Suomalainen nainen ei ole kaunis

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No Aaltonen ei nyt ole kovin kaunis. Ei oikeesti kauniita länsimaisia naisia kiinnosta misseys ja universumit. Ne on jotain takapajuisia maita joissa satsataan täysillä ulkoiseen kauneuteen.

Mitä enemmän koulutusta ja elintasoa, niin sen vähemmän naisia kiinnostaa perinteiset kauneuskisat.
 
vierailija
Mikä oikeesti kauniita länsimaisia naisia sitten kiinnostaa?
Minua kiinnostaa elämä yleensä kaikkine vivahteineen.
Kuuntelin illalla Charles Aznavourin laulua, jossa sanotaan että love Is new every day.
Olipa nainen minkä ikäinen tai näköinen tahansa elämään voi rakastua joka päivä uudestaan.
Ikääntyneenä elämä aukeaa koko kauneudessaan.
Koronan takia roiskutin klooria kolhiintuneesta muovipullosta jo monta kesää nähneelle mekolleni.
Löysin lasteni ostaman kangasvärirasian ja värjäsin mekon. Siitä tuli parempi kuin alkuperäisellä värillään. Kainalojen hien värjäämät läiskät peittyivät.
Näin on käynyt myös minulle. Olen mielestäni paljon kauniimpi kuin nuorena.
Ajattelin syksyllä kohentaa ranskan kielen taitoani, että tulen paremmin juttuun jälkikasvuni kanssa.
Nauttikaa kesästä ja elämän ihmeistä.
 

Taaskaan ei pärjätty kansainvälisessä kisassa.
Minusta näiden nuorten naisren pitäisi löytää muuta sisältöä elämäänsä kuin käydä keikaroimassa bikineissä esittelemässä itseään yleisön edessä, olla miellyttävä, ihastuttava ja kaikin puolin lauhkea lammas. Koko touhu on niin toisaikaista ja takapajuista, etten ymmärrä miksi yksikään suomalainen nainen jaksaa innostua tällaisesta paskasta.
 
vierailija
Minusta näiden nuorten naisren pitäisi löytää muuta sisältöä elämäänsä kuin käydä keikaroimassa bikineissä esittelemässä itseään yleisön edessä, olla miellyttävä, ihastuttava ja kaikin puolin lauhkea lammas. Koko touhu on niin toisaikaista ja takapajuista, etten ymmärrä miksi yksikään suomalainen nainen jaksaa innostua tällaisesta paskasta.
Mut tuolla tavalla pääsee naimisiin rikkaan jääkiekkoilijan kanssa ja voi unohtaa jokapäiväisen huolen toimeentulosta. Ei mikään huono tapa pärjätä elämässä.
 
vierailija
Minua kiinnostaa elämä yleensä kaikkine vivahteineen.
Kuuntelin illalla Charles Aznavourin laulua, jossa sanotaan että love Is new every day.
Olipa nainen minkä ikäinen tai näköinen tahansa elämään voi rakastua joka päivä uudestaan.
Ikääntyneenä elämä aukeaa koko kauneudessaan.
Koronan takia roiskutin klooria kolhiintuneesta muovipullosta jo monta kesää nähneelle mekolleni.
Löysin lasteni ostaman kangasvärirasian ja värjäsin mekon. Siitä tuli parempi kuin alkuperäisellä värillään. Kainalojen hien värjäämät läiskät peittyivät.
Näin on käynyt myös minulle. Olen mielestäni paljon kauniimpi kuin nuorena.
Ajattelin syksyllä kohentaa ranskan kielen taitoani, että tulen paremmin juttuun jälkikasvuni kanssa.
Nauttikaa kesästä ja elämän ihmeistä.
Kiva kirjoitus <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä