Suomalainen mies uhkasi tappaa pakolaisen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voin jo nähdä lööpit:

Kaksplussan aihevapaan kommentoijille myönnetään Suomen rauhanpalkinto urhoollisesta työstä, joka yhdisti vastapuolet ja he aloittivat taistelun yhteistä vihollista vastaan.:love:

Voitaisiin me hei oikeasti alkaa käyttäytymään asiallisesti toisiamme kohtaan. Tätä menoa jää konfliktin syy varjoon, ja se on kuitenkin asia joka meidän tulisi poistaa yhdessä.

Ongelma on vain siinä, että mitään viholista ei ole, paitsi persujen päässä.
On pakolaisongelma, joka koskee koko Eurooppaa.
Ihmiskohtalot on jokasella omansa, rikollisten seulomisesta taas vastaa poliisi.

Suomen ilmapiiriä ei pilaa kuin someviha. Siitä voitte ottaa vihollisen joka pitää kukistaa. Jokanen ottakoon vastuun siitä ettei postaile nettiin törkyä ja käyttäytyy asiallisesti. Ikävä kyllä en usko että tää toteutuu niin kauan kuin ihmisiä on olemassa.. Olen katsonut historiadokumentteja lähiaikoina, esim Amerikan orjien historiasta, kyllä se ikävä totuus on että aina osa ihmisistä on kiihkoilevia moukkia, ja oikeudentajusten hyvää ajavien ihmisten pitää joku roti, muutenhan vallitsisi pelkkä kaaos eikä ihmisoikeuksista olisi tietoakaan.
 
vierailija
Ongelma on vain siinä, että mitään viholista ei ole, paitsi persujen päässä.
On pakolaisongelma, joka koskee koko Eurooppaa.
Ihmiskohtalot on jokasella omansa, rikollisten seulomisesta taas vastaa poliisi.

Suomen ilmapiiriä ei pilaa kuin someviha. Siitä voitte ottaa vihollisen joka pitää kukistaa. Jokanen ottakoon vastuun siitä ettei postaile nettiin törkyä ja käyttäytyy asiallisesti. Ikävä kyllä en usko että tää toteutuu niin kauan kuin ihmisiä on olemassa.. Olen katsonut historiadokumentteja lähiaikoina, esim Amerikan orjien historiasta, kyllä se ikävä totuus on että aina osa ihmisistä on kiihkoilevia moukkia, ja oikeudentajusten hyvää ajavien ihmisten pitää joku roti, muutenhan vallitsisi pelkkä kaaos eikä ihmisoikeuksista olisi tietoakaan.
Jos annat pikkasen enempi ajatusta sellaiselle kysymykselle, että miksi meillä on pakolaisongelma ja miksi nyt, vaikka vuosia on ollut sotia ja köyhyyttä.
Luulen että vähintäänkin alat ihmettelemään asiaa, joka saattaa johtaa siihen, että haluat vastauksen ja alat tutkia.
 
vierailija
Koko tapahtuma on suunniteltu. Lassi Mustakorpi:n tekaistu profiili on luotu muutama päivä sitten. Tyyppi otti kuvakaappauksen uhkauksesta. Nyt hänellä on todiste kuinka Suomen puolustusvoimissa palveleva henkilö uhkaa hänen henkeään. Uhkailijan profiilia vahvistettu vielä Finnairin logolla. Näin kohdellaan Suomessa viattomia pakolaisia. Miten Mustakorpi onkaan alun perin edes ystävystynyt hänen kanssa facessa.???? Nyt sivustolla käydään kiivasta sanaharkkaa johon itse pakolainen ei ota kantaa. Ihmeellistä kuinka kyseisellä pakolaisella on jo niin monta turkulaista fb-ystävää ja tuntuu ymmärtävän jo suomeakin. Ihan tekaistua ja suunniteltua koko juttu.
 
vierailija
Olen onnellinen siitä, että minulla ei ole lapsia, mutta todella onneton siitä, että tällä hetkellä pienet lapset, ja tulevaisuudessa syntyvät joutuvat elämään aivan erilaisessa Suomessa, kuin me olemme saaneet elää. Tämä kansainvaellus ei tiedä hyvää koko eurooppaan, eikä Suomeen. Tulemme näkemään Suomessakin samaa, kuin nyt esimerkiksi Ruotsissa. Emme tarvitse tänne islamisteja, koska olemme heille vääräuskoisia koiriakin alhaisempia. Haluatteko todellakin tänne sahrian? Eikö teitä yhtään pelota tulevaisuus, jos nämä "pakolaiset" valtaavat maamme?
Onneksi olen jo iäkkäämpi, joten minun ei varmaan tarvitse olla todistamassa Suomen tuhoa, mutta edelleenkin; säälin nuoria ja lapsia, jotka joutuvat näkemään vielä kauheuksia kotimaassaan.
 
vierailija
Koko tapahtuma on suunniteltu. Lassi Mustakorpi:n tekaistu profiili on luotu muutama päivä sitten. Tyyppi otti kuvakaappauksen uhkauksesta. Nyt hänellä on todiste kuinka Suomen puolustusvoimissa palveleva henkilö uhkaa hänen henkeään. Uhkailijan profiilia vahvistettu vielä Finnairin logolla. Näin kohdellaan Suomessa viattomia pakolaisia. Miten Mustakorpi onkaan alun perin edes ystävystynyt hänen kanssa facessa.???? Nyt sivustolla käydään kiivasta sanaharkkaa johon itse pakolainen ei ota kantaa. Ihmeellistä kuinka kyseisellä pakolaisella on jo niin monta turkulaista fb-ystävää ja tuntuu ymmärtävän jo suomeakin. Ihan tekaistua ja suunniteltua koko juttu.
Siin vaihees ku on jo noin vainoissa, ni kandeis ehk vähä rajottaa sitä päihteiden käyttöö
 
vierailija
Ongelma on vain siinä, että mitään viholista ei ole, paitsi persujen päässä.
On pakolaisongelma, joka koskee koko Eurooppaa.
Ihmiskohtalot on jokasella omansa, rikollisten seulomisesta taas vastaa poliisi.

Suomen ilmapiiriä ei pilaa kuin someviha. Siitä voitte ottaa vihollisen joka pitää kukistaa. Jokanen ottakoon vastuun siitä ettei postaile nettiin törkyä ja käyttäytyy asiallisesti. Ikävä kyllä en usko että tää toteutuu niin kauan kuin ihmisiä on olemassa.. Olen katsonut historiadokumentteja lähiaikoina, esim Amerikan orjien historiasta, kyllä se ikävä totuus on että aina osa ihmisistä on kiihkoilevia moukkia, ja oikeudentajusten hyvää ajavien ihmisten pitää joku roti, muutenhan vallitsisi pelkkä kaaos eikä ihmisoikeuksista olisi tietoakaan.
Nämä tyypit mitkä nyt ovat tulleet Suomeen eivät ole pakolaisia, korkeintaan pakoloisia ja interreilaajia.

Jos joku on kiihkoileva moukka niin sinä.
 
vierailija
Ongelma on vain siinä, että mitään viholista ei ole, paitsi persujen päässä.
On pakolaisongelma, joka koskee koko Eurooppaa.
Ihmiskohtalot on jokasella omansa, rikollisten seulomisesta taas vastaa poliisi.

Suomen ilmapiiriä ei pilaa kuin someviha. Siitä voitte ottaa vihollisen joka pitää kukistaa. Jokanen ottakoon vastuun siitä ettei postaile nettiin törkyä ja käyttäytyy asiallisesti. Ikävä kyllä en usko että tää toteutuu niin kauan kuin ihmisiä on olemassa.. Olen katsonut historiadokumentteja lähiaikoina, esim Amerikan orjien historiasta, kyllä se ikävä totuus on että aina osa ihmisistä on kiihkoilevia moukkia, ja oikeudentajusten hyvää ajavien ihmisten pitää joku roti, muutenhan vallitsisi pelkkä kaaos eikä ihmisoikeuksista olisi tietoakaan.
https://aikapommi.wordpress.com
 
vierailija
Ei ole Lassi Mustakorpea olemassa, ei. Toivottavasti monikaan ei mennyt siihen huijaukseen. Nyt tämä, joka valehteli uutiskameroiden edessä tulevan kotimaansa pääministerille, huijasi vielä tulevaa omaa kansaansa itseään vastaan tällaisella feikkijutulla.
 
vierailija
Turun Pansion turvapaikanhakijoista on 85% nuoria miehiä. Tuollainen joukko nuoria testosteronin kyllästämiä miehiä vailla tekemistä/perhettä tarkoittaa vakavaa uhkaa ympäristölle.

Uskallanko päästää tyttäreni yksin kauppaan tai tavalliselle asioille? Hänen isoisoisänsä olivat sotaveteraaneja, mielestäni tyttärelleni on lunastettu elämä kotimaassa pelkäämättä jotain toiselta mantereelta tulevia nuoria miehiä.
 
vierailija
Turun Pansion turvapaikanhakijoista on 85% nuoria miehiä. Tuollainen joukko nuoria testosteronin kyllästämiä miehiä vailla tekemistä/perhettä tarkoittaa vakavaa uhkaa ympäristölle.

Uskallanko päästää tyttäreni yksin kauppaan tai tavalliselle asioille? Hänen isoisoisänsä olivat sotaveteraaneja, mielestäni tyttärelleni on lunastettu elämä kotimaassa pelkäämättä jotain toiselta mantereelta tulevia nuoria miehiä.
Ja suomeen tulleista "pakolaisista" alle 3% tulee Syyriasta.. sieltä missä se sota on.. kukkahattuja kaikille.
 
vierailija
Sitä varten meillä on SUPO ja poliisi että ne etsivät jyvät akanoista.
Turha palstalaisten on leikkiä tuomaria kun eivät liity prosessiin millään tavalla.
Varsinkin kun älykkyys on persuilijoilla alempana kengännumeroa. Mopo karkaa aina kädestä ja jokainen pakolainen on saatanankätyri. :)
Mietipä vähän, miten itse nimittelet toisen puoluekannan edustajia. Sinullahan ei ole ennakkoluuloja, eihän?
 
vierailija
Ei ole Lassi Mustakorpea olemassa, ei. Toivottavasti monikaan ei mennyt siihen huijaukseen. Nyt tämä, joka valehteli uutiskameroiden edessä tulevan kotimaansa pääministerille, huijasi vielä tulevaa omaa kansaansa itseään vastaan tällaisella feikkijutulla.
Jos hän todella on saanut sotilaskoulutusta, on propagandakin varmasti hallussa. Tekee itsestään uhria feikkiprofiilin avulla.
 
vierailija
Kannattaa nyt varmaan rauhoittua ja katsoa mistä on kyse. Tuleehan noista pullistelu kuvista vähän kummallinen kuva. Ääri-islamisti ei taida Bikini tyttöjen kanssa joen rannassa istuskella. Arabin ikää on vaikee sanoo mutta 20 vois olla. Mäkin kyllä uhkailin tossa mun kaveria että Nirri lähtee jos ei tuo mun akkuporaa takasin. Kai siitä sitten jotain seuraa.
 
vierailija
Kannattaa nyt varmaan rauhoittua ja katsoa mistä on kyse. Tuleehan noista pullistelu kuvista vähän kummallinen kuva. Ääri-islamisti ei taida Bikini tyttöjen kanssa joen rannassa istuskella. Arabin ikää on vaikee sanoo mutta 20 vois olla. Mäkin kyllä uhkailin tossa mun kaveria että Nirri lähtee jos ei tuo mun akkuporaa takasin. Kai siitä sitten jotain seuraa.
Mä luulen että siinä vaiheessa kun joku laukoo ilmiselviä valheita siitä kuka on, ei sitä tyyppiä silti haluta Suomeen oli sitten ääri-islamisti, kristitty tai ateisti. Vähän kun ton tyypin sivuja (facebookissa ja muualla) selaa niin aika pian käy ilmi että melkoisen läpimätä tyyppi kyseessä.
 
vierailija
Turun Pansion turvapaikanhakijoista on 85% nuoria miehiä. Tuollainen joukko nuoria testosteronin kyllästämiä miehiä vailla tekemistä/perhettä tarkoittaa vakavaa uhkaa ympäristölle.

Uskallanko päästää tyttäreni yksin kauppaan tai tavalliselle asioille? Hänen isoisoisänsä olivat sotaveteraaneja, mielestäni tyttärelleni on lunastettu elämä kotimaassa pelkäämättä jotain toiselta mantereelta tulevia nuoria miehiä.
Miksi et uskaltaisi?
 
vierailija
En tunnusta mitään puoluetta enkä osallistu politiikkaan, mutta mikä saatanallinen tarve ihmisillä on aina kaikki paha laittaa persujen piikkiin? Tämä "Lassi" voi aivan yhtä hyvin olla vaikka demari, kokoomuslainen, rkp, mitä tahansa...
 
vierailija
Siis joo ihan totta. Ei enää pakolaisia Suomeen. Siis tollaset pelletkin tänne pääsee. Ei saata...... Jotain rotia nyt.
Ei enää yhtään ei ketään. Ei naisia ei lapsia ei ketään.
Pitääkö täällä tosiaan alkamaan pulustaa itseäään ja perhettä, millä? Ostamalla omia aseita vai mitä? Käykää joskus maailmalla katsomassa mitä hyvää monikulttuurisuudesta on, ei mitään hyvää. Englanissa valkoiset britit eivät uskalla mennä tietyille alueille enää ollenkaan, ei samaa Suomeen.
 

Yhteistyössä