.

Ja näin katsot, että voit vain kirjoittaa tuollaista, vailla mitään pohjaa.

Kerrotko, mitä haittoja minulle tai perheelleni tai muille läheisilleni pitäisi tulla ja milloin? Mulla on ollut niskat jumissa, johtuuko rokotteesta? Istun koneella tekemässä töitä tuntikausia ja näkö sumenee, vaikka on lasit, Johtuuko rokotteesta? Minulle tuli mustelma käsivarteen, johtuuko rokotteesta?

Eli noin 1% kaikista hoitajista ja lääkäreistä on tuossa ryhmässä. Ei se ihan hirveästi päätä huimaa.

Ei prosentilla ole väliä, vaan sillä että 2.500 on kuitenkin melkoinen määrä alan ammattilaisia, jotka ovat havainneet ”jotain”. Hyvin paljon on varmasti enemmänkin väkeä, mutta pelon ja paineen edessä on päätetty vaieta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Asiasta enempää tietämättä on kuitenkin aikamoista typeryyttä tarttua yksittäisen ihmisen yksittäiseen kommenttiin.

En jaksa kaivaa esille valtionneuvoston pöytäkirjoja jossa mahdollisena riskinä on mainittu, että rokottamattomiin välittyisi rokotetuista jotain.

Täsmennän joskus jos muistan :)

Eli uskot myös tuohon väitteeseen, että rokotetun läheisyydessä oleva on saanut hormonihäiriöitä. Tai siis häiriöt johtuisi toisen rokotteesta...?

Voin toistaa vaan mitä tuttava on kokenut, mies otti rokotteen ja vaimo joka ei kärsi normaalisti päänsärystä, niin hän sai sen voimakkaana heti seuraavana yönä vierekkäin nukkuessa.

Se kertoo, että keho alkaa tuottaa vasta-aineita, kuten pitääkin. Itseäni väsytti ensimmäisen rokotteen jälkeen ja taisi päätäkin vähän särkeä yöllä. Olisiko pitänyt ilmoittaa "vakavasta haittavaikutuksesta"?

Oletko muuten koskaan lukenut lääkeselosteista haittavaikutuksista? Niissähän on vaikka mitä ja tietysti kaikkein hurjimmat ovat erittäin harvinaisia. Liian vähän tutkittu?

Ja näin katsot, että voit vain kirjoittaa tuollaista, vailla mitään pohjaa.

Kerrotko, mitä haittoja minulle tai perheelleni tai muille läheisilleni pitäisi tulla ja milloin? Mulla on ollut niskat jumissa, johtuuko rokotteesta? Istun koneella tekemässä töitä tuntikausia ja näkö sumenee, vaikka on lasit, Johtuuko rokotteesta? Minulle tuli mustelma käsivarteen, johtuuko rokotteesta?

Rokotteita tutkitaan normaalisti 10 vuotta, mutta nämä nyt ovat olleet ehkä parisen vuotta käytössä, joten maallikkojärkikin jo sanoo että et tietenkään voi tietää mitä tuleman pitää.

Voit kuukkeloida, netti on pullollaan niitä haittoja, vakaviakin. Minulla on nyt muita hommia.

Yhteistyössä