A
ap
Vieras
Eli, minä koskaan muuten kuin joskus sunnuntaisin. En vedä kännejä, ei mitään sellaista. Joskus menee 1 siideri, joskus 6 PITKIN PÄIVÄÄ. Ja tätä ei mieheni tajua. Se ei ymmärrä että juon sunnuntaina. Mä en taas osaa ajatella että pe tai la olisi ainoat "oikeat" päivät nauttia alkoholia. Itse hän juo joka pe ja la punaviiniä, lasin, kaksi tai kolme. Joskus voi mennä koko pullo illan mittaan.
Siis mikä tälläinen päiväkeskeinen ajatus tuossa alkoholin juomisessa oikein on, itseasiassa aika monillakin ihmisillä? Ymmärrän jos vedellään kunnolla viinaa ja seuraavana päivänä pitäisi töihin mennä, mutta jos nauttii kohtuudella niin mitä hiton väliä sillä on että onko se päivä perjantai vai keskiviikko?
Siis mikä tälläinen päiväkeskeinen ajatus tuossa alkoholin juomisessa oikein on, itseasiassa aika monillakin ihmisillä? Ymmärrän jos vedellään kunnolla viinaa ja seuraavana päivänä pitäisi töihin mennä, mutta jos nauttii kohtuudella niin mitä hiton väliä sillä on että onko se päivä perjantai vai keskiviikko?