Sukupuolikumppaniesi määrä?

  • Viestiketjun aloittaja galluppaaja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis ihanko tosi on näinkin paljon ihmisiä, jotka ei irtosuhteissa käytä kortsua? :O Luulisi, että se olisi itsestäänselvyys. Kännissäkö niihin aina ryhdytään? Sitten vielä ihmetellään, miksi ihmiset paheksuu irtosuhteita. Vastuullista ja järkevää on huolehtia, ettei saa tauteja ja levitä niitä eteenpäin.
 
svieras
[QUOTE="Vieras";25945132]Ja kondylooman voi todeta papa-kokeesta.[/QUOTE]

Papa-koe kertoo solumuutokset. Ei sitä, kannatko kyseistä tautia.

Ja miten niin silmillä??? Herpestä tartuttaa nimenomaan ne ihmiset, jotka eivät edes tiedä sitä sairastavansa. Toisin sanoen oireet ovat niin huomaamattomat, että et sä niitä silmällä näe.
 
"iisa"
[QUOTE="vieras";25945080]Miksi ilman kumia? Sentään irtosuhteista kyse niin riskit on korkeat. Kaikki taudit ei muuten testeissä näy.[/QUOTE]


Joskus humalassa unohtunut, joskus ei oo ollu mukana, joskus ei oo huvittanu ja joskus toki käyttäny sit kumia.
Eli kaikenlaisia syitä löytyy.
Ja tiedän olleeni tyhmä.
Olen käynyt testeissä, otettu papa-kokeita, ei oo koskaan ollu oireita mistään ja raskaaksikin olen tullut eli hyvin on käynyt, kai sit.

Okei, sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja maanisessa vaiheessa on seksihalut kovat ja silloin on tullut tehtyä vaikka ja mitä.
Kuka taudin tuntee niin käytös on aika ihmeellistä silloin.

Ja ei oo todellakaan fiksua käytöstä jättää käyttämättä kumia.
Onneks oon tullu lasten jälkeen edes hiukan viisaammaks eli useammin käytän ja harvemmin sit kyl seksiä harrastelenkaan verrattuna vanhoihin aikoihin.
 
Papa-koe kertoo solumuutokset. Ei sitä, kannatko kyseistä tautia.

Ja miten niin silmillä??? Herpestä tartuttaa nimenomaan ne ihmiset, jotka eivät edes tiedä sitä sairastavansa. Toisin sanoen oireet ovat niin huomaamattomat, että et sä niitä silmällä näe.
Miten täällä voi ollakin näin paljon tyhmiä ihmisiä. :D
Kondylooma selviää papa-kokeella, ASCUS-luokka nousee, Kondylooma voi olla ulkoinen ja aiheuttaa näkyviä syyliä, tai sitten veriperäinen ja näkyy kohdunsuulla kolposkopiassa.
On arvioitu, että muutaman vuosikymmenen päästä jokainen nuori nainen kantaa sitä/on kantanut, koska se voi tarttua jopa käsien kautta. Siihen ei ole parannus keinoa, mutta keho parantaa sen yleensä itse.
Kondyloomaa on monta eri "lajia" ja niistä vain muistaakseni kaksi on vaaraksi ja aiheuttaa kohdunkaulansyöpää.
Itselläni oli se vaaraton tyyppi ja kehoni paransi sen itsekseen :)
 
"vieras"
Karmeita jakorasioita liikkeellä. En voisi kuvitellakaan että naisekseni kelpuuttaisin tuollaisia tapauksia jotka nussivat kaikkea mikä liikkuu.
Tuskin kaikki naiset niistä avoimesti kertovat, varsinkaan tuollaselle tyypille. Et voi olla varma, jos et ole tuntenut naistasi aiemmin. Ja kyllä meille jakorasioillekin ottajia löytyy, jotkut jopa arvostavat kokemusta.

Terv. entinen jakorasia, nykyisin uskollinen vaimo.
 
svieras
Miten täällä voi ollakin näin paljon tyhmiä ihmisiä. :D
Kondylooma selviää papa-kokeella, ASCUS-luokka nousee, Kondylooma voi olla ulkoinen ja aiheuttaa näkyviä syyliä, tai sitten veriperäinen ja näkyy kohdunsuulla kolposkopiassa.
On arvioitu, että muutaman vuosikymmenen päästä jokainen nuori nainen kantaa sitä/on kantanut, koska se voi tarttua jopa käsien kautta. Siihen ei ole parannus keinoa, mutta keho parantaa sen yleensä itse.
Kondyloomaa on monta eri "lajia" ja niistä vain muistaakseni kaksi on vaaraksi ja aiheuttaa kohdunkaulansyöpää.
Itselläni oli se vaaraton tyyppi ja kehoni paransi sen itsekseen :)
Ahaa ai minä olen tyhmä? :)

Ja minun papakokeeni on ollut puhdas ja siitä huolimatta minulla on ollut kondylooma. Mut mä en sit varmaan olis sitä tartuttanut, koska eihän papakokeen mukaan mulla ollut mitään?
 
Uusi sinkku
Nainen, 39v, 4 seksipartneria (jos tämä tarkoittaa yhdyntää), kolme suhteessa ja yksi tavallaan yhden illan juttu jonka toteutin vasta hiljattain.

Ja pakko sanoa että ihmettelen suuresti myös sitä kuinka huolettomasti ihmiset panee ilman kumia. Itsekin olen siis tavannut (nykypäivänä) miehiä joiden kanssa en ole suostunut yhdyntään mutta kaikki ovat sitä vonganneet, ja nimenomaan ilman kumia. Tosi huoletonta touhua! Itse en todellakaan suostu edes suuseksiin ilman suojaa ennen kuin tunnen miehen takuuvarmasti ja tiedän että on puhdas. Hauskaa voi ja kannattaa pitää mutta pitäkää hyvät ihmiset järki päässä!!!
 
Kunnian mies
[QUOTE="vieras";25945233]Tuskin kaikki naiset niistä avoimesti kertovat, varsinkaan tuollaselle tyypille. Et voi olla varma, jos et ole tuntenut naistasi aiemmin. Ja kyllä meille jakorasioillekin ottajia löytyy, jotkut jopa arvostavat kokemusta.

Terv. entinen jakorasia, nykyisin uskollinen vaimo.[/QUOTE]

Totuus on se joka tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi , tavalla taikka toisella.
Eli valheesta jää kiinni ja sitten ei kunnian kukko laula!
 
Ilmeisesti huono nainen
Ikää 33, nainen, kumppaneita n. 45, kaikki miehiä, kerran ollut kondylooma (huom., tarttui siltä ensimmäiseltä, joten siveydensipulius ei minua siltä olisi säästänyt!). Papa-kokeet ja sp-tautitestit olleet aina puhtaita. Vuosien varrelle mahtuu useampia yksiavioisia suhteita sekä pitkiä seksittömiä aikoja, joten turha ruveta huolimattomaksi naiseksi nimittelemään.
 
Kuvottavaa
Ikää 33, nainen, kumppaneita n. 45, kaikki miehiä, kerran ollut kondylooma (huom., tarttui siltä ensimmäiseltä, joten siveydensipulius ei minua siltä olisi säästänyt!). Papa-kokeet ja sp-tautitestit olleet aina puhtaita. Vuosien varrelle mahtuu useampia yksiavioisia suhteita sekä pitkiä seksittömiä aikoja, joten turha ruveta huolimattomaksi naiseksi nimittelemään.
45 miestä käyttänyt sinua - hyi !
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";25945233]Tuskin kaikki naiset niistä avoimesti kertovat, varsinkaan tuollaselle tyypille. Et voi olla varma, jos et ole tuntenut naistasi aiemmin. Ja kyllä meille jakorasioillekin ottajia löytyy, jotkut jopa arvostavat kokemusta.

Terv. entinen jakorasia, nykyisin uskollinen vaimo.[/QUOTE]

Älä nyt helvetti yllytä tollaista "kunnian miestä", menee vielä ja heittää nykyisen kumppaninsa seinään jakamisen takia... (toivottavasti ei kumppania tollaisella sovinistilla edes ole).

Mun tiedot: nainen, 34v ja 15-20 kumppania, joista kolmen kanssa suhteessa. En muista tarkkaa määrää, kun eipä sitä sinkkuaikoina paljoa laskettu. Aina on kumia käytetty outojen kanssa ja ennen suhdetta ja kortsun jättämistä testattu molemmat, ettei tauteja ole. Eikä ole ollut. Tollainen "enpä käytä kumia, hähää" -asenne on äärimmäisen tyhmää ja voi johtaa ennenaikaiseen hautaan. Notta tiedoksi..
 

Yhteistyössä