Suojelusenkeleistä ja henkioppaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulju

Jäsen
22.03.2006
495
0
16
Olen yrittänyt etsiä tietoa henkioppaista ja henkiolennoista koko päivän kun mulla menee hermo semmoseen hahmoon joka vilahtelee useita kertoja päivässä mun näkökentässä.

Joskus etsin tästä samasta asiasta tietoja ja jostain törmäsin sellaseen tietoon että naisilla vois suojelusenkeli/ suojelusolento olla huppupäinen mies jonka kasvoja ei näe. Tämä liittyi muistaakseni johon norjalaiseen (?) muinaisuskontoon.

Niin että osaisko joku sanoa mulle onko toi nyt sitten itte per*ele vai joku suojelushenki toi huppupäinen mies jonka mä oon ohimennen nähny muun muassa auton peruutuspeilistä?

Joo, ei tää taida kovin tervejärkiseltä kuulostaa mut en oikein netistäkään löytäny mitään palstaa mistä vois tämmösiä asioita kysellä :xmas:

Jos sinulla vaikka on harha-aistimuksia? Jos minulla menisi näkökentässä joku huppupää, niin en ainakaan alkaisi jutella sille ettei kiepsahtaisi hullun puolelle. sen sijaan varaisin ajan lääkäriin. Tai ainakin harkitsisin.

Jep, okei, ehkä liioittelin. Emmä sitä koko ajan nää. Välillä voi olla viikkojakin että unohdan koko tyypin mut sitten se taas pomppaa jostain. Kuulostaahan se vähän oudolta ja enpä oikein tästä kellekään kehtaa puhuakaan ettei hullun leima tule heti otsaan :D

Mummo ja äiti ovat molemmat nähneet enneunia mutta eivät ole sen kummemmin mitään noitia. Itsekin joskus nään voimakkaita unia ja olen ihan varma että olen nähnyt ja kuullut kuolleen ukkini ja mummoni henget.

Mutta tää huppupää vähän arveluttaa. En ahdistu mitenkään sen läsnäolosta, mutta toisaalta en ole uskaltanut sille alkaa jutteleenkaan kun esimerkiksi tänään kun sen näin niin mies oli vieressä. Oon kyllä miehelle näistä "yliluonnollisista" tapauksista kertonut mutta se nyt vaan naureskelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Jep, okei, ehkä liioittelin. Emmä sitä koko ajan nää. Välillä voi olla viikkojakin että unohdan koko tyypin mut sitten se taas pomppaa jostain. Kuulostaahan se vähän oudolta ja enpä oikein tästä kellekään kehtaa puhuakaan ettei hullun leima tule heti otsaan :D

Ei siinä hullun leimassa mitään pelättävää ole. Jos vaikka on harha-aistimuksia, niin ei se tarkoita, että on nyt ihan umpihullu, eikä voi elää normaalielämää. kyllä tosta kannattaa käydä juttelemassa, onhan tommonen huppupää varmaan oikeesti aika karmiva/rasittava.

Mä kävin lääkärillä masennuksen takia ja multakin kysyttiin, että näenkö/kuulenko harhoja. Se on kuulemma ihan normi kysymys, eli oletan, ettei se ole niin kovin harvinaista, mutta että siitä on vaikea puhua.

itse olen nähnyt raskausaikana enkelin,ei se näyttänyt siltä millainen enkeli on kuvattu yleensä.Rukoilin yksi ilta sängyssä.Odotin lastani yksin ja elämä oli potkunut päähän...rukoilin ja rukoilin ja ksyin että mikset vastaa tai auta minua...itkin...rauhoitun ja minut valtasi hyvä olo.Istuin sängylläni ja näin enkelin oveni lähellä.Tuli tunne että kyllä minusta pidetään huolta ja elämä kantaa.Pojan syntymän jälkeen koin vielä toisen tapauksen jossa sain näylleni varmistuksen.

Kirjastosta en vielä ehtinyt käydä etsimässä tietoa, täytyykin koittaa löytää toi Andrewsin kirja!

Aika iso kynnys on kyllä mennä lääkärille tämmösestä puhumaan. Ehkä jos nämä kohtaamiset alkaa kovin muuttumaan epämukaviksi ja painostaviksi niin sitten..

en mie leimaa hulluks ku joskus näen ittekkin henkiolentoja(ja en muuten ite takuulla puhuis lekurille..ei 100varmana uskois vaan tuikkais julkulaan samoin tein).

millasessa talossa työ asutte?onko vanha talo?onko tapahtunut siinä talossa jotakin? joku ois jääny rajan tälle puolelle selvittämättömän asian takia tjs?

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Kirjastosta en vielä ehtinyt käydä etsimässä tietoa, täytyykin koittaa löytää toi Andrewsin kirja!

Aika iso kynnys on kyllä mennä lääkärille tämmösestä puhumaan. Ehkä jos nämä kohtaamiset alkaa kovin muuttumaan epämukaviksi ja painostaviksi niin sitten..

No vaikka se heppu ois ihan sairaan hauska ja viihdyttävä, niin entäs jos se on harhaa? Ei sitä voi ihminen itse valita, että josko sairastuu, ei sitä tarvitse hävetä, mutta paremmin voidaan varmaan auttaa ENNEN, ku menee pahaksi.

:laugh:
kyllä yleensä jos alkaa näkyjä näkemään on jossain vikaa.. :/
juoksiahan eräs tuttuni kerrostalon ovesta läpi ja huusi mennessään "ne tulee, ne tulee"
emt, mut en luule että se oikeita henkiä näki.. :D
tai sitten sen "itse perkeleen".. :kieh:

Ei se ole enkeli ainakaan, juttele sille joskus ihan rauhallisesti.( :D )Se voi tulla uudelleen näyttäytymään, sitten voit kysellä lisää siltä. Se muuten ei sitten suoraan vastaa, mitä siltä kyseltään vaan eleillään 'puhuu'. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Hetkinen! Eikö MINUN pitänyt olla tämän palstan hihhuli? :o teistäkö tuo on ihan normaalia?

Sori, varastinko mä sulta nyt hihhuli-tittelin
:laugh:

Ei maar, täytyy lähtee iltapuurot nyt keittää.

Sen verran vielä että ei toi olento tähän kämppään varmaan liity kun asutaan suht uudessa talossa. Kuollu sukulainenkaan se tuskin on.

Kiitos tosta linkistä täytyy iltasella kattella sitä!

Ei se välttämättä mikään harhakaan ole. Kyllä noita henkiolentoja täällä meidän keskuudessa liikkuu. Itsekkin olen nähnyt papin ja vanhan rouvan kyläilevän meidän kotona.

kyllä meidän keskuudessa on paljonkin sellaisia mitä emme tiedä tai näe.Herkimmät ihmiset vaan saa kokea näitä mitä muut pitävät yliluonnollisina....Minulle sattunut vaikka mitä ja monesti tunnen voimakkaita aistimuksia ja näen unia jotka ovat toteutuneet.Jos jollekkin näistä kertoisin minua pidettäs hulluna joten olen hiljaa edes ukkoni ei tiedä mitä koen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä meidän keskuudessa on paljonkin sellaisia mitä emme tiedä tai näe.Herkimmät ihmiset vaan saa kokea näitä mitä muut pitävät yliluonnollisina....Minulle sattunut vaikka mitä ja monesti tunnen voimakkaita aistimuksia ja näen unia jotka ovat toteutuneet.Jos jollekkin näistä kertoisin minua pidettäs hulluna joten olen hiljaa edes ukkoni ei tiedä mitä koen.

Et kehtaa kertoa, koska ihan oikeasti on se mahdollisuus, että.

Mä oon sentään ihan reilusti hullu. miten kukaan muu ei neuvo menemään lääkäriin vaan annetaan jotain huuhaa sivuja ja kaikkea. Juu juu, ollaan me hellarit vaan hullua porukkaa. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä oon sentään ihan reilusti hullu. miten kukaan muu ei neuvo menemään lääkäriin vaan annetaan jotain huuhaa sivuja ja kaikkea. Juu juu, ollaan me hellarit vaan hullua porukkaa. :headwall:

Minä olen nähnyt näitä hahmoja jo kauan, ennen kuin meille tuli netti ja kauan ennen kuin edes tiesinkään näiden hahmojen 'tarkoituksista'. =)

Yhteistyössä