Sunnuntai huomenet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Huomenta! :wave:

Ihanan aurinkoinen päivä. B)

Mä täällä heräsin ihan itsekseni, ei vaan unta tullut enempää. Kuopus nukkuu vielä, ihan hyvä kun heräs yöllä johonkin ja sain nukutella 45min. Harvoin heräilee enää.

Tänään varmasti ulkoilua taasen, mies olikin kaverinsa ravintolassa töissä eli me suunnataan aamusta ulos. Esikoinen kotiutuu mökiltä. Mä odottelen iltaa, saan vapaaillan jahka pojat saanut sänkyyn. Mies lupasi jäädä kotiin niin mä pääsen tuulettumaan. =)

Mitäs muilla tänään ohjelmassa?

Mä sain lenssun..olo ihan veto pois.
Ohjelmaa olis ollut tälle päivälle: kirppari, keskiaika-markkinat ja Elomessut. Saas nähä. Panadolia vaan nassuun, jospa se siitä.
Iskä nukkuu aamupäivän, yötyöviikko takana.

Huomenta vaan!

Pitäis pariks tunniks mennä ompelemaan..Se on oikeesti ihanaa kun saa olla yksin!! Muuta ei sitten olekkaan ohjelmassa,tai ehkä haen esikoisen jossain vaiheessa kotiin kun oli kaverilla yökylässä.

Täällä tuntuu kanssa jotain lunssan poikaista olevan, toivottavasti ei tule. Ei lapsille eikä itselle. Nyt ei oo kyllä heti varaa olla koulusta poiskaan ja kukaan muukaan niitä ei kotiin pysty jäädä hoitamaan.

Vilma-Onnille paranemisia. Juo paljon Panadol-Hotia, se oikeesti auttaa ja mulle auttaa tuo paremmin kuin esim. Finrex (tjsp) :)

Kuopus nukkuu vieläkin. :o :D

Vilma-Onnille paranemisia. Juo paljon Panadol-Hotia, se oikeesti auttaa ja mulle auttaa tuo paremmin kuin esim. Finrex (tjsp) :)

Mulla ei ole kun panadolia. saako sitä muuta raskaana ottaa?? Jos kipasis apteekissa.

Huomenia!!! :wave:

Mies lähti aamulla töihin ja lapset herätteli minut... Join kahvia ja söin donistsin puolikkaan (salaa lapsilta :whistle: ) ...

a050.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:

Mulla ei ole kun panadolia. saako sitä muuta raskaana ottaa?? Jos kipasis apteekissa.

Saa ottaa raskaana ollessa. Mä olin järestäni molemmissa raskauksissa hirveessä flunssassa ja tuota sitten join. Kipasepa hakemaan tai laita mies asialle.

:)

lenkille kohta,isäntä nukkuu yövuoron jälkeen,sekä nuoriso.
vähän on vaan vilponen ilmatila tuolla ulkona..mutta ei haittaa..
sunnuntai päivään ei sen kummempia,kai appivanhempien luona olis tarkoitus iltapäivällä käydä.

Juuri heräilin mummolassamme. Jäimme kaksin pojan kans yöksi tänne,kun olimme eilen sukuloimassa Hämeessä. Ja en jaksanut lähteä enää kotiin päin. Jasaunakin houkutteli. (meillä kun ei ole kuin taloyhtiön sauna)

Niin,mitäs tänään tekisi. No,kotiudutaan jossain vaiheessa ja herätellään isäntä. (lähti sit ulos eilen kavereittensä kanssa) ja ehkäpä uimaan. Sunnuntait on meillä yl.uimahalli päiviä. Ja sit vain ulkoilua ja poika menee ehkä kavereittensa kanssa ulos (9v.). Minä saatan illalla lähteä jumppaan,jos siellä menee jotain hyviä. Ehkäpä spinning.

Et tälläistä puuhataan täällä pääkäupunkiseudulla. =)

Huomenta! Seitsemältä heräsin ihan virkeänä, mutta vanuin vielä tunnin pedissä. Ihana herätä, kun ei ole mihinkään kiire. Tänään on ohjelmassa siivousta ja ikkunan pesua, jota inhoan yli kaiken. Mutta joskushan sekin on tehtävä. :/

Huomenta!

Itsekin heräsin tuossa 8.30, ei vaan nukuttanut enää vaikka aattelin mielessäni että tänään ei ole kiirettä herätä saatika nousta sängystä ylös kun on sunnuntai. Kissa on laitettu ulos juoksulankaan ja aamukahvit on juotu, neitikin heräsi jo, mies on omilla kämpillään, on vieraitten kanssa ottaneet vähäsen niin parantelee oloaan ja voi olla että tulee vielä tänään käymään. Ihan normaali sunnuntaipäivä, olen vain kotosalla.

Yhteistyössä