Sulla tällaisia päiviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja what ever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

what ever

Vieras
Kaikki ärsyttää, kitarisat vilkkuu ja tekis mieli vaan kaivautua viltin alle?
Tekis mieli olla niin yksin, ei vastuuta. :(
Yleensä ootan huomista päivää, nyt tekis mieli vaan huutaa metsään että mun on paha olla, tulkaa ottaa nuo kakarat pois ees vuorokaudeksi!!
Sekään kyllä auta, mä heijät joudun kuskaamaan. Niinkuin aina. Jos mun lapset menee yökylään, mä toimin kuskina tietenkin. Mutta kun jos meille tulee lapsia yökylään, toimin mä silloinkin kuskina.
Ärsytys nousee taas, mitä enemmän kirjoitan!
Valitetaan etten soittele kavereille koskaan, vittu soitan, mutta kun ei vastata.
Tekis mieli potkasta mieski pellolle, niin ois tota omaakin aikaa kun se joutuu lapset ottaa. Miten se tuntuu siltä että mies kun leikki lasten kanssa niin se olis VALTAVA PALVELUS naiselle "jotta saat hieman hengähtää".. :O
Siis mitä v`ttua??? Kyllä hänkin on ne tänne tehnyt??
Mä leikin paljon lasteni kanssa, teen kaikkea.
Nyt vaan ei jaksa, ei sitte yhtään!
Kerrankin olisin minäminäminäminäMINÄ!!!
Meen tupakille.

Mä oon huomannu et kauheesti ei tule kukaan kyselee onks mulla omaa aikaa tarpeeks tai voiks olla jotenkin avuks jne. Se oma aika pitää vaan ottaa ja apua pyytää. Mut onhan noita päiviä et teksi mieli lähtee kuukaudeks jonneki Honoluluun ihan yksikseen. Mä en vaan voi mennä ees tupakille kun en polta.

Vieraalle; vedän v*tuini päähän ja pakenen vuorille?
Minni; Mul iskee aina joku päivä ihan tällaiseksi. Ja ei, kyse ei ole kuukautista. ;)
Tekis mieli vaan raivota kaikille kaikesta!
On mulla kavereita joiden tiedän auttavan mua vaikka puhelimen välityksellä. Mutta juuri nyt kun tekis mieli kaivautua ja unohtaa koko muu maailma, ja olla pirun itsekäs niin ei mua edes kiinnosta soittaa heille, saatikka pyytää apua. Ajattelen vain että mangun ja vingun iha turhasta. Mistä tämmönen vetutus oikein kumpuaa? Ärsyttää ees ajatella mitään lapsenvahteja tai mitään mikä liittyy siihen. Ei huvita puhua kellekkään, en edes vastaa puhelimeen, menee muuten vaan turhauttavaksi puheluksi. Sama olo jatkuu vaikka vastais pomolle. Mä olen hyvä esittämään jopa että kaikki hyvin.. Yks ystävä mulle kerran sanoi suuttuessaan että pidä vaan ämmä kulissit pystyssä. Sitä tää on, kuten kaikilla arki tekee näin.
"Juu, hyvin menee. Kyllä, olen kiinnostunut miten sulla menee?"
Puhelun loputtua auon päätäni kaikelle kuka on fyysisesti liki.
Onneks lapsille sanon aina että äitillä on paha päivä, ei o heijän vika. Ja anteeksi että mä en nyt tänään halua seuraa. Antakaa mun olla yksin ja leikkikää keskenänne.

On :D Koetan hankkia omaa aikaa ennenkuin tilanne äityy pahaksi.
Nyt ap on viikonloppu tuloillaan. Mitäs jos vuokraisit koko viikonlopuksi hotellihuoneen vaikkapa asuinpaikkakunnaltasi ja majoittuisit sinne? Tekisi sinulle hyvää.

Istafra; Oikein mainio ehdotus MUTTA rahanmenon sijasta taodan leiriytyä piharakennukseen näin joulun alla.. xD
Auttaaks jos vetäis perseet olalle, kalsarikännit nyt? Mies ku tulee töistä kotiin ni senkään naama ei nii9n pahasta ärsytä ku oon tujussa. Lapsetkin se sitten varmaan huomaa, ja tiskivuoren ja pyykkivuoren.
O:)
Känni ei kyllä auta. Tykkään juhlia, mutta kiitos mielellään ilosta. :D
Tiedksä kuinka äsyttävä viltti voi olla kun sekään ei tottele mua? Menee ihan mutkalle kun yritin käärityä siihen. >:/

Tää on hyvin ärsyttävä olotila. Ja kun yleensä mä pääsen yli, hetken rauhottuu ja sitten ottaa sen happy- tyylin. Mutta ei, tällaisena päivänä ei vaan pääse yli. Tatti otsasssa mennään koko päivä!

[QUOTE="a p";25191197]Istafra; Oikein mainio ehdotus MUTTA rahanmenon sijasta taodan leiriytyä piharakennukseen näin joulun alla.. xD
Auttaaks jos vetäis perseet olalle, kalsarikännit nyt? Mies ku tulee töistä kotiin ni senkään naama ei nii9n pahasta ärsytä ku oon tujussa. Lapsetkin se sitten varmaan huomaa, ja tiskivuoren ja pyykkivuoren.
O:)
Känni ei kyllä auta. Tykkään juhlia, mutta kiitos mielellään ilosta. :D
Tiedksä kuinka äsyttävä viltti voi olla kun sekään ei tottele mua? Menee ihan mutkalle kun yritin käärityä siihen. >:/[/QUOTE]

Kalsarikänneissä ( yhdessä sen huonosti käyttäytyvän viltin kanssa) on se huono puoli, että pyörit omien ajatustesi parissa. Jos viihteelle haluat lähteä, suosittelen vilpittömästi jotakin sellaista paikkaa, missä pääset toteuttamaan itseäsi muiden ihmisten parissa tanssilattialla.

Nyt se äsyttävä puhelinki soi kokoajan!
Anoppi soittaa, mies soittaa ja yks kaveri soittaa!! Pistän kiinni koko paskan. Miksei voi olla lankapuhelinaikakausi???
Kukaan ei heti panikoi jos ei vastaa puhelimeen!
Mä teen kyl monesti niin etten ees vastaa, jaksa roikkua puhelimessa kokoajan!
Jos oikeesti kiinnostaa niin hitto tulkoon mun ovelle! Tupakka..

Yhteistyössä