Sukupuoli ultassa !

Uskaltaako nykyään luottaa rakenneultrassa kerrottuun sukupuoleen ?
Ennen noita 3-4 d-laitteita on paljon vääriä veikkauksia ollut.
Miten nykyään. ? Luotatteko? Jotenkin pelottaa luoda mielikuvaa vauvasta sukupuolen perusteella, miettiä nimeä, hankkia vaatteita yms ja jos synnytyksessä se olisin muu kuin ultrassa sanottu.....
 
Odotan vasta esikoista, mutta mä oon jotenkin ajatellut et ne olismnykyään tosi luotettavia. Varsinkin jos pojan pippeli näkyy ultrassa hyvin, niin näkeehän sen itsekin että se on poika eikä muuksi enää muutu. Tytön veikkaus on hieman epävarmempi.. mutta ihan mutulla niin kai se jotain 90% varmaa on.
 
Poikalupaukset on yleensä aika varmoja ihan ilman 3d tai 4d kuvannustakin. :)
Tytöstä voi jäädä useammin hieman arvailun varaan, mutta minulla on nyt kolmas raskaus meneillään ja kahdesta edellisestä on mennyt ihan oikein lupailut ultrissa, esikoinen poika ja toka tyttö ja nyt tämä oli hyvin selvästi poika, sillä esitteli jalkovälinsä hyvin reteästi. :D
Ja ei oltu 3D eikä 4D:ssä. :)
Ystäväpiirissäni on myös lähes jokaisella yhdestä neljään lasta, eikä yhdelläkään ole mennyt rakenneultran perusteella nähty sukupuoli pieleen. :)
 
Itsellä mennyt arviot oikeaan, mutta kaverille lupailtiin poikaa ja syntyikin tyttö, johtui siitä, että häpyhuulet oli niin turvoksissa, että luulivat kiveksiksi o_O
Siis _koskaan_ ei (pitäisi!) sukupuolta arvioida kivesten/häpyhuulten perusteella, joten tässä tulee mieleen, että onko vanhemmat nyt ymmärtäneet asian ihan oikein..? Ensinnäkin poikavauvoilla on useimmiten ennen syntymää kivekset vielä laskeutumatta ja toisekseen sukupuoli määritetään ultralla virtsaputkien erilaisuuden perusteella. Kokenut lääkäri pystyy siis jo np-ultrassa sukupuolen näkemään.
 

Yhteistyössä