sun ja miehesi ikäero??

haluaisin kuulla kokemuksia parista jolla on suuri ikäero, eli yli 15v. ikäero...huonoja (jos sellaisia on) ja hyviä kokemuksia??
entäs mietitkö ikinä että kun mies on niin paljon vanhempi niin sitten kun hän kuolee niin sä jäät todella pitkäksi ajaksi yksin? joo mä tiiän tyhmä kysymys, mutta mua kiinnostaa tietää millaisia ajatuksia teillä on ja on ollut esim. silloin kun aloit seurustella miehesi kanssa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
haluaisin kuulla kokemuksia parista jolla on suuri ikäero, eli yli 15v. ikäero...huonoja (jos sellaisia on) ja hyviä kokemuksia??
entäs mietitkö ikinä että kun mies on niin paljon vanhempi niin sitten kun hän kuolee niin sä jäät todella pitkäksi ajaksi yksin? joo mä tiiän tyhmä kysymys, mutta mua kiinnostaa tietää millaisia ajatuksia teillä on ja on ollut esim. silloin kun aloit seurustella miehesi kanssa?
Miten niin yksin, anopilla ainakin on jo toinen menossa miehensä kuoleman jälkeen.
 
Adelade
Meillä on miehen kans ikäeroa 15v. Ei sitä käytännössä huomaa mitenkään, eikä kukaan ole ihmetelly tuota ainakaan meidän kuullen (ja seläntakana puhujista en välitäkään ;))
Ollaan oltu yhdessä reilut 12v ja kohta vietetään 10v hääpäivää.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ite 25 ja mies 45v. En osaa sanoa mitään kokemuksia ikään katoen hyvin meillä menee.
miten yhteiselo toimii tuollaisella ikäerolla tuossa vaiheessa elämää? olen 20v ja en voisi edes kuvitella seurustelevani nyt jonkun 40v:n kanssa :/ Hyvä, jos hyvin sujuu.. osui vaan silmään :)
 
23 ja 34
En ihan täytä vaatimuksia, mutta meillä ikäeroa 11 vuotta. Arjessa se ei näy yhtään, voitas yhtä hyvin olla vaikka samanikäisiä. Oon kyllä miettiny vanhuutta, varsinkin kun itse olen todella pitkäikäisestä suvusta ja mies ei. En halua kuitenkaan murehtia sitä vielä, koska mitä tahansa voi tapahtua elämässä ja haluan vain nauttia kaikista yhteisistä hetkistämme. :) Seurusteltu nyt 5 vuotta ja elokuussa on häät. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ite 25 ja mies 45v. En osaa sanoa mitään kokemuksia ikään katoen hyvin meillä menee.
miten yhteiselo toimii tuollaisella ikäerolla tuossa vaiheessa elämää? olen 20v ja en voisi edes kuvitella seurustelevani nyt jonkun 40v:n kanssa :/ Hyvä, jos hyvin sujuu.. osui vaan silmään :)
mä haluan kanssa kuulla lisää :)
esim. mitä mieltä sun perhe oli asiasta? entäs luuleeko joku joskus että olette isä ja tytär? entäs ajatteletko ikinä tulevaisuutta?
anteeksi nyt että utelen ja kyselen tyhmiä kysymyksiä :ashamed:
 
9v vanhempi on mies ja hyvin tullaan toimeen. Oman ikäiset (täytän juuri 19) liian kakaroita viel. Miehet vaan kypsyy henkisesti myöhemmin (ei mitään miehiä vastaan, ei feministinen kommentti), joten on ihan mukava, että mies on vanhempi ja sitä kautta jo kypsynyt :p
 

Yhteistyössä