suloinen koulutien aloittava esikoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
mentiin tänään tutustumaan koululle ja mä sanoin hänelle matkalla autossa, että kuule, äitikin muistaa tosi hyvin sen päivän kun menin kouluun tutustumaan ja kuinka mua jännitti, mutta sitten oli kuitenkin tosi kivaa =) niin eikös tää sanonu siiihen, että : "ai nykkö mua kuuluis jännittää??" hän on niin reipas, että tykkää vaan kaikesta ja on aina innoissaan.. oli hauska, kun vissiin viisi eri äitiä tuli meiltä kysymään, että voitaisiinko pyytää, että heidän tyttö pääsisi meidän tytön kanssa samalle luokalle, kun meidän tyttö on niin reipas ja iloinen =)

No ei tarvitse äidin ainakaan jännittää yhtään, eihän? :D
Mun 4-vee kysyi juuri tänään viimeksi että voisiko hän päästä jo kouluun, koska on jo melkein seitsemän.. :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 22:15 illuusia kirjoitti:
No ei tarvitse äidin ainakaan jännittää yhtään, eihän? :D
Mun 4-vee kysyi juuri tänään viimeksi että voisiko hän päästä jo kouluun, koska on jo melkein seitsemän.. :whistle: :D

ihana :heart: tuommoinen meidänkin tyttö on, tosi innostunut koulun alkamisesta =) ja kyllä, mua jännittää ihan kamalasti :D

Se on hyvä juttu se, tyttösi tulee varmasti pärjäämään hienosti kun on asennekin kohdillaan! :) Mä toivon että tässä kolmen vuoden aikana tuo poika pikkusen rauhoittuisi, reipas on aina ollut mutta myös vilkas, erittäin... ;)

Kyllä ne topperot kummasti pärjää.Meidän neiti aloitti viime syksynä koulun ja nyt ollaan niin isoa että...Eskarin naperot kävivät kuulemma tutustumassa tänään kouluun...Että sillee se menee.

Yhteistyössä