Sunnuntain aamupala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei laiteta mitään pöytään, kun muksu on pieni ja miehen kanssa herätään eri aikaan. Vauvalle annoin puuroa ja hedelmäsosetta, itse söin jogurtin ja mies varmaan tekee leipää kun heräilee.

Teetä + sitruunaa & sitruunahunajaa, hunajamelonia, viinirypäleitä ja kiwiä, keitetty kananmuna, ananastuoremehua ja ruispuikula, jonka välissä salaattia, luomuporsaanfilettä, kurkkua ja punasipulia:

s3.jpg

• Tykkää
Reactions: Hertta Pesonen
Sämpylää (arkisin aina ruisleipää), normaalit päälysteet, jogurttia, omenaa, manteleita, mehua ja kahvia. Perus viikonloppu aamupala. Viikonloppuisin syödään myös pitkään aamupalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27909576:
Teetä + sitruunaa & sitruunahunajaa, hunajamelonia, viinirypäleitä ja kiwiä, keitetty kananmuna, ananastuoremehua ja ruispuikula, jonka välissä salaattia, luomuporsaanfilettä, kurkkua ja punasipulia:

s3.jpg

Oi kun tuollainen kattaus odottais minuakin joskus valmiina....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27909657:
Mä haaveilen joka-aamuisesta hotelliaamiaisesta :D Olen huono syömään aamuisin yhtään mitään, mutta nyt olen koittanut opetella. Ja se edellyttää pikkasen vaivannäköä, muuten ei uppoa aamiainen. Ei tuossa kyllä kauaa nokka tuhise, mutta mietin, mahdanko jaksaa enää työpäivän aamuna :D

No niinpä, kun oliskin joka aamu sellainen buffet mistä vois valita. Ja kahvi valmiina.

Mulla: tumma leipä ja lisäkkeenä pippirikalkkunaa, juustoa ja tomaattia. Lisäksi rahkaa, mandariinia ja mustikkakeittoa, sekä vettä ja "mustaa kahvia".. Mies söi suurinpiirtein samaa, kuin mä. Lapsilla jogurttia, karjalanpiirakkaa, mehukeittoa ym.