Suojat pistorasioihin?

Mistäs väki on löytänyt pistorasioihin ne semmoiset tulpat? Pientä miestä noi vekottimet on alkaneet kiinnostaa ja äitiä hirvittää jos saa sähkötällin :/

Oon kierrelly kauppoja ja tuntuu ettei missään oo.. tai prismasta löyty jotku viritykset, mutta hintaa oli 5?/6kpl niin jäi sitten ostamatta..
 
spraitti
mä ostin hong kongista hintaa en muista mut oli aikast paljon edullisemmat kuin noi prisman/vauvaliikkeiden
ainut et ne tuli tarroilla kiinni ja vääntämällä saa pistokkeen paikoilleen olisin tykänny enemmän niistä nupeista joita meillä oli esikoisen aikana
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
5euroako on liian kallis uhraus lapsen turvallisuudesta?
Mun mielestä ei kannata maksaa 5:ttä euroa vaan kuten ap fiksusti teki.. Tuli kysymään ensin täältä neuvoa halvemmista. Mutta maksa sinä vaan kaikki mitä pyydetään.. Ostavat ja maksavat asiakkaat pitävät suomen pystyssä :D Kuulut suomen pystyssä pitäjiin. Mä taidan taas olla pihtailija kuten ap. Ostin myös halvalla pistokesuojat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
5euroako on liian kallis uhraus lapsen turvallisuudesta?
Mun mielestä ei kannata maksaa 5:ttä euroa vaan kuten ap fiksusti teki.. Tuli kysymään ensin täältä neuvoa halvemmista. Mutta maksa sinä vaan kaikki mitä pyydetään.. Ostavat ja maksavat asiakkaat pitävät suomen pystyssä :D Kuulut suomen pystyssä pitäjiin. Mä taidan taas olla pihtailija kuten ap. Ostin myös halvalla pistokesuojat!
Kiitos sulle :flower:

Ja meikäläinen painelee tästä sinne rautakauppaan. Joten voidaan jättää keskustelu tähän, ennenkun tulee verta kentälle.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Ja 5? on paljon? Okei..
Tuskinpa 5? kenellekään on ylivoimainen hinta mutta enemmän näkisin että tässä on kyse periaatteesta. Ei parista muoviläpyskästä kannata viitosta pulittaa vaikka kuinka olisi kyse turvallisuudesta kun muualta saman saa puolet halvemmalla.
 

Yhteistyössä