W
what ever
Vieras
Kaikki ärsyttää, kitarisat vilkkuu ja tekis mieli vaan kaivautua viltin alle?
Tekis mieli olla niin yksin, ei vastuuta.
Yleensä ootan huomista päivää, nyt tekis mieli vaan huutaa metsään että mun on paha olla, tulkaa ottaa nuo kakarat pois ees vuorokaudeksi!!
Sekään kyllä auta, mä heijät joudun kuskaamaan. Niinkuin aina. Jos mun lapset menee yökylään, mä toimin kuskina tietenkin. Mutta kun jos meille tulee lapsia yökylään, toimin mä silloinkin kuskina.
Ärsytys nousee taas, mitä enemmän kirjoitan!
Valitetaan etten soittele kavereille koskaan, vittu soitan, mutta kun ei vastata.
Tekis mieli potkasta mieski pellolle, niin ois tota omaakin aikaa kun se joutuu lapset ottaa. Miten se tuntuu siltä että mies kun leikki lasten kanssa niin se olis VALTAVA PALVELUS naiselle "jotta saat hieman hengähtää".. :O
Siis mitä v`ttua??? Kyllä hänkin on ne tänne tehnyt??
Mä leikin paljon lasteni kanssa, teen kaikkea.
Nyt vaan ei jaksa, ei sitte yhtään!
Kerrankin olisin minäminäminäminäMINÄ!!!
Meen tupakille.
Tekis mieli olla niin yksin, ei vastuuta.
Yleensä ootan huomista päivää, nyt tekis mieli vaan huutaa metsään että mun on paha olla, tulkaa ottaa nuo kakarat pois ees vuorokaudeksi!!
Sekään kyllä auta, mä heijät joudun kuskaamaan. Niinkuin aina. Jos mun lapset menee yökylään, mä toimin kuskina tietenkin. Mutta kun jos meille tulee lapsia yökylään, toimin mä silloinkin kuskina.
Ärsytys nousee taas, mitä enemmän kirjoitan!
Valitetaan etten soittele kavereille koskaan, vittu soitan, mutta kun ei vastata.
Tekis mieli potkasta mieski pellolle, niin ois tota omaakin aikaa kun se joutuu lapset ottaa. Miten se tuntuu siltä että mies kun leikki lasten kanssa niin se olis VALTAVA PALVELUS naiselle "jotta saat hieman hengähtää".. :O
Siis mitä v`ttua??? Kyllä hänkin on ne tänne tehnyt??
Mä leikin paljon lasteni kanssa, teen kaikkea.
Nyt vaan ei jaksa, ei sitte yhtään!
Kerrankin olisin minäminäminäminäMINÄ!!!
Meen tupakille.