Suojahaalari :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kasa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkki: ns. pilkkihaalari pitää melkoisen hyvin kosteutta myöskin, on tuota edullisempi (90% jos hyvä tuuri käy) ja siinä on mukana vuorikin. Minä käytän talvisin aina haalareita lasten kanssa ulkoillessani, ei tarvitse miettiä meneekö lunta jostain rakosesta iholle.

[QUOTE="maalainen";29505745]Vinkki: ns. pilkkihaalari pitää melkoisen hyvin kosteutta myöskin, on tuota edullisempi (90% jos hyvä tuuri käy) ja siinä on mukana vuorikin. Minä käytän talvisin aina haalareita lasten kanssa ulkoillessani, ei tarvitse miettiä meneekö lunta jostain rakosesta iholle.[/QUOTE]

Mä oon miettinytkin pilkkihaalaria, mutta tuo ois trendikkäänpä. Mutta tosiaankin kallis kun mikä.

Onhan tuo juu ehkä trendikäs mutta sitten kun sen alle pitää osata pukea oikealla tavalla vaatteita niin kyllä se trendikkyys alkaa muutaman päivän jälkeen jo harmittamaan ; ) Käyttömukavuus on minulle se ykkösasia ja siksi nuo punamustat pilkkihaalarini ovat lempparini talvisaikaan.

[QUOTE="maalainen";29506617]Onhan tuo juu ehkä trendikäs mutta sitten kun sen alle pitää osata pukea oikealla tavalla vaatteita niin kyllä se trendikkyys alkaa muutaman päivän jälkeen jo harmittamaan ; ) Käyttömukavuus on minulle se ykkösasia ja siksi nuo punamustat pilkkihaalarini ovat lempparini talvisaikaan.[/QUOTE]

Pitänee harkita itsekkin, ainakin takamuksessa sais kyllä olla kosteussuoja eikä olis pahitteeksi jos räntä- ja vesisateelakin vois pitää.

Haalarissa tykkään minäkin olla mutta sen pitää istua hyvin ja olla helppo pukea. Ostin tämän haalarin viime talvena ja se on ihan paras! Näkyy myös pimeällä hvyin.

110191_01.jpg

[QUOTE="Piia";29509390]Haalarissa tykkään minäkin olla mutta sen pitää istua hyvin ja olla helppo pukea. Ostin tämän haalarin viime talvena ja se on ihan paras! Näkyy myös pimeällä hvyin.

110191_01.jpg
[/QUOTE]

Mistä noita saa? Onko kuinka kallis ja pitääkö yhtään kosteutta?

Hööksillä on hyvä nettikauppakin mutta haalaria kyllä kannattaa sovittaa kun on aika reiluja kokoja. Helposti vois tulla liian iso.
Haalari pitää kyllä kosteuden loitolla ja hengittää hyvin. Ihan viimeisen päälle suunniteltu haalari.
fegeriä lainatakseni: "I H A N A !!!"

Yhteistyössä