S
suolisto.ongelma
Vieras
puhun nyt vakavissani enkä halua mitään riitää tai irvailuja.
kärsin pahasta ummetuksesta ja olen kokeillut jo kaikkea
kuitua,sennaa,luumuja yms.
laksatiivit auttavat mutta en haluis niitä käyttää jatkuvasti suolen laiskistumisen takia.
tänään kokeilin ensi kerran suolihuuhtelua kotona.
ostin apteekista huuhtelupussin ja olen saanut käsityksen että kun letkun pistää peräaukkoon kunnolla,vesi valuu suoleen ihan itestään.
mulla näin ei kuitenkaan käynyt.
jouduin puristamaan pussista veden ja sain sen vain vaivoin menemään suoleen.
no siellä oli tietysti paljon ulostetta koska mulla on ummetus ja sainkin tukokset pois ton huuhtelun avulla
mutta,kun kokeilin uudestaan kun suoli oli tyhjä,vesi mennyt yhtään sen helpommin!
missä vika kun vesi ei mene suoleen vaan joutuu pussia rutistamalla "työntämään veden?
lopulta pussi antoi periksi ja repesi sivusta.
ei kai sen noin vaikeaa pitäis olla??
tiedän että aihe on aika nolo,mutta asia on minulle tärkeää koska kärsin ihan oikeasti tän suoliongelmani kanssa!!
kärsin pahasta ummetuksesta ja olen kokeillut jo kaikkea
kuitua,sennaa,luumuja yms.
laksatiivit auttavat mutta en haluis niitä käyttää jatkuvasti suolen laiskistumisen takia.
tänään kokeilin ensi kerran suolihuuhtelua kotona.
ostin apteekista huuhtelupussin ja olen saanut käsityksen että kun letkun pistää peräaukkoon kunnolla,vesi valuu suoleen ihan itestään.
mulla näin ei kuitenkaan käynyt.
jouduin puristamaan pussista veden ja sain sen vain vaivoin menemään suoleen.
no siellä oli tietysti paljon ulostetta koska mulla on ummetus ja sainkin tukokset pois ton huuhtelun avulla
mutta,kun kokeilin uudestaan kun suoli oli tyhjä,vesi mennyt yhtään sen helpommin!
missä vika kun vesi ei mene suoleen vaan joutuu pussia rutistamalla "työntämään veden?
lopulta pussi antoi periksi ja repesi sivusta.
ei kai sen noin vaikeaa pitäis olla??
tiedän että aihe on aika nolo,mutta asia on minulle tärkeää koska kärsin ihan oikeasti tän suoliongelmani kanssa!!