sukupuolirasismia!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
eilen oltiin miehen kanssa kaupoilla ja se tutkiskeli jotain moottoriöljykanistereita ja mä siin sit aloin kattelee wunderbaumeja kun olivat siin nokan edessä.
oli perinteisiä kuusia,sit ihan pyöreitä,neliöitä jne ja sit niitä naisten kuvia. varmaan 10 erilaista eukkoo levittelee itteensä niis,oli tummaa ja vaaleeta ja reidet enemmän ja vähemmän auki ja aloin oikeen miettiin et missä ne kaikki miehen "malliset" oli??????!! mies sano et hän hommaa omaan autoonsa tollasen,sanoin et toki,heti kun löydät mun autoon jonkun miehen kuvan :D sit alettii puhuu asiasta enemmänkin,niin mieskin sano et eipä oo muuten törmänny miesversioihin ku ehkä kahdesti elämässään :whistle:
epistä sanon minä :kieh:

(tosin mun autoon ei sellasta ällöhajustetta tule vaik olis mikä herkku siin kuvassa,mut silti :D)

Aika noloa myöntää mutta, olen itse tehnyt kerran oman wunderbaumin, ja kuvassa oli ihan oma hanuri, liimasin taustalle huopaa ja suihkutin hajuvettä, a vot. Annoin sen lahjaksi nuoremman pojan isälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Aika noloa myöntää mutta, olen itse tehnyt kerran oman wunderbaumin, ja kuvassa oli ihan oma hanuri, liimasin taustalle huopaa ja suihkutin hajuvettä, a vot. Annoin sen lahjaksi nuoremman pojan isälle.

Wau! Mistä kohtaa muka noloa? :D
(tuollaisen tehtailisin Äijälle työautoon ellei sillä kulkisi toinenkin ukko aina kyydissä)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Meillä töissä loppui muuten tyttökalentereitten esilläpito kun sanoin että tasapuolisuuden nimissä mun täytyy saada poikakalenteri....

Tästä tulikin mieleen kun kerran käytiin serkun entisellä työpaikalla ja siellä sitten talkkareiden taukotilassa kaffilla ja jäätiin vähäksi aikaa iteksemme niin mentiin ja tussilla piirrettiin tyttökalenteriin kaikille tytöille vähän lämmintä päälle, ihan T-paitaa ja alushousua. Mahtoi äijät ihmetellä kun tajusivat :laugh:

Yhteistyössä