Suolatuotteilla on merkitystä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikkä -80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikkä -80

Vieras
Heippa! Oon vaihtanut neljä kuukautta sitten tavallisen suolan kristallisuolaan. Ja tiiätteks, hiustenlähtö väheni ja enää ei lähde juur laisinkaan, samoin verenpaine on pysynyt hyvissä lukemissa ja oon vielä käyttänyt suolasaippuaa selluliittiin ja se on vähentynyt ja iho silennyt!!
Uskomatonta miten pienellä vaivalla ja rahalla tuo tapahtui.

Ostin myös lapselle jolla oli koko syksyn flunssaa suolalampun huoneeseensa ja mun mielestä hengityskin on olltu sen jälkeen helpompaa.
Mä oon ihan kristallisuolafani ja haluan jakaa sen muillekin.

samoin jalkapohjien kuiva iho lähtee suolasaippualla tosi helposti eikä tule kovettumaa takaisin kuin raspilla raspatessa.

Oon ihan vippiasiakas allergiakaupassa, sieltä toimitus on joskus tullut ihan samanpäivän aikana jopa.Aika erikoista. Sekä toimituskulut älyttömän halvat kun aattelee että noi suolatuotteet painaa aikatavalla.

Mutta kovasti suosittelen, varsinkin jos samoja oireita teillä. Nyt meinaan tilata lapselle suolapiipun, on tullut sellanen pienempi malli, halvempi jonka meinaan tilata kokeiluun.
Onko kellään
kokemusta suolapiipusta?

Mulla kans verenpaineet hyvissä lukemissa (ei niissä tosin koskaan mitään ongelmaa oo ollukaan), oon raskaana ja (kristalli)suolan kans en pihistele kyllä yhtään, tykkään että on hyvästi suolaa ja joskus otan ihan suoraan suuhunki hieman. :D Eikä tuu turvotuksiakaan.

Onhan tuo paremman makuistaki ku teollinen suola. Jotenki paljo pehmeämpää, ei oo niin äkäsen makunen jos vaikka meneeki vähän liikaa suolaa ruokaan.

Tuota suolasaippuaa jalkapohjiin vois kokeilla! :)

Viimeksi muokattu:
Samoin itse olen ruusu/kristallisuolan käyttäjä.Kuten Orionkin sanoi, maku on pehmeämpää.
Ja selluliittiin olen myös muualta kuullut sen olevan helppo, halpa ja hyvä keino!!

Itsellä ei sellaista vielä ole, mutta kokeilen jos ilmaantuu!! =)

himalajan vuorisuolaa käytän, suolalamppu löytyy myös olkkarista telkkarin vierestä, se puhistaa ilmaa ihan erilailla. suolasaippuakin löytyy, se tekee ihmeitä sekä kasvoille että jalkapohjille antiseptisen vaikutuksensa ansiosta.

en luovu miekään näistä vehkeistä enää :D

Orion: Onnittelut raskaudesta! :flower: :hug: :D

Sama juttu, meilläkin käytetty nyt pitkään ruususuolaa. ja musta sen makukin on parempi! Siinä on tallella ne kaikki suolan tärkeät aineet mitä elimistö tarvitsee. Tavallisesta suolastahan ne hyvät ainet otetaan lääketeollisuuteen ja se jäljelle jäävä käytetään ruokasuolana.
Tai muistaakseni noin oon jostain lukenut :)

Saako tavallisesta kaupasta tuota? Kiinnostais kovasti!! En ole täällä meidän koomarketissa nähnyt tuollasta,onko muita nimiä kuin kristallisuola ja ruususuola-kai ne sama asia?

kertokaa lisää? mistä tällaisia erikoisjuttuja saa? kulinaristina törsään joskus kaupassa sormisuolaan tai suolankukkiin-makuero on selvä, mutta mitä nämä ulkoisesti käytettävät on?lamput sun muut-en ole kuullutkaan? suolahuoneen tiedän myös, auttaa atopiaan ja hengitystieongelmiin. mitä muuta? mistä lisätietoa?
kiitos!!

Agflö tutustu tuolla allergiakauppa sivustolla, siellä on edulliset tuotteet ja hyvää tietoa.
Ja Maalaiselle, verkkokaupasta saa jos oman kaupungin marketeista ei löydy.

Yhteistyössä