Sukupuuttoonko kuolemassa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti Etsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti Etsivä

Vieras
Siis etanapostin kirjoittajat...tällaisen väitteen kuulin ystävältäni kun kerroin että tekisi mieli kirjoitella ihan tavallisen postin välityksellä....
Olen 41v neljän lapsen äiti ja olisi mukavaa esim. pikkuisten päikkäreiden aikaan kun on hetki hiljaista käpertyä sohvannurkkaan ja lukea toisen äidin arjesta, niin erilaisesta ja kuitenkin samanlaisesta kuin omani....Jos kiinnostaa kirjoitella niin minusta saa varmasti luotettavan kirjeystävän joka ei lopeta muutaman kirjeen jälkeen.
Laita vähän tietoa itsestäsi joko tälle palstalle tai sp-osoitteeseen fami1@jippii.fi

heip!

36v kolmen lapsukaisen äippä haluaisi kanssasi kirjeenvaihtoon. Rakastan kirjeiden kirjoittelua ja kirjeystäviä on, mutta aina mahtuu yksi lisää joukkoon. Minulla kun selän takia eläkkeellä olevana on tätä kotiaikaa aikalailla. Lapsukaiset 17v, 13v ja 1v2kk. Aviomieskin kotoa löytyy.
Kirjoittele osoitteeseen:
Marita Taipalinen
Vattuahontie 8 c 15
71800 Siilinjärvi

Hei Neiti Etsivä! Tässä yksi uskollinen etanapostin ystävä. Täytän pian 40 v, ja minulla myös 4 lasta. Opiskelen. Laitatko meiliä, niin voitais vaihtaa osoitteita. S-postiosoitteeni on elisabeth.rasanen@luukku.com

Huomenta!

Täältä löytyy innokas kirjoittelija:)
Ikää on kertynyt 21 vuotta ja risat ja olen kahden pienen tytön äiti. Kirjeenvaihto on rentouttavaa vaihtelua normaaliin arkeen eikä mielestäni kirjeystäviä voi koskaan olla liikaa:)
Jos löytyi muitakin kirjoittelijoita, niin laittakaa vaikka sähköpostia tulemaan:)

nerppu05@hotmail.com

Yhteistyössä