sukupuolitauti? APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt pelottaa, minulla on epäilys,että mieheni olisi minua pettänyt ja nyt olen jo jonkin aikaa kummastellut lisääntynyttä valkovuotoa,joka ei vaikuta normaalilta. Ajattelin hiivaa ja otin canesten kuurin,ei auttanut. Mieleen hiipii epäilys ettei kai ole joku tauti. Oireina siis kutiava alapää,lähinnä pienten häpyhuulien sisäpinta ja tuo venyvä hajuton valkovuoto.
Onko sukupuolitauti tutkimukset ilmaisia,meneekö terveyskeskuslääkärin kautta vai yksityisen? En kyllä tuonne omalle lääkärille ainakaan haluaisi mennä. Paljonkohan yksityinen maksaa? Tehdäänkö esim mehiläisessä näitä tms?

etta kyseessä voisi olla klamydia...itsellä oireet oli juuri tuollaiset ja saatukkin samalla tavalla...testejä tehdään sukupuolitautien poliklinikalla ainakin helsingissä on sellainen. se on ilmainen,mutta jonottamaan joutuu kyllä kauan..kyllä varmaan yksityiselläkin testaavat.

mulla samoja oireita tullut.. juuri noin. Ja mies kyllä on oikeesti ollu toisen naisen kanssa. Käyttivät kuulemma kortsua ja nainen oli just käyny testeissä ym. Mutta nyt meen testeihin enkä usko kortsun käyttöön koska olen raskaana jo pitkällä ja tuosta klamydiasta voi olla varmaan jotain vaaraakin vauvalle.

oli juuri klamydia kanssa raskausaikan.tosin raskaus oli ihan alussa.kylla vitutti kun selvisi,että mies käyny vieraissa....hoidettiin samalla lääkkellä kuin normaalisti pois. klamydiassa otetaan yksi iso annos lääkettä ja se on siinä. tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se voi pitkäkestoisena hoitamattomana aiheuttaa lapsettomuutta?

voi kyllä :/
mulla ol kans klamydia,todettiin pari kk sitten.hoidettiin pois äkkiä alta..kohta se esikko syntyypi :heart:
voithan mennä terveydenhoitajalle ja hän pistä sut labraan sitten..näin mneteltiin ainaskin mihen kohdalla sillon.
(hassuinta oli se että ite en vieraissa ollu käyny,eikä mieheltä löytyny klamydiaa :| )

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös se voi pitkäkestoisena hoitamattomana aiheuttaa lapsettomuutta?

voi kyllä :/
mulla ol kans klamydia,todettiin pari kk sitten.hoidettiin pois äkkiä alta..kohta se esikko syntyypi :heart:
voithan mennä terveydenhoitajalle ja hän pistä sut labraan sitten..näin mneteltiin ainaskin mihen kohdalla sillon.
(hassuinta oli se että ite en vieraissa ollu käyny,eikä mieheltä löytyny klamydiaa :| )

Kuinka pitkä on pitkäkestoinen??

Yhteistyössä