S
sydämenlyöntejä jäi väliin
Vieras
menin eilen hakemaan tyttöä perhepäivähoidosta. Kävelin pitkää suoraa ja näin että meidän tytön näköinen tyttö tuli pihasta, meni kävelytien yli ja suunnisti suoraan autotielle. Tajusin että se oli meidän tyttö ja odotin että milloin hoitaja tulee. Tässä vaiheessa jo juoksin ja huusin tyttöä, joka sitten ääneni kuultuaan pysähtyi ja katsoi, missä äiti huutaa. Loppumatkan kävelin nopeasti mutta varovasti ettei tyttö luule että kyseessä on hippaleikki ja lähde juoksemaan uudestaan. Kun sain tytön syliin, hoitaja tuli ja sanoi että tyttö oli karannu avoimesta ulko-ovesta, kun hänen tarkkaavaisuus oli hetkeksi häiritty.
Illalla hoitaja laittoi viestiä, pyysi anteeksi. Hänellä oli tosi paha mieli. Oli soittanutkin vielä mutta olin jo nukkumassa.
En ole edes halunnut ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin tullut minuutinkin myöhemmin... Niin vaan tuli mieleen se tapaus, jossa tytön kanssa samanikäinen 2-vuotias poika karasi jokeen ja hukkui.
Enkeleitä on olemassa, nyt olen siitä varma.
Illalla hoitaja laittoi viestiä, pyysi anteeksi. Hänellä oli tosi paha mieli. Oli soittanutkin vielä mutta olin jo nukkumassa.
En ole edes halunnut ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin tullut minuutinkin myöhemmin... Niin vaan tuli mieleen se tapaus, jossa tytön kanssa samanikäinen 2-vuotias poika karasi jokeen ja hukkui.
Enkeleitä on olemassa, nyt olen siitä varma.