Malai Jäsen 04.01.2005 969 0 16 27.01.2009 #4 no en mä mut keskusteltiin kaverin kanssa aiheesta ja en ollu varma.. Jos miehellä sukupuoli tauti ja suutelen suulle niin tarttuuko se.. EN OLE TEKEMÄSSÄ ENKÄ TEHNYT NIIN... kunhan kysyn.. =)
no en mä mut keskusteltiin kaverin kanssa aiheesta ja en ollu varma.. Jos miehellä sukupuoli tauti ja suutelen suulle niin tarttuuko se.. EN OLE TEKEMÄSSÄ ENKÄ TEHNYT NIIN... kunhan kysyn.. =)
Malai Jäsen 04.01.2005 969 0 16 27.01.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Sukupuolitauti on yhdyssana. Click to expand... juu ..syytön mä siihen olen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Sukupuolitauti on yhdyssana. Click to expand... juu ..syytön mä siihen olen..
L löytyy vastaus,,ehkä Vieras 27.01.2009 #6 http://www.health.fi/tartuntatautiliitto/sptaudit.html#B-HEPATIITTI
P pinsku Vieras 27.01.2009 #7 Ihmiset ei enää nykyään tiedä edes yhdyssanoja. Sana saa aivan eri merkityksen jos kirjoittaa sukupuolitauti tai sukupuoli tauti.
Ihmiset ei enää nykyään tiedä edes yhdyssanoja. Sana saa aivan eri merkityksen jos kirjoittaa sukupuolitauti tai sukupuoli tauti.